Amen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef PLAE@ het volgende:
Hij komt niet en niemand wil dat ie komt mag ik hopen + oud nieuws.
next.
Mijn vader is met verlof...hij kan dus niets betekenen. En wij zijn veel te bang om bovenaan te staan. Misschien volgend jaar dan maar hequote:Alleen God kan er nu nog voor zorgen dat zijn zonen de titel opeisen, binnen nu en twee weken zullen we er dus achter komen of hij bestaat of niet, ik ben benieuwd!
quote:'Ten Cate ging er geregeld met de zweep over' | Algemeen V.N.
Bij FC Barcelona staat Ajax-trainer Henk ten Cate bekend als een strenge oefenmeester. "Vorig jaar was Ten Cate hier. Hij ging er geregeld met de zweep over. Tot vervelens aan toe", aldus een verslaggever van El Mundo Deportivo tegenover Sportweek. "Soms stond hij zo te vloeken en te tieren dat het stoom uit z'n oren kwam."
Tegenwoordig is Johan Neeskens de assistent-coach van Rijkaard. De Catalanen zijn niet zo tevreden over hem en verlangen terug naar Ten Cate. "Neeskens heeft niet dat strenge van Ten Cate. Hij is te veel hetzelfde als Rijkaard", aldus de verslaggever. "De jongens krijgen dit seizoen te veel ruimte. De touwtjes moeten strakker."
Wat een verhaalquote:Op maandag 16 april 2007 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
MALMO - Jari Litmanen is door een klein ongelukje voorlopig uitgeschakeld. De Finse voetballer van het Zweedse Malmö FF viel bij werkzaamheden op de boerderij van zijn ouders van de trap. Hij lette niet goed op omdat hij een glas melk in zijn hand had
nee want dan wint psv. Het kwaliteit verschil is dan te grootquote:Op maandag 16 april 2007 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
mischien moeten we Sneijder voor zondag aan psv verhuren zodat we er in ieder geval zeker van zijn dat Utrecht 100% gemotiveerd is en wil winnen![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:05 schreef Nashje het volgende:
Ja, waar was je eigenlijk vorige week PyTh ?
Aanvallende middenvelder. Hij is wel goed.quote:Op maandag 16 april 2007 16:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goedzo
Wat is Lucas Leiva voor speler MONTANA? ken je hem?
dappre strijders weblog?quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef Messenga het volgende:
De geruchten zijn als volgt:
Roorda wordt de derde keeper en Vermeer gaat naar groningen, verhuurd voor de functie als 1e keeper
Boulahrouz is ajax mee bezig alleen de vraagprijs is hoog dus wil Martin hem een jaar huren
als middenvelder willen ze lucas leiva van gremio. Ik ken hem niet.
Németh willen ze opnieuw waar ze begin van dit seizoen ook wouden
mwah viel wel niet mee eigenlijk. Maar er waren er die er erger aan toe waren dan ik.quote:Op maandag 16 april 2007 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Same here, was wel grappig. Was jij nog een beetje helder, na wedstrijd in het home?
Zou niet verkeerd zijn, maar geruchten he...quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef Messenga het volgende:
De geruchten zijn als volgt:
Roorda wordt de derde keeper en Vermeer gaat naar groningen, verhuurd voor de functie als 1e keeper
Boulahrouz is ajax mee bezig alleen de vraagprijs is hoog dus wil Martin hem een jaar huren
als middenvelder willen ze lucas leiva van gremio. Ik ken hem niet.
Németh willen ze opnieuw waar ze begin van dit seizoen ook wouden
quote:
Onhaalbaar, als hij komt blijft hij een seizoen en verdien je er zowat niets aan.quote:Op maandag 16 april 2007 16:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goedzo
Wat is Lucas Leiva voor speler MONTANA? ken je hem?
Was ik dat?quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
mwah viel wel niet mee eigenlijk. Er kwam wel 3x iemand aan me vragen of ik ook nog een naam had.
Ik noem geen namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |