abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2007 @ 08:53:57 #226
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_48916441
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:19 schreef EricG het volgende:

[..]

Wat heb je gekregen als 2nd birthday pet?
ben vandaag 2 tenminste als ik de create date check van me guildwars map haha
Dus vanavond maar es kijken naar me Gwen lol

Ennuh we hebben gister met ze 3-en de Wilds gehaalt en volgens mij ook de missie erna.
Dus we zitten in Aurora Glade 12de missie. Gaat de goede kant op, dus als er mensen nog vanavond willen helpen
pi_48920984
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 08:53 schreef DarkY.NL het volgende:
Ennuh we hebben gister met ze 3-en de Wilds gehaalt en volgens mij ook de missie erna.
Dus we zitten in Aurora Glade 12de missie. Gaat de goede kant op, dus als er mensen nog vanavond willen helpen
Na The Wilds kwam Bloodstone Fen, en die is inderdaad na de 3de of 4de poging ook gelukt.

Heel graag zelfs. Want er is sowieso 1 halve runner nodig daarvoor. (Kan ik zijn indien ik er zelf bij ben)
Bij deze missie moet je ergens achterin de boss(lvl 29+?) vermoorden die goed verdedigd wordt door de White Mantle.

Zoiets zou moeten lukken:
1 Healer/Prot
1 MM (Animate's pas aanzetten bij de White Mantle, dit geldt ook voor Flesh Golem!)
1 Ele: SF
1 Tank Warrior of Para thumper. (Ga ik proberen vanavond "Can't Touch This!")
2 Eigen keuze. (Pet ranger, extra prot/smiter, conditional dervish, SS necro, ofzo.)
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:12:31 #228
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_48932559
bah ben nog 23 maanden, dus map eigenschappen gecheckt. Staat er dus dinsdag 3mei nog 1 dag wachten dus.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:42:54 #229
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48933740
Ik 20 mei pas
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:03:00 #230
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_48953701
vanochtend ff ingelogd, stond nog steeds op 23 months. Misschien dat ik smiddags jarig ben??
Naja...

Ennuh gister ff solo HM gedaan, want ik zag op het GWO forum dat er screenshots waren met 3 golden items op rij... Dus ff gestart met die run, me beste run was 6 golds, 3 dyes, 3 tomes.
Had 1 keer zelfs 4 purples op rij.
Bergen hot springs, met 55 SoJ monk, links de route volgen en alles (behalve die monk/mesmer combo) killen en naar de Cursen land zone en daar alles killen Agro zo veel als je kan
pi_48953845
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:03 schreef DarkY.NL het volgende:
vanochtend ff ingelogd, stond nog steeds op 23 months. Misschien dat ik smiddags jarig ben??
Naja...

Ennuh gister ff solo HM gedaan, want ik zag op het GWO forum dat er screenshots waren met 3 golden items op rij... Dus ff gestart met die run, me beste run was 6 golds, 3 dyes, 3 tomes.
Bergen hot springs, met 55 SoJ monk, links de route volgen en alles (behalve die monk/mesmer combo) killen en naar de Cursen land zone en daar alles killen Agro zo veel als je kan
Bergen Hotsprings is nu de nieuwe woonplaats van de bot communnity geworden.
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:17:36 #232
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48954033
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:03 schreef DarkY.NL het volgende:
Naja...

Euh, wat houdt dat precies in? Ik heb wat gemist geloof ik en kan op mijn werk niet op een hoop sites

Iemand care to share?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_48955106
Solo hard mode, Nebo Terrace en Cursed Lands (vanaf Bergen Hot Springs in Prophecies), simpele SoJ monk (Signet of Judgment dacht ik) dus smiter dus dubbele damage op undead. En sinds gebieden op hard mode tot wel 3 (4 misschien zelfs?) locked chests bevatten kan de golds aardig op lopen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:37:39 #234
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48956278
Ah mooi, dan ga ik met mijn 55monkje daar maar es aan de slag, de hele tijd hydra's schiet ook niet op en mino's, griffon's en andere warrior classes hebben van die vervelende heal signets en interrupt skills. Weet iemand toevallig een goede locatie waar vooral veel eles rondlopen? Die zijn peanuts met SS/SoJ/Insideous
pi_48956720
Rond kijken en testen hè. Ik zou het ook niet weten. Er word tegenwoorden (en nog steeds) goed gebruikt gemaakt van The Granite Citadel in Prophecies. (Vraag me niet waarom).
Verders raadt ik je aan rond te kijken in International Districts. Vaak zie je aan de massale Mo/W's of er een potentionele farm plekken zijn.
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:27:37 #236
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48962945
Ohja, Citadel. Waarom dat heb ik ook nooit helemaal begrepen, best veel necro's en mesmers die enchantments rippen, ik kwam in elk geval nooit verder dan de tweede mob ofzo
pi_48967826
Ik wel.
Ben daar toen ooit eens doorheen geweest met een party. Toen bijna mijn Monk en Necro elite's in Mineral Springs niet gehaald.

Je moet daar ook heen voor een van de laatste quests van Prophecies. Moet ik nog een paar keer doen ofzo.
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:22:38 #238
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48969885
Nee, ik heb het daar al wel een aantal keren schoongeveegd, maar solo, dat heb ik daar nooit begrepen
pi_48987194
Ik zou graag guild wars een keer willen uitproberen. Ik heb dit eerder al een keer gedaan (in één van de eerste beta's), maar heb GW eigelijk nooit een goede kans gegeven. De reden hiervoor was.. hoe kan het ook anders.. WoW. Een vriend van me speelde WoW en haalde mij binnen no-time over om dit te spelen, waardoor GW al na een aantal uur aan de kant werd gelegd.

Echter, nou ik WoW helemaal zat ben, ben ik nog steeds benieuwd naar wat er van GW is geworden. Is er een manier om deze game, middens een trial te testen? De officiële site geeft wel de mogelijkheid om de game te downloaden, maar er staat nergens informatie hoe je aan een key kan komen. Iemand die me wat meer info kan geven hierover?

Thx in advance =)
  vrijdag 4 mei 2007 @ 07:43:16 #240
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48992252
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef Roerbak het volgende:
Ik zou graag guild wars een keer willen uitproberen. Ik heb dit eerder al een keer gedaan (in één van de eerste beta's), maar heb GW eigelijk nooit een goede kans gegeven. De reden hiervoor was.. hoe kan het ook anders.. WoW. Een vriend van me speelde WoW en haalde mij binnen no-time over om dit te spelen, waardoor GW al na een aantal uur aan de kant werd gelegd.

Echter, nou ik WoW helemaal zat ben, ben ik nog steeds benieuwd naar wat er van GW is geworden. Is er een manier om deze game, middens een trial te testen? De officiële site geeft wel de mogelijkheid om de game te downloaden, maar er staat nergens informatie hoe je aan een key kan komen. Iemand die me wat meer info kan geven hierover?

Thx in advance =)
Ik heb nog wel ergens een paar trial keys, zou ik even moeten opzoeken vanavond. Als ik ze gevonden heb stuur ik je wel een pm
Tot die tijd kan je denk ik wel alvast beginnen met het downloaden van de client, die staat gewoon op de site. Tis best veel, bij mij nu in totaal bijna 4 gig (heb dan ook wel alle drie de chapters+extra's etc.)
Heb je nog voorkeur voor een campaign? De meeste keys heb ik denk ik voor Nightfall

Gisteren die SoJ/55 monk eens geprobeerd naar de Cursed Lands. Nou, dat ging lekker but, bijzonder slechte drops en als er een ele staat ben ik de klos, moet echt oppassen met wat ik aggro. Volgens mij is het daar nu al doodgefarmed Ga mijn necro maar eens voorzien van 55 en dan met een SS of SV build hardmode farmen. Heb sowieso het idee dat SS/SV+Insideous Parasite beter en sneller werkt dan SoJ.
pi_48995841
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 07:43 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb nog wel ergens een paar trial keys, zou ik even moeten opzoeken vanavond. Als ik ze gevonden heb stuur ik je wel een pm
Tot die tijd kan je denk ik wel alvast beginnen met het downloaden van de client, die staat gewoon op de site. Tis best veel, bij mij nu in totaal bijna 4 gig (heb dan ook wel alle drie de chapters+extra's etc.)
Heb je nog voorkeur voor een campaign? De meeste keys heb ik denk ik voor Nightfall
Dat zou tof zijn! Ik heb gister al de client gedownload. Volgens mij heb je alleen de keuze in nightfall? Downloaden ging snel, maar volgens mij is hij nu flink aan het background-downloaden idd . Ik zie de eventuele PM wel tegemoet, thx!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:56:43 #242
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48996136
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:47 schreef Roerbak het volgende:

[..]

Dat zou tof zijn! Ik heb gister al de client gedownload. Volgens mij heb je alleen de keuze in nightfall? Downloaden ging snel, maar volgens mij is hij nu flink aan het background-downloaden idd . Ik zie de eventuele PM wel tegemoet, thx!
Als je achter je snelkoppeling in de command line het commando -image doet, dan download hij alle updates etc. Dat scheelt, want anders kan het nogal vervelend zijn als je bijvoorbeeld naar een ander stadje warpt of een gebied binnengaat waar je nog nooit geweest bent.
Ik heb dus twee snelkoppelingen, ééntje om te spelen en één om te updaten.
Het wordt dan zoiets: c:program filesgamesguildwarsgw.exe -image

En als je de client hebt gedownload, dan kan je in pricipe elke campaign spelen, zolang je er maar een key voor hebt
pi_48996764
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:56 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als je achter je snelkoppeling in de command line het commando -image doet, dan download hij alle updates etc. Dat scheelt, want anders kan het nogal vervelend zijn als je bijvoorbeeld naar een ander stadje warpt of een gebied binnengaat waar je nog nooit geweest bent.
Ik heb dus twee snelkoppelingen, ééntje om te spelen en één om te updaten.
Het wordt dan zoiets: c:program filesgamesguildwarsgw.exe -image

En als je de client hebt gedownload, dan kan je in pricipe elke campaign spelen, zolang je er maar een key voor hebt
Cool, updating as we speak =)
Wat betreft de verschillende campaigns, maakt me niet uit welke de key van is.. Veel is me nog wel onduidelijk van de game, maar dat zal door het spelen wel duidelijker worden. Of zijn ze er bij de 2 uitbreiding-campaigns ervan uitgegaan dat je alles al weet? Dan zou een key van prophecies misschien wel het makkelijkst zijn.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:45:43 #244
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48997897
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef Roerbak het volgende:

[..]

Cool, updating as we speak =)
Wat betreft de verschillende campaigns, maakt me niet uit welke de key van is.. Veel is me nog wel onduidelijk van de game, maar dat zal door het spelen wel duidelijker worden. Of zijn ze er bij de 2 uitbreiding-campaigns ervan uitgegaan dat je alles al weet? Dan zou een key van prophecies misschien wel het makkelijkst zijn.
Vooral Factions gaat ervanuit dat je al bekend bent met de skills etc. Prophecies is het langzaamst maar wel het meest verhaallijn intensief. Nightfall is ook prima te doen als beginner, vooral omdat je op een gegeven moment heroes krijgt -> henchies, maar dan net wat slimmer en ook met wapens uit te rusten en rond te commanderen
pi_49002375
We zouden zoveel over het spel kunnen uitleggen maar ik denk dat je daar grotendeels zelf wel achter komt. En anders raden we je zeker guildwiki.org aan om doorheen te snuffelen. Anders kun je altijd voor de wat uitgebreidere/ingewikkelder vragen op http://fok.syke.nl. De guild van FOK!

Edit> Omg, ik zie nu dat ik op 13:37 heb gepost.

[ Bericht 16% gewijzigd door Ge4ce op 04-05-2007 14:29:36 ]
pi_49040069
Net m'n pc geformatteerd, dus ff GW opnieuw installeren: Nog 5000+ bestanden downloaden voor prophecies alleen al, dat duurt wel tot een uur of 7
  maandag 7 mei 2007 @ 07:39:37 #247
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_49089608
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef EricG het volgende:
Net m'n pc geformatteerd, dus ff GW opnieuw installeren: Nog 5000+ bestanden downloaden voor prophecies alleen al, dat duurt wel tot een uur of 7

Da's ook vaag, toen ik mijn pc opnieuw had geformatteerd hoefde ik eigenlijk alleen maar de .exe op te starten, de rest ging vanzelf. Daar hoef je GW toch niet opnieuw voor te installen? Je krijgt dan een melding met drie keuzes, starten van huidige locatie, opnieuw installeren en nog wat. Ik deed dan starten en hoppa, geen probleem.

Je kan ook om de zoveel tijd een backup maken op een dvd of een andere partitie. Is ook wel zo makkelijk als je GW op een andere pc wil installeren. Dan installeer je gewoon een deel en gooit daarna je backup erover heen
  maandag 7 mei 2007 @ 08:12:04 #248
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_49089814
Hehehe, heb nu bijna 300k. En DarkY en ik allebei een Asura .
Ik wou gaan zoeken naar dat blad ergens, maar kopen was stukken makkelijker ^^
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 7 mei 2007 @ 08:17:53 #249
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_49089853
300k? Bij elkaar gefarmed dit weekend?

Zo ruk, ik moet nog anderhalf k Luxon faction, maar mijn andere chars zijn nog niet ver genoeg, dus ik kan niet verder aan de Luxon kant
  maandag 7 mei 2007 @ 08:35:40 #250
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_49090027
dit weekend mijn Tyrian elite skill hunter titel gehaald en zit nu op 4.5m exp :>

En nog wat solo gedaan, moest toch geld hebben om die cap signs te kopen.
Dus weer bergen hot springs en die area er naast....tot je er bij neer valt.
Ennuh die ele's zijn juist easy, ze doen alleen blind en daarna attacke ze met een wand.

beste drop daar tot nu toe is een boog met 20/20 sundering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')