Louis is een held.quote:Op maandag 16 april 2007 00:45 schreef gday het volgende:
Zijn bij niemand de tenen krom gaan staan bij de uitspraken van Van Gaal vandaag? Dat het geen kunst is als PSV thuis wint van FC Twente ... dat het geen kunst is dat Ajax thuis wint van NAC ... maar dat het wél een prestatie is dat AZ thuis wint van Vitesse, omdat AZ afgelopen week uitgeschakeld werd in de UEFA-cup.
Ja, hij is voor mij ook een held maar ik vind zulke uitspraken desondanks tergend. Hij balanceert wat mij betreft op de lijn tussen 'arrogant zijn' en 'TE arrogant zijn'. Helden zijn niet vanzelfsprekend onaantastbaar.quote:
En 'FC Wegereef'?quote:Op maandag 16 april 2007 01:51 schreef Madine het volgende:
Die 2-2 begint met de minuut meer zuur te smaken.
Als we geen kampioen worden, hebben we dat helemaal aan onszelf te danken. Als je het vier wedstrijden voor het einde (met het makkelijkste programma) het nog in eigen hand hebt en je weet het niet af te maken, dan is het je eigen schuld.quote:
Maar iets verder lopen dan vrijdag, ging toch ook net?quote:Op maandag 16 april 2007 01:42 schreef PLAE@ het volgende:
Trouwens, weten jullie wel hoe ver Zuid lopen is vanaf t home? Dan ga ik helemaal niet meer naar binnen. + gasten die een sv gehad hebben mogen er niet meer naartoe geloof ik.
ach, k eindig er toch wel.
ach, gewoon nieuwe lichtingquote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Houniet het volgende:
ik heb een keer op 410 gestaan, maar het lijkt wel een kindervak
Zou mooi zijn. Laat ze maar in een leeg stadion spelen.quote:Op maandag 16 april 2007 08:45 schreef Suijk het volgende:
Als Feyenoord die playoffs niet haalt, is er al helemaal geen reden om nog naar die wedstrijden te gaan eigenlijk...
Wat lul jij nou vaagquote:Op maandag 16 april 2007 01:42 schreef PLAE@ het volgende:
Trouwens, weten jullie wel hoe ver Zuid lopen is vanaf t home? Dan ga ik helemaal niet meer naar binnen. + gasten die een sv gehad hebben mogen er niet meer naartoe geloof ik.
ach, k eindig er toch wel.
Dat was ook echt het eerste, wat ik dacht toen ik hoorde dat PSV gewonen had . . .quote:Op maandag 16 april 2007 01:51 schreef Madine het volgende:
Die 2-2 begint met de minuut meer zuur te smaken.
Prachtige foto, doet mij zo aan de jaren '90 denken. De goeie oude tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |