Dat is altijd zo bij temperaturen boven de 25 gradenquote:Op maandag 16 april 2007 17:00 schreef HeatWave het volgende:
het grote "drop maar een naam" tijdperk is weer aangebroken.
Dat heb ik vaker gehoord de afgelopen dagenquote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
mwah viel wel niet mee eigenlijk. Maar er waren er die er erger aan toe waren dan ik.
Ajax toch ook al? Maar waarschijnlijk zijn we dus al te laat nu.quote:Op maandag 16 april 2007 17:09 schreef toma het volgende:
die Lucas is goed
vorig jaar zaten Athletico, Bayern Munchen en PSV ook al achter hem aan (geruchten).
Ajax zit ook al een hele tijd achter hem aan.quote:Op maandag 16 april 2007 17:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ajax toch ook al? Maar waarschijnlijk zijn we dus al te laat nu.
quote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef PLAE@ het volgende:
Hij komt niet en niemand wil dat ie komt mag ik hopen + oud nieuws.
next.
We moeten paar Braziliaanse talentjes halen goedkoop, hun zijn echt goed. Ik heb respect voor hun, ze gingen met blote voeten in het felle zon heletijd door voetballen.Ik probeerde het ook maar zodra me blote voelen het warme steen raakten ging ik bijna kapot en snel me schoenen aangedaan. En ik ben zelf al suri moet je nagaan ik kan het zelfs niet eens aanquote:Op maandag 16 april 2007 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Plae@ is best blij dat we geen kampioen worden, want Leo met de schaal zou zijn hart niet aankunnen![]()
Welke voetballer raakte ook alweer flink geblesseerd toen hij een fles parfum op zijn voet liet vallen?quote:
Canizares.quote:Op maandag 16 april 2007 18:11 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Welke voetballer raakte ook alweer flink geblesseerd toen hij een fles parfum op zijn voet liet vallen?
Was afgelopen donderdag ook zo, ik krijg het gevoel dat Ticketbox ze niet in het systeem heeft ofzo.quote:Op maandag 16 april 2007 18:18 schreef kalinho het volgende:
Wat is die godvergeten ticketbox achterlijk zeg(of ajax.nl klopt niet, 1.v.d 2)
Ik ziet om 2 uur staan: 150 kaarten voor 409 dacht ik. Ik denk das mooi, ik heb der 4 nodig. Ga ik naar de plaatselijke sigarenboer, staat dat er niet eens 1 kaartje vrij is![]()
hmm dat zou het wel kunnen zijn. Ben bij 2 ticketboxen geweest. Mja hoe kan je adt dan oplossen? hhelemaal naar de arenaquote:Op maandag 16 april 2007 18:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was afgelopen donderdag ook zo, ik krijg het gevoel dat Ticketbox ze niet in het systeem heeft ofzo.
Lucas is een verdedigende middenvelder.quote:Op maandag 16 april 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder. Hij is wel goed.
Uit de wandelgangenquote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef denthemen het volgende:
waar komen nou opeens al die geruchten vandaan?
Uit mooie duimen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef denthemen het volgende:
waar komen nou opeens al die geruchten vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |