Waarom was er dan een grote ruzie, omdat de tijd voorbij was?quote:Op zondag 15 april 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regels schrijven niets over een tijdvak van 3 weken. Alleen wordt beschreven dat er een vergadering nodig is om te bepalen wie in de masterbedroom gaat slapen. Huub doet niets verkeerd.
Brian moet overigens niet zoveel heisa maken, hij bleef er zelf immers zo'n 3 maanden slapen !
Ja,quote:Op zondag 15 april 2007 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom was er dan een grote ruzie, omdat de tijd voorbij was?![]()
Het is veel leuker erover te klagen hoe onredelijk de vijand wel niet is. Er is destijds wel iets over 3 weken gezegd, maar dat was niet bindend, meer een vage belofte om die kamer maar te krijgen.quote:Op zondag 15 april 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja,is de beste verklaring. Amanda maakte in eerste instantie heisa, Japio en Brian volgden. Huub heeft ze een paar keer gewezen op de regels, en iedereen heeft een boek met de regels.
Dat Brian en z'n vrienden niet gewoon een vergadering bijeenroepen is idd een beetje![]()
Ik ga hem een brief sturenquote:Op zondag 15 april 2007 02:07 schreef gomi het volgende:
die heisa kan brian omzeilen door t officiel te doen via een vergadering. als deuitkomts dan is dan iemand andersde kamer krijgt moet huub wel moven. tot die tijd is hij er niet aan gebonden
Brian zelf had niet zo'n belangstelling, het was meer Amanda. Probleem van verhuizen naar de master is immers dat je je bed en kasten moet vrijmaken voor een ander. Brian wil het liefst dat bed bij Natasia (in de rustige hoek) behouden. Zou hij naar boven gaan, dan is de kans groot dat ene Huub of Eric er gaat liggen....... De rest kun je waarschijnlijk zelf wel vermoeden.quote:
Dat is nu toch ook zowat elke dag op streamquote:Op zondag 15 april 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wilt om de andere nacht een stream op het konijnen?![]()
Alleen vanuit een onduidelijk hoekje.quote:Op zondag 15 april 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is nu toch ook zowat elke dag op stream
Je zegt het al: achteroverquote:Op zondag 15 april 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
Trouwens dat verhaal over die rib van huub...
Eerst zat er een scheurtje in, maar de laatste tijd hangt hij aan iedereen het verhaal op dat ie gebroken is.
Maar wel tientallen keren een salto achterover in het zwembad kunnen maken![]()
![]()
Overdrijven is ook een kunst en in de villa wordt alles uitvergroot. Brians gekrabbel heet ineens gedicht en Natasia's lawaai heet op CD ineens geweldige zangkunst. Japio noemt zijn pinkeltje ineens 21 cm............quote:Op zondag 15 april 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
Eerst zat er een scheurtje in, maar de laatste tijd hangt hij aan iedereen het verhaal op dat ie gebroken is.
![]()
Behalve Amanda's borsten, die zijn niet vergroot...quote:Op zondag 15 april 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst en in de villa wordt alles uitvergroot. Brians gekrabbel heet ineens gedicht en Natasia's lawaai heet op CD ineens gewelidige zangkunst. Japio noemt zijn pinkeltje ineens 21 cm............
Dat doe je hem niet na Eendjequote:Op zondag 15 april 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
![]()
En Bright_Side praat niet meer tegen mequote:Op zondag 15 april 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst en in de villa wordt alles uitvergroot. Brians gekrabbel heet ineens gedicht en Natasia's lawaai heet op CD ineens gewelidige zangkunst. Japio noemt zijn pinkeltje ineens 21 cm............
En we wachten, en hopen... dag na dagquote:Op zondag 15 april 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
Hier nog een kreulse breulse merrie, die ook niet van haar bug af komt![]()
[afbeelding]
en de vergiftiging van huub, de kleine man kan verhalen vertellenquote:Op zondag 15 april 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
![]()
Huhquote:Op zondag 15 april 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En we wachten, en hopen... dag na dagToch is ze nu wel wat onrustiger.
Ik denk dat je hoopt dat ze onrustig is. Ik zie geen enkel verschil met enig ander paard dat staat te slapen. Slapen is niet stofstijf stilstaan, een paard wisselt voortdurend van stand, de staart beweegt heel vaak tegen vliegen enz. en de kop schudden is heel gewoon.quote:Op zondag 15 april 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En we wachten, en hopen... dag na dagToch is ze nu wel wat onrustiger.
Wat zit je nou weer raar te doen?quote:Op zondag 15 april 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
HuhZe heeft al 2 nachten zware weeën gehad
![]()
Mij lijkt dat ze nu onrustiger is dan de vorige twee nachten terwijl ze stond. Natuurlijk hebben we nu een vooraanzicht, dat zal ook schelen.quote:Op zondag 15 april 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je hoopt dat ze onrustig is. Ik zie geen enkel verschil met enig ander paard dat staat te slapen. Slapen is niet stofstijf stilstaan, een paard wisselt voortdurend van stand, de staart beweegt heel vaak tegen vliegen enz. en de kop schudden is heel gewoon.
Zeg dat wel, ik had ook geen idee. Maar zo leren we nog eens ietsquote:Op zondag 15 april 2007 02:54 schreef cindy10 het volgende:
kom voor het eerst sinds tijden weer eens kijken,zet de streams aan en zie meteen een paardenkop(sorry hoofdje) in beeld....
had van de week na een korte forumblik gezien dat er wat actie leek te komen(duurde alleen zolang dat ik maar ben gaan slapen,achteraf gezien gelukkig..)
maar tjee wat kan een veulen werpen lang duren zeg....![]()
Het is een doorgefokt rasquote:Op zondag 15 april 2007 02:54 schreef cindy10 het volgende:
kom voor het eerst sinds tijden weer eens kijken,zet de streams aan en zie meteen een paardenkop(sorry hoofdje) in beeld....
had van de week na een korte forumblik gezien dat er wat actie leek te komen(duurde alleen zolang dat ik maar ben gaan slapen,achteraf gezien gelukkig..)
ja inderdaad ik leer weer iets bij hahaha!quote:Op zondag 15 april 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik had ook geen idee. Maar zo leren we nog eens iets![]()
hoe bedoel je doorgefokt ras? maakt dat wat uit voor het bevallen?quote:
Nee, de bevalling duurt heel kort. Zo'n 10 minuten. Wat eergisteren gebeurde, was dat het veulen draaide naar de stand, die nodig is voor de bevalling. Dat gebeurt 1-5 dagen voor de bevalling en gaat natuurlijk gepaard met krampachtige trekjes en onrust. Afgelopen nacht was er hoogst waarschijnlijk ook nog wat draaien aan de hand.quote:Op zondag 15 april 2007 02:54 schreef cindy10 het volgende:
mijn tante heeft ook paarden,en heeft ook een keer 3 dagen zitten waken erbij,hahahah in het kwartiertje wat ze even naar huis ging....was het veulen plots geboren! dus het kan inderdaad heel snellll gaan!quote:Op zondag 15 april 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, de bevalling duurt heel kort. Zo'n 10 minuten. Wat eergisteren gebeurde, was dat het veulen draaide naar de stand, die nodig is voor de bevalling. Dat gebeurt 1-5 dagen voor de bevalling en gaat natuurlijk gepaard met krampachtige trekjes en onrust. Afgelopen nacht was er hoogst waarschijnlijk ook nog wat draaien aan de hand.
Het lijkt wellicht veel op weeen, maar dat is het in feite niet. De echte weeen (eigenlijk heeft een paard dat nauwelijks) duren kort en een paard heeft ook geen ontsluiting zoals een mens dat kent.
De kreet 'doorgefokt ras' lijkt wel een standaard kreet van Prospera. Slaat verder nergens op.........quote:Op zondag 15 april 2007 03:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe bedoel je doorgefokt ras? maakt dat wat uit voor het bevallen?
niet raar bedoeld hoor...maar scheelt dat echt in hoelang een bevalling duurd?![]()
Dieren worden gefokt op bepaalde en vaak uiterlijke kenmerken.quote:Op zondag 15 april 2007 03:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe bedoel je doorgefokt ras? maakt dat wat uit voor het bevallen?
niet raar bedoeld hoor...maar scheelt dat echt in hoelang een bevalling duurd?![]()
had hem al een paar keer voorbij zien komen die opmerking,vandaar ook mn vraag...quote:Op zondag 15 april 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De kreet 'doorgefokt ras' lijkt wel een standaard kreet van Prospera. Slaat verder nergens op.........
Tsja waar je al niet op letquote:
Dan stretch je toch juist meerquote:
En soms lukken ze zelfs zo goed, dat JJ er een prachtig ontroerend liedje van kan makenquote:Op zondag 15 april 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst en in de villa wordt alles uitvergroot. Brians gekrabbel heet ineens gedicht en Natasia's lawaai heet op CD ineens geweldige zangkunst. Japio noemt zijn pinkeltje ineens 21 cm............
Ik heb standaard 4 streams aan staan, dus als er gevoosd wordt dan gaat er een camera op. Alleen vannacht werd hij weggedraaid... groot gelijk, want het is ook saaiquote:Op zondag 15 april 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja waar je al niet op let![]()
Ik kijk er bijna nooit naar, lijkt me trouwens een aanrader als je het maar niks vind....
Of je eraan blijven ergeren en hier je frustratie van je af schrijven, dat kan natuurlijk ook
Das niet eerlijk, ik ben veel ouderquote:
Ga es bevallenquote:Op zondag 15 april 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan stretch je toch juist meer
Of word je juist met een gebroken rib flexibeller?![]()
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten.quote:Op zondag 15 april 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan stretch je toch juist meer
Of word je juist met een gebroken rib flexibeler?![]()
Dat had minder met het spel te maken, dat is puur de publieke opinie beinvloeden, dat zijn de echte rattenstrekenquote:Op zondag 15 april 2007 02:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en de vergiftiging van huub, de kleine man kan verhalen vertellen
Als je ook frans praat verstaat, dan heb ik een speciale sig voor jequote:
Het bevalt me primaquote:
Helemaal goed die Syl! Ze mag van mij het huis en het geld winnen! Helemaal GOED DIE MEID!quote:Op zondag 15 april 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Opvallend, Bolle gaat liggen (slaaphoduing) en bijna meteen zie je Sylvia (stream 1) even recht gaan zitten en naar het scherm kijken. Die meid is echt alert, ze is een kanjer.
Dat deed JJ echt heel knap, een beetje de tekst aangepast en geweldige muziek eronder gezet. Ik verdenk JJ ervan dat ze dat zelfs met de handleiding van een stofzuiger nog kan. JJ is een kanjer.quote:Op zondag 15 april 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
En soms lukken ze zelfs zo goed, dat JJ er een prachtig ontroerend liedje van kan maken![]()
Sje sjenne pa franses ofzoietsquote:Op zondag 15 april 2007 03:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je ook frans praat verstaat, dan heb ik een speciale sig voor je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |