ben vandaag 2quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:19 schreef EricG het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen als 2nd birthday pet?
Na The Wilds kwam Bloodstone Fen, en die is inderdaad na de 3de of 4de poging ook gelukt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:53 schreef DarkY.NL het volgende:
Ennuh we hebben gister met ze 3-en de Wilds gehaalt en volgens mij ook de missie erna.
Dus we zitten in Aurora Glade 12de missie. Gaat de goede kant op, dus als er mensen nog vanavond willen helpen![]()
Bergen Hotsprings is nu de nieuwe woonplaats van de bot communnity geworden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:03 schreef DarkY.NL het volgende:
vanochtend ff ingelogd, stond nog steeds op 23 months. Misschien dat ik smiddags jarig ben??
Naja...
Ennuh gister ff solo HM gedaan, want ik zag op het GWO forum dat er screenshots waren met 3 golden items op rij... Dus ff gestart met die run, me beste run was 6 golds, 3 dyes, 3 tomes.
Had 1 keer zelfs 4 purples op rij.
Bergen hot springs, met 55 SoJ monk, links de route volgen en alles (behalve die monk/mesmer combo) killen en naar de Cursen land zone en daar alles killenAgro zo veel als je kan
Euh, wat houdt dat precies in? Ik heb wat gemist geloof ik en kan op mijn werk niet op een hoop sitesquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:03 schreef DarkY.NL het volgende:
vanochtend ff ingelogd, stond nog steeds op 23 months. Misschien dat ik smiddags jarig ben??
Naja...
Ennuh gister ff solo HM gedaan, want ik zag op het GWO forum dat er screenshots waren met 3 golden items op rij... Dus ff gestart met die run, me beste run was 6 golds, 3 dyes, 3 tomes.
Had 1 keer zelfs 4 purples op rij.
Bergen hot springs, met 55 SoJ monk, links de route volgen en alles (behalve die monk/mesmer combo) killen en naar de Cursen land zone en daar alles killenAgro zo veel als je kan
Ik heb nog wel ergens een paar trial keys, zou ik even moeten opzoeken vanavond. Als ik ze gevonden heb stuur ik je wel een pmquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef Roerbak het volgende:
Ik zou graag guild wars een keer willen uitproberen. Ik heb dit eerder al een keer gedaan (in één van de eerste beta's), maar heb GW eigelijk nooit een goede kans gegeven. De reden hiervoor was.. hoe kan het ook anders.. WoW. Een vriend van me speelde WoW en haalde mij binnen no-time over om dit te spelen, waardoor GW al na een aantal uur aan de kant werd gelegd.
Echter, nou ik WoW helemaal zat ben, ben ik nog steeds benieuwd naar wat er van GW is geworden. Is er een manier om deze game, middens een trial te testen? De officiële site geeft wel de mogelijkheid om de game te downloaden, maar er staat nergens informatie hoe je aan een key kan komen. Iemand die me wat meer info kan geven hierover?
Thx in advance =)
Dat zou tof zijn! Ik heb gister al de client gedownload. Volgens mij heb je alleen de keuze in nightfall? Downloaden ging snel, maar volgens mij is hij nu flink aan het background-downloaden iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een paar trial keys, zou ik even moeten opzoeken vanavond. Als ik ze gevonden heb stuur ik je wel een pm
Tot die tijd kan je denk ik wel alvast beginnen met het downloaden van de client, die staat gewoon op de site. Tis best veel, bij mij nu in totaal bijna 4 gig (heb dan ook wel alle drie de chapters+extra's etc.)
Heb je nog voorkeur voor een campaign? De meeste keys heb ik denk ik voor Nightfall
Als je achter je snelkoppeling in de command line het commando -image doet, dan download hij alle updates etc. Dat scheelt, want anders kan het nogal vervelend zijn als je bijvoorbeeld naar een ander stadje warpt of een gebied binnengaat waar je nog nooit geweest bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:47 schreef Roerbak het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn! Ik heb gister al de client gedownload. Volgens mij heb je alleen de keuze in nightfall? Downloaden ging snel, maar volgens mij is hij nu flink aan het background-downloaden idd. Ik zie de eventuele PM wel tegemoet, thx!
![]()
![]()
Cool, updating as we speak =)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je achter je snelkoppeling in de command line het commando -image doet, dan download hij alle updates etc. Dat scheelt, want anders kan het nogal vervelend zijn als je bijvoorbeeld naar een ander stadje warpt of een gebied binnengaat waar je nog nooit geweest bent.
Ik heb dus twee snelkoppelingen, ééntje om te spelen en één om te updaten.
Het wordt dan zoiets: c:program filesgamesguildwarsgw.exe -image
En als je de client hebt gedownload, dan kan je in pricipe elke campaign spelen, zolang je er maar een key voor hebt
Vooral Factions gaat ervanuit dat je al bekend bent met de skills etc. Prophecies is het langzaamst maar wel het meest verhaallijn intensief. Nightfall is ook prima te doen als beginner, vooral omdat je op een gegeven moment heroes krijgt -> henchies, maar dan net wat slimmer en ook met wapens uit te rusten en rond te commanderenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef Roerbak het volgende:
[..]
Cool, updating as we speak =)
Wat betreft de verschillende campaigns, maakt me niet uit welke de key van is.. Veel is me nog wel onduidelijk van de game, maar dat zal door het spelen wel duidelijker worden. Of zijn ze er bij de 2 uitbreiding-campaigns ervan uitgegaan dat je alles al weet? Dan zou een key van prophecies misschien wel het makkelijkst zijn.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef EricG het volgende:
Net m'n pc geformatteerd, dus ff GW opnieuw installeren: Nog 5000+ bestanden downloaden voor prophecies alleen al, dat duurt wel tot een uur of 7![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |