Ik kon dus niet gisteravond, en vanavond misschien, maar ga er maar niet van uit. Heb pas na het weekend weer tijd denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]cool!!
(kan je vanavond?)
Balen zeg van al je white![]()
Ben heel benieuwd wat ik zal krijgen. Dacht dat het de 24ste was maar tis de 26ste mei.

De mini ??quote:

hij heeft gekooptquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding].
Wel 100k + 4 ecto's armer nu...

Ja, krijgen wel ja. Maar die krijg je toch alleen als je de CE koopt van Factions? Of is hij ook al B-day pet te krijgen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hij heeft gekoopt![]()
krijgen is tofferder, natuurlijkMaar Feli man

WTF hoe krijg je dat voor elkaar met al die Titatiums???quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Oh, en ik had 327k, dus maakte me niet uit. Gisteren op een buying spree geweest, heb nu nog iets van 146k ofzo... Skills, armor en een Kuunavang.
(En een stuk of 20 lockpicks...)

Ik heb ze van Factions en NightFallquote:

Nee, heb alleen NightFall CE gekocht. Prophecies niet en Factions ook niet. en om ze nog een keer te kopen om dan CE te hebben...quote:

quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
Kan er niets over vinden, of je wel of niet de benefits van de CE krijgt als je die later toevoegt.
Die Aura van Prophecies als je danst en de zooi van Factions ook ...
Die character slots krijg je sowieso niet volgens mij...

Ja maar ik bedoel een CE prophecies aan prophecies gewoon...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mergen geeft recht op de voordelen die bij de key horen. Ik heb onlangs nog een NF CE aan een standaard Proph gekoppeld en toen kreeg ik er een Varesh en twee slots bij.
Mijn hoofd CE account heeft ook alle speciale dingen van de CE's, dus allemaal de aura, de pets en ook de pre-order items.

Dat moet wel kunnen hoor, je zal er dan geen slots bijkrijgen maar denk ik wel de aura.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel een CE prophecies aan prophecies gewoon....
Zal wel hetzelfde werken. Maarja heb al 10 slots, dus hoef er niet meer...

Niet vergeleken met iemand die 20 edities van GW heeft...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat moet wel kunnen hoor, je zal er dan geen slots bijkrijgen maar denk ik wel de aura.
Tien, da's ook niet veel

Gebruik ze dan ook vooral als storagequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Niet vergeleken met iemand die 20 edities van GW heeft....
Het zijn er al genoeg, want ik kan echt niet al die characters door alle chapters heen rennen.
[afbeelding]

Nee, is veel te lastig. Is alleen handig met meerdere accounts.quote:

Geld pas plenty in de storage...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb nog ruimte genoeg om wat geld voor je te bewaren hoor :p

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |