En als ik nou meer Apply Poison wil gaan gebruiken. Kan ik dan niet beter die ander nemen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Perfecte armor penetration + 30+ health is wel beter ja, de groene.
Ja, maar om het helemaal compleet te maken zou ik er een +30 health upgrade opzetten (Bow Grip of Fortitude)quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:16 schreef Huppelei het volgende:
[..]
En als ik nou meer Apply Poison wil gaan gebruiken. Kan ik dan niet beter die ander nemen?
Een bonus item zoals die Nevermore Flatbow kan je denk ik niet upgraden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja, maar om het helemaal compleet te maken zou ik er een +30 health upgrade opzetten (Bow Grip of Fortitude)
Heb je al een beetje lekkere drops gehad?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef Ge4ce het volgende:
Er zitten nog wel wat nadelen aan hardmode hier enkele:
- Boss's slechte skills
- Boss's slechte spawns
- Verkeerde Boss spawns
- NPC's zijn te zwak.
- NPC's zijn te dom.
- Monsters zijn tedom
- Monsters slechte skills
Er komen hopelijk lekker veel tweaks. Om het leuk te houden. Borlis Pass en Nolani Academy vind ik de leukste HM missie's tot nu toe.
Genoeg rare drops gezien. In Borlis Pass heb ik 10x een rare drop gezien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:16 schreef EricG het volgende:
[..]
Heb je al een beetje lekkere drops gehad?
Vind het niet zo mooi eigenlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 13:32 schreef EricG het volgende:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Ascended_Knight%27s_Armor
Woot 1337
hmm, heb er zelf nooit last van gehad, blijft je Shift steeds hangen ofzo?quote:Op zondag 22 april 2007 19:14 schreef Ruzbeh het volgende:
WAT HEEFT GUILD WARS TOG EEN BGGER INTERFACE HET IS TOCH NIET TE GELOVEN MENSEN IK HOOP VAN HGBARTE DAT VAN GUILD WARS 2 INTERFACE GEWON HARDSTIKKE BETER IS EN DAT IK NIET IN DE WAAR RAAK EN DAT HET GEWOON BETER IS EN WAT DUIDELIJKER ENZO EN OOK MINDER TEXT AND MEER VOICE ACKTING
WTB UI BBKTNXquote:Op zondag 22 april 2007 19:14 schreef Ruzbeh het volgende:
WAT HEEFT GUILD WARS TOG EEN BGGER INTERFACE HET IS TOCH NIET TE GELOVEN MENSEN IK HOOP VAN HGBARTE DAT VAN GUILD WARS 2 INTERFACE GEWON HARDSTIKKE BETER IS EN DAT IK NIET IN DE WAAR RAAK EN DAT HET GEWOON BETER IS EN WAT DUIDELIJKER ENZO EN OOK MINDER TEXT AND MEER VOICE ACKTING
Ik speel op 1600x1200, small interface... Heb helemaal nergens last van?quote:Op maandag 23 april 2007 00:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je skills op je balk wilt neerzetten kost dat te veel moeite. Waarom heb je sowieso twee balkjes? Vroeger werkte dat veel beter. Ook ben ik niet gediend van het feit dat je inventory screen nu vergroot is omdat ArenaNet het belangerijk vond om je heroes als icoontjes bovenaan te zetten, evenals bij de Skills venster.
Hoeveel punten heb je nu dan wel nietquote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef DarkY.NL het volgende:
zo van weekend 1 sup vigor en 2 elite skills kunnen zetten op me monk een ele en dervish tome.
En hier een leuk plaatje:
[afbeelding]
Jeeezus, ik heb volgens mij op z'n meest bijna 8 duizend puntenquote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef DarkY.NL het volgende:
50.060 punten, het telt namelijk wel door volgens mij (of het kwam omdat ik al een blessing had).
Nu dus 6 titels max, dus nog 4 te gaan.
Als ik nu alle 3 versies HM uitspeel heb ik dus 4 titels max erbij, omdat ik al protector van alles ben
BORREKE!!!!quote:
Krijg je nog een extra titel als je er 10 op max niveau uitspeelt?quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef DarkY.NL het volgende:
50.060 punten, het telt namelijk wel door volgens mij (of het kwam omdat ik al een blessing had).
Nu dus 6 titels max, dus nog 4 te gaan.
Als ik nu alle 3 versies HM uitspeel heb ik dus 4 titels max erbij, omdat ik al protector van alles ben
Een extra tier op Kind Of Big Deal volgens mij...quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef EricG het volgende:
[..]
Krijg je nog een extra titel als je er 10 op max niveau uitspeelt?
Even van de Wiki gehaald.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef EricG het volgende:
[..]
Krijg je nog een extra titel als je er 10 op max niveau uitspeelt?
quote:Maxed titles rank track
Rank Title Number of titles maxed
1 Kind Of A Big Deal 5
2 People Know Me 10
3 I'm Very Important 15
Currently, the title "I'm Very Important" is listed as the maximum tier in the title track although it is possible to have more than 15 maxed titles.
It is anticipated that the title will progress with two more ranks, as shown in the table below. These ranks have been seen to exist on an ArenaNet Test Server.
4 I Have Many Leather-Bound Books 20
5 My Apartment Smells of Rich Mahogany 25
quote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef EricG het volgende:
Vet. Ik zag gister nog iemand met People Know Me, maar ik wist niet wat het betekende
Dat is lang geleden dat ik die gedaan heb, dat waren nog us tijdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Lol.
Gisteren nog effe The Great Northern wall - mission en bonus, HM. ^^
Je kunt het nu allemaal herbeleven! door de HARD MODE is het leuk en uitdagend om daar ascended rond te lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik die gedaan heb, dat waren nog us tijden![]()
![]()
Ik was ook doodgegaan bij die missie, de Charr liepen op de één of andere manier veel harder dan wij dus heb ik ze maar even tegengehoudenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kunt het nu allemaal herbeleven! door de HARD MODE is het leuk en uitdagend om daar ascended rond te lopen.
[afbeelding] Ben gisteren zelfs dood gegaan, omdat ik de CHARR tegen wou houden zodat de guildie de chest kon openen.
Volgens mij is dat niet gelukt...
Vijanden verplaatsen zich 50% sneller in Hard Mode.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik was ook doodgegaan bij die missie, de Charr liepen op de één of andere manier veel harder dan wij dus heb ik ze maar even tegengehouden
Nee. Loot gaat nu per aantal personen in party. (hench/hero tellen niet) (In ieder geval niet zo erg meer als zonder deze nerf)quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef Amadeo het volgende:
In HM droppen trouwens ook vele golds etc. heb ik gehoord.. is het het waard om te solo'en in HM ?
Golds tellen daar wel niet bij meequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Nee. Loot gaat nu per aantal personen in party. (hench/hero tellen niet) (In ieder geval niet zo erg meer als zonder deze nerf)
quote:Update - Friday April 20
Loot Changes
* Adjusted the following items so that they are now exempt from loot scaling:
o Skill Tomes
o Scrolls
o Dye
o Rare materials, such as Ectoplasm
o Gemstones from the Domain of Anguish
o All other rare (gold) items
o All unique (green) items
o Special event items
update is volgens mij net iets later actief gezet dan de HM update. Maar goed, het kan dus nog wel lonen om solo hm te doen. Alhoewel dat wel iets moeilijker zal zijn dan voorheen, moet het te doen zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:21 schreef Ge4ce het volgende:
Dat had ik dus nog niet gezien. Misschien is het dan nog wel waard.
Probeer ik dit in te typen: http://fok.syke.nl/Forumsquote:Spam url in referer header
You are banned from this site due to a spam url in the referer header.
Netjes hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 14:44 schreef Ardenlyn het volgende:
[afbeelding]
Helmpje nu ook erbij
Kan er niet echt aan wennen die helm maar ach.
Blijf het grappig vinden als je met henchies bezig bent in een gebied en je gaat dansen dat ze dan fijn mee doen
Gisteren ineens en White Dye en ook nog eens ergens anders een Saphire (?) in een Treasure Chest
Bijna 10.000 rijker in een korte tijd woei
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:44 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zal zo eens een screen shotje maken en dan kan je zien dat het totaly not done is die kleuren.
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:08 schreef torn_Machina het volgende:
Alleen vrouwen maken zich druk of de kleur van de cape wel bij een bepaald soort armor past.
Je kunt ook een optie aanvinken dat je de cape niet meer ziet hoor.![]()
Op je inventory staat een knopje naast je cape.quote:
Dit helm heeft inderdaad veel gelijkenis met de helm van Darth Vader.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef Ardenlyn het volgende:
Voel mij haast Darth Vader met die helm op...TSHHHHH TSHHHHH...Impressive!
Nee, enkel mannen die geilen op hun eigen level 20 female warrior met 15k gladiator.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef Ardenlyn het volgende:
Is er geen enkele vrouw hier die ook GW speelt?
Doe mij dan maar mijn ele, para of ranger heurquote:Op donderdag 26 april 2007 00:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, enkel mannen die geilen op hun eigen level 20 female warrior met 15k gladiator.
ik heb al 8% van Canta en moet de rest nogquote:Op donderdag 26 april 2007 09:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Maar er zijn toch wel vrouwen hier op Fok die ook GW spelen? Zal vast niet de enige zijn.
Moet nog ong 8% in Cantha maar heb echt geen idee waar ik moet zoeken.
Vergelijk steeds een 100% map met de mijne maar ik zie het niet.
Vanavond denk ik even verder kijken.
en alleen de guild leader kan de cape aanpassen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:08 schreef torn_Machina het volgende:
Alleen vrouwen maken zich druk of de kleur van de cape wel bij een bepaald soort armor past.
Je kunt ook een optie aanvinken dat je de cape niet meer ziet hoor.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik heb al 8% van Canta en moet de rest nog![]()
ZIt gewoon met een paar klote Quests die ik niet door kom
Iets met tijd en fotografie![]()
Maar jij hebt je Paashaas![]()
Dat zal nog eens een spannende match opleveren tegen Warmachinequote:Op donderdag 26 april 2007 11:45 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Yes ik heb Bunny!!
![]()
Bewaar hem mooi in m'n storage![]()
Ik ben leader van een guild![]()
Heb wel ff 2 leden yeah!!Mijn man en ik
![]()
Die cape is bijna identiek aan die van wat Fok heeft!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
en alleen de guild leader kan de cape aanpassen.
Anders kom je toch bij Fok! Wij hebben een heul mooie cape.
Ik geef ze hooguit 2 minuten om de klus te klaren.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zal nog eens een spannende match opleveren tegen Warmachine
En dan krijg je nog het probleem wie er flagrunner is en wie de guildlord beschermt en...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Die cape is bijna identiek aan die van wat Fok heeft!
[..]
Ik geef ze hooguit 2 minuten om de klus te klaren.![]()
Die heb ik ook laatst nog met Darky en een paar andere guildies gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet D'Alessio Seaboard gedaan in hard mode met Darky.
We werden dik gepwnd.
Misschien wel van die elementalsquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:23 schreef torn_Machina het volgende:
De eerste minipets zijn al bekend:
Lich
Juggernaut
Harpy
Aatxe
Ben benieuwd welke er nog meer zijn.![]()
Dat had ik net ook gelezen ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:24 schreef DarkY.NL het volgende:
http://gw.gamewikis.org/w(...)Second_Annual_Series
OMG MINI GWEN
Het hoeft niet per se een pet te zijn, een speciaal stuk armor of een wapen of meer storage oid zou ook wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:09 schreef Ge4ce het volgende:
- Een pet die een soort van Blessing geeft. Deze pet is ook behandelbaar en het werkt alleen voor de mensen in de area. Deze pet is alleen bruikbaar in explorable area's en kan niet gebruikt worden in missie's. Deze pet's kunnen dood maar krijgen geen DP.
- Zo heb je allerij soorten types:
Elements, Steel, Shadows, Nature, Illusion, Spirits, Bone, and Light.
- Deze blessings stacken met alles en zijn niet verwijderbaar. (Alleen als de pet dood is dan hè)
Zoiets Elegy?
Lijkt mij ook zeker wel. Met de setup die we tot nu toe gebruiken lukt het wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef DarkY.NL het volgende:
the wilds vanavond lijkt me wel in 1 keer te kunnen
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef DarkY.NL het volgende:
eerst de missies, vanquishen misschien ooit als ik tier 3 wil
Jawel. Als je alle plekken vanquisht dan krijg je de Vanquisher titel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:43 schreef Elegy het volgende:
Ah ok
Dus het heeft geen ruk te maken met de Vanquishing whatever title dan? Ach, ook wel leuk om te doen dan
Wanneer precies? Die Titan Quests moet ik ook namelijk doen. Laat me het weten als jij of je guildies mij kunnen helpen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:55 schreef Amadeo het volgende:
Mijn guild gaat vanavond gezamenlijk Titan Quests doen, dus ik moet proberen Granite Citadel en Henge of Denravi vanavond nog te unlocken, maar ik ben pas bij Iron Mines :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |