Volgens mij waren er ook een aantal quests die je steeds kon herhalen als je Faction nodig had.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:17 schreef Elegy het volgende:
300k? Bij elkaar gefarmed dit weekend?
Zo ruk, ik moet nog anderhalf k Luxon faction, maar mijn andere chars zijn nog niet ver genoeg, dus ik kan niet verder aan de Luxon kant
Je doet echt iets fout dan, met de zooi die ik van DarkY heb, is het wel te doen. Je moet alleen zo opletten dat je enchants up blijven ^^....quote:Op maandag 7 mei 2007 08:45 schreef Elegy het volgende:
Ik weet niet hoe jij het aanpakt, maar ik word elke keer gepwned daar met mijn SoJ monk
Standaard build, ascetics, sup runes, grim cesta+toten axe, heal breeze, SoJ, prot spirit, blessed signet, mending, essence, balths, en die andere enchant
Aggro ik meer dan die rangers, dus ook die graspings, dan word ik constant interrupt ofzo. Ik kom iig niet erg ver
En met een SS of SV monk (ja, mijn necro's moeten die skills nog) schiet het ook niet op...
Oh ik moest dat wel, en ik had geen backup van dat bestand waar de updates in staan, dus ik deed er heel lang over om die te downloaden.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's ook vaag, toen ik mijn pc opnieuw had geformatteerd hoefde ik eigenlijk alleen maar de .exe op te starten, de rest ging vanzelf. Daar hoef je GW toch niet opnieuw voor te installen? Je krijgt dan een melding met drie keuzes, starten van huidige locatie, opnieuw installeren en nog wat. Ik deed dan starten en hoppa, geen probleem.
Je kan ook om de zoveel tijd een backup maken op een dvd of een andere partitie. Is ook wel zo makkelijk als je GW op een andere pc wil installeren. Dan installeer je gewoon een deel en gooit daarna je backup erover heen
Denk ik wel danquote:Op maandag 7 mei 2007 13:08 schreef Elegy het volgende:
Dan loop ik waarschijnlijk te prutsen want ik bak er niks van
Ik ben een n00b, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Elegy het volgende:
Ohja, Ardenlyn, ik heb een Jungle Troll voor je.
De tweede white die ik krijg vandaagde andere was een necrid horseman.
/edit: godver, mijn DERDE white, ditkeer een whiptail devourer...net alsof ik die nog niet had ofzo
Als je characters 1 of 2 jaar oud zijn dan krijgen ze een presentje. Deze bestaan dan uit minipets.quote:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Minipetsquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Elegy het volgende:
Ohja, Ardenlyn, ik heb een Jungle Troll voor je.
De tweede white die ik krijg vandaagde andere was een necrid horseman.
/edit: godver, mijn DERDE white, ditkeer een whiptail devourer...net alsof ik die nog niet had ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |