Volgens mij waren er ook een aantal quests die je steeds kon herhalen als je Faction nodig had.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:17 schreef Elegy het volgende:
300k? Bij elkaar gefarmed dit weekend?
Zo ruk, ik moet nog anderhalf k Luxon faction, maar mijn andere chars zijn nog niet ver genoeg, dus ik kan niet verder aan de Luxon kant
Je doet echt iets fout dan, met de zooi die ik van DarkY heb, is het wel te doen. Je moet alleen zo opletten dat je enchants up blijven ^^....quote:Op maandag 7 mei 2007 08:45 schreef Elegy het volgende:
Ik weet niet hoe jij het aanpakt, maar ik word elke keer gepwned daar met mijn SoJ monk
Standaard build, ascetics, sup runes, grim cesta+toten axe, heal breeze, SoJ, prot spirit, blessed signet, mending, essence, balths, en die andere enchant
Aggro ik meer dan die rangers, dus ook die graspings, dan word ik constant interrupt ofzo. Ik kom iig niet erg ver
En met een SS of SV monk (ja, mijn necro's moeten die skills nog) schiet het ook niet op...
Oh ik moest dat wel, en ik had geen backup van dat bestand waar de updates in staan, dus ik deed er heel lang over om die te downloaden.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's ook vaag, toen ik mijn pc opnieuw had geformatteerd hoefde ik eigenlijk alleen maar de .exe op te starten, de rest ging vanzelf. Daar hoef je GW toch niet opnieuw voor te installen? Je krijgt dan een melding met drie keuzes, starten van huidige locatie, opnieuw installeren en nog wat. Ik deed dan starten en hoppa, geen probleem.
Je kan ook om de zoveel tijd een backup maken op een dvd of een andere partitie. Is ook wel zo makkelijk als je GW op een andere pc wil installeren. Dan installeer je gewoon een deel en gooit daarna je backup erover heen
Denk ik wel danquote:Op maandag 7 mei 2007 13:08 schreef Elegy het volgende:
Dan loop ik waarschijnlijk te prutsen want ik bak er niks van
Ik ben een n00b, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Elegy het volgende:
Ohja, Ardenlyn, ik heb een Jungle Troll voor je.
De tweede white die ik krijg vandaagde andere was een necrid horseman.
/edit: godver, mijn DERDE white, ditkeer een whiptail devourer...net alsof ik die nog niet had ofzo
Als je characters 1 of 2 jaar oud zijn dan krijgen ze een presentje. Deze bestaan dan uit minipets.quote:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Minipetsquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Elegy het volgende:
Ohja, Ardenlyn, ik heb een Jungle Troll voor je.
De tweede white die ik krijg vandaagde andere was een necrid horseman.
/edit: godver, mijn DERDE white, ditkeer een whiptail devourer...net alsof ik die nog niet had ofzo
Ik kon dus niet gisteravond, en vanavond misschien, maar ga er maar niet van uit. Heb pas na het weekend weer tijd denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]cool!!
(kan je vanavond?)
Balen zeg van al je white![]()
Ben heel benieuwd wat ik zal krijgen. Dacht dat het de 24ste was maar tis de 26ste mei.
De mini ??quote:
hij heeft gekooptquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding].
Wel 100k + 4 ecto's armer nu...
Ja, krijgen wel ja. Maar die krijg je toch alleen als je de CE koopt van Factions? Of is hij ook al B-day pet te krijgen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hij heeft gekoopt![]()
krijgen is tofferder, natuurlijkMaar Feli man
WTF hoe krijg je dat voor elkaar met al die Titatiums???quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Oh, en ik had 327k, dus maakte me niet uit. Gisteren op een buying spree geweest, heb nu nog iets van 146k ofzo... Skills, armor en een Kuunavang.
(En een stuk of 20 lockpicks...)
Ik heb ze van Factions en NightFallquote:
Nee, heb alleen NightFall CE gekocht. Prophecies niet en Factions ook niet. en om ze nog een keer te kopen om dan CE te hebben...quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
Kan er niets over vinden, of je wel of niet de benefits van de CE krijgt als je die later toevoegt.
Die Aura van Prophecies als je danst en de zooi van Factions ook ...
Die character slots krijg je sowieso niet volgens mij...
Ja maar ik bedoel een CE prophecies aan prophecies gewoon...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mergen geeft recht op de voordelen die bij de key horen. Ik heb onlangs nog een NF CE aan een standaard Proph gekoppeld en toen kreeg ik er een Varesh en twee slots bij.
Mijn hoofd CE account heeft ook alle speciale dingen van de CE's, dus allemaal de aura, de pets en ook de pre-order items.
Dat moet wel kunnen hoor, je zal er dan geen slots bijkrijgen maar denk ik wel de aura.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel een CE prophecies aan prophecies gewoon....
Zal wel hetzelfde werken. Maarja heb al 10 slots, dus hoef er niet meer...
Niet vergeleken met iemand die 20 edities van GW heeft...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat moet wel kunnen hoor, je zal er dan geen slots bijkrijgen maar denk ik wel de aura.
Tien, da's ook niet veel
Gebruik ze dan ook vooral als storagequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Niet vergeleken met iemand die 20 edities van GW heeft....
Het zijn er al genoeg, want ik kan echt niet al die characters door alle chapters heen rennen.
[afbeelding]
Nee, is veel te lastig. Is alleen handig met meerdere accounts.quote:
Geld pas plenty in de storage...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb nog ruimte genoeg om wat geld voor je te bewaren hoor :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |