Ik wil je kaartje wel overkopenquote:Op maandag 16 april 2007 14:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Moest kaartje halen van mn broertje. Geen idee hoe laat het was maar een vriendin van m belde dat t uitverkocht was en toen ben ik het gaan proberen en na een paar keer verversen kwam ik er gewoon doorheen.
Belachelijk trouwens 55 euro voor een feessie.
Maar ik snap hieruit dus dat ik aardig kan cashen als ik tegen mn broertje zeg dat het helaas niet gelukt is met zn kaartje
Rofl, niet echtquote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef Matty___ het volgende:
Maarja laat wel zien hoe overrated Defqon eigenlijk is.
ADDERGEBROED!quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Timmehhh het volgende:
Waarom maken ze het feest gewoon niet groter?
Het ´first come, first serve´ principe gaat er nog niet bij iedereen in zie ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:42 schreef Wisheh het volgende:
ik heb gelukkig ook 4 kaartjes kunnen bestellen, alleen door die kk kopers die alleen maar geld willen zien kom ik er nu dus nog 8 tekort. Altijd gaan we met vaste groep en nu kunnen we maar met 4 lui.
Ik vind het echt zielige lui, er zijn mensen die graag zon feest willlen meemaken maar hun kapen gewoon de kaartjes voor hun neus weg en gaan er belachelijk veel geld voor vragen :![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |