Kom je ook nog uit Spiekendorp? Aangezien je het over Starlight hebt (en ja ik weet dat dat in 't Veen ligt, maar gezien je naam gok ik dat je uit Spiekendorp komt)quote:Op zondag 15 april 2007 11:55 schreef Viswijfje het volgende:
jullie staan gewoon al zolang droog dat jullie iedereen die wel seks heeft af moeten zeiken ofzow!!
get a life!!!![]()
quote:
nee ik kom niet uit spiekendorp!quote:Op zondag 15 april 2007 12:44 schreef optifree het volgende:
[..]
Kom je ook nog uit Spiekendorp? Aangezien je het over Starlight hebt (en ja ik weet dat dat in 't Veen ligt, maar gezien je naam gok ik dat je uit Spiekendorp komt)
Maar wat hier in de collum staat is wel een bekend feit, dat veel dames van bepaalde groepen personen, erg gemakkelijk te scoren zijn.
quote:Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik kom niet uit spiekendorp!
mischien is starlight wel een nepnaam om te voorkomen dat fok me gaat zoeken!![]()
en ik ben absoluut niet makkelijk te scoren hoor.. jongens juist wel!
'quote:Op zondag 15 april 2007 12:55 schreef optifree het volgende:
[..]
Je weet gewoon al waar ik het over heb als ik spiekendorp noem, kortom je komt wel uit de buurt
![]()
En idd jij bent heul moeilijk te scoren, 15 jongens per jaar die je oppompen....groeien je tieten zo ook sneller? Maar het past wel bij de starlight scene![]()
come againquote:Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik kom niet uit spiekendorp!
mischien is starlight wel een nepnaam om te voorkomen dat fok me gaat zoeken!![]()
en ik ben absoluut niet makkelijk te scoren hoor.. jongens juist wel!
Oke, toch heel even dan. 15 per jaar is gemiddeld nog geen een per maand?quote:Op zondag 15 april 2007 12:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
'
ten eerste: das gemidels nog geen een per maand!
daarnaast van spiekendorp heb ik nooit gehoord maar t is vast een dorp, en de starlight is niks mis mee ookal kom ik er dus haast nooit![]()
quote:
nou net wat meer dan, maar met de meesten doe ik t maar 1 keer dus het totale aantal keer seks per jaar valt heel erg mee!quote:Op zondag 15 april 2007 13:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oke, toch heel even dan. 15 per jaar is gemiddeld nog geen een per maand?![]()
Ja, je bent heel erg "nauwkeurig".quote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
weet niet wat je daarmee probeert te bedoelen maar ik ben echt selectief als het op jonges aankomt hoor
ik doe t alleen als ik ze echt leuk vind en zelfs niet alle leuke jonges doe ik t mee
![]()
ja wel! moet je maar eens een avond met ons mee gaan stappen, dan kun je zien hoeveel jonges ik niet mee zoen of meega!quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 13:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja wel! moet je maar eens een avond met ons mee gaan stappen, dan kun je zien hoeveel jonges ik niet mee zoen of meega!
quote:Eigelijk wil ik graag een vriendje (het liefst met bruin haar) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.
Wat een prestatie. Werkelijk.quote:dan kun je zien hoeveel jonges ik niet mee zoen of meega!
jongen, ik ga toch niet uit voor presteren! zielig als jij dat wel doet trouwesquote:
25-02-1985quote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
weet niet wat je daarmee probeert te bedoelen maar ik ben echt selectief als het op jonges aankomt hoor
ik doe t alleen als ik ze echt leuk vind en zelfs niet alle leuke jonges doe ik t mee
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 14:38 schreef casejunkie het volgende:
[..]
25-02-1985
Als je serieus 22 bent, je kan niet rekenen, zegt dat je selectief bent en moeilijk te scoren bent en je pakt er wel 15 per jaar![]()
Leuke collum TS omschrijft precies Viswijfje al probeert ze dat te ontkennen.
Deze reactie zegt weer genoegquote:Op zondag 15 april 2007 14:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
15 jaar is echt niet veel hoor
er zitten 365 dagen in een jaar!!!
Heul nietquote:Op zondag 15 april 2007 14:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
15 jaar is echt niet veel hoor
er zitten 365 dagen in een jaar!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |