Moet je overlaten schrijvenquote:Op zondag 15 april 2007 11:20 schreef De_Brandweer het volgende:
En de naam en foto van de seizoenskaart veranderen kan niet?
Ik bedoel egwoon naar ajax gaan en vragen: Kan ik de naam laten veranderen? Niet zelf dat kaartjs gaan vervalsen ofzo.quote:
Ah, het is altijd te proberen. Denk dat je wel moet heengaan met diegene van wie je de kaart hebt overgenomen.quote:Op zondag 15 april 2007 11:25 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik bedoel egwoon naar ajax gaan en vragen: Kan ik de naam laten veranderen? Niet zelf dat kaartjs gaan vervalsen ofzo.
Je kan ook formulier via ajax.nl downloadenquote:Op zondag 15 april 2007 11:25 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik bedoel egwoon naar ajax gaan en vragen: Kan ik de naam laten veranderen? Niet zelf dat kaartjs gaan vervalsen ofzo.
Toch jammer dat de 'beste speler die er nog niet klaar voor is' er nu niet meer bij is/quote:Het staat vast dat Roger komend seizoen geen deel meer uitmaakt van de selectie van Ajax. De Spaanse middenvelder kondigde zelf zijn afscheid aan uit Amsterdam.
'Ik zal tot de laatste dag m'n best doen voor de club, maar het is definitief dat ik vertrek', vertelde Roger aan RTV Noord-Holland.
De samenwerking tussen Ajax en de afgelopen zomer van Villarreal overgekomen dertigjarige Spanjaard is geen succes geworden. Mede vanwege blessures kwam de oud-speler van Barcelona niet verder dan zeven basisplaatsen en twee invalbeurten in competitieverband. In het UEFA Cup-toernooi deed trainer Henk ten Cate vier keer een beroep op hem.
Grotendeels wel denk ik, en dan bestaat er ook nog de kans dat Alex er volgende week weer bij isquote:Op zondag 15 april 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-PSV gisteren, ze zullen toch niet het lek al boven hebben?
Al? Het zou ook eens tijd worden al had het nog wel langer mogen duren.quote:Op zondag 15 april 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-PSV gisteren, ze zullen toch niet het lek al boven hebben?
Moet wel heel wat gebeuren zondag wil ik met een glimlach de ArenA uitlopen...quote:Op zondag 15 april 2007 12:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Grotendeels wel denk ik, en dan bestaat er ook nog de kans dat Alex er volgende week weer bij is.
Ja het was echt dramatischquote:Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef De_Brandweer het volgende:
Mischien wou Twente in de playoffs niet tegen psv spelen. En lieten ze psv daarom nu winnen. Want ze speelde, op de eerset 10 minuten na, echt heel slecht.
Ik ben het wel met je eens, Utrecht is een veel lastiger tegenstander.quote:Op zondag 15 april 2007 08:33 schreef denthemen het volgende:
Hadden jullie dit niet verwacht dan? Twente was al uitgespeelt, half boerenland speelt daar, ja die winnen dan niet, ze spelen volgende week tegen Utrecht uit! Een gelijkspel daar is genoeg voor ons, en AZ verspeelt vanmiddag punten
Ik zou er maar niet op rekenen, PSV krijgt het vertrouwen weer terug, bovendien is Alex terug en is Utrecht niet in goede doen.quote:
Utrecht thuis is een wereld van verschilquote:Op zondag 15 april 2007 13:51 schreef BonJovi het volgende:
Dat weet ik zo niet had je Sparta-UTrecht gezien stelde echt geen reet voor al maanden niet, maar ik hoop dat utrecht wel goed gaat spelen tegen PSV
Daarom, je kan alleen maar hopen en zelf winnen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Utrecht thuis is een wereld van verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |