ja, maar om het geld in kas 'niets' te laten doen is nog meer zonde. Ik zeg investeren in voorraad of in nieuwe winkels!quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb nog ruim ¤ 5 miljoen over. maar ik wil ff geen nieuwe winkel openen, omdat ik eerst meer wil verkopen met mijn huidige, want ik vind het onzin om een aantal winkels te hebben, waarbij je maar een beetje verkoopt, ipv dat je minder winkels waarbij je meer verkoopt.
heb nog maar ff wat goederen ingekocht tegen hoge kwaliteit. Ik ga er van uit dat ik voor een zelfde prijs meer producten met een hogere kwaliteit zal verkopen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:14 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ja, maar om het geld in kas 'niets' te laten doen is nog meer zonde. Ik zeg investeren in voorraad of in nieuwe winkels!
ik hoop dat ik ook weer eens een container heb geheeldquote:Op maandag 23 april 2007 09:07 schreef Jump het volgende:
23-04-2007 Je hebt door de winst van IJzeren Hein ¤ 80.000 met een bet verdiend.
23-04-2007 Je hebt door de winst van IJzeren Hein ¤ 80.000 met een bet verdiend.
23-04-2007 Je hebt een container opgekocht met daarin: 3080 stuks Kipfilet
Toch blij dat ik gewonnen heb metd e race, met die kipfilets ben ik niet veel
dat had ik ook en ik vond het in het begin ook echt bijzonder kut, maar aan de andere kant maakt het geen fuck uit voor je spel. als je ze terugkoopt kost het je alleen maar geld. Als ik mijn aandelen in de eerste ronde allemaal had verkocht en nu verkocht dan had ik toch wel een flinke duit winst gehad, maar nu is het op zich wel leuk als je ziet dat er al ruim een maand niet meer in gehandeld is vanwege het koersverloop (ze zijn meer dan zes keer zo duur geworden als toen ik in niveau 5 aankwam)quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik aandelen terugkopen? Want ik wist niet dat men automatisch aandelen uit ging gevenen nu zijn die dus gekocht door anderen
ik houd dingen graag voor 100 % van mijzelf.quote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat had ik ook en ik vond het in het begin ook echt bijzonder kut, maar aan de andere kant maakt het geen fuck uit voor je spel. als je ze terugkoopt kost het je alleen maar geld. Als ik mijn aandelen in de eerste ronde allemaal had verkocht en nu verkocht dan had ik toch wel een flinke duit winst gehad, maar nu is het op zich wel leuk als je ziet dat er al ruim een maand niet meer in gehandeld is vanwege het koersverloop (ze zijn meer dan zes keer zo duur geworden als toen ik in niveau 5 aankwam)
Ik heb er max. 220.000 uitgegeven en daarvan heb ik er zelf 40.000quote:Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik houd dingen graag voor 100 % van mijzelf.
slotkoers vorige ronde: ¤ 99,69
huidige koers: ¤ 105,50
dat doe je best netjes danquote:Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik houd dingen graag voor 100 % van mijzelf.
slotkoers vorige ronde: ¤ 99,69
huidige koers: ¤ 105,50
stuur 'm gewoon een pm met als dreigement dat je anders de waarde laat dalenquote:Op maandag 23 april 2007 11:46 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik heb er max. 220.000 uitgegeven en daarvan heb ik er zelf 40.000
De andere 180.000 zijn in het bezit van "Hapkars".
Als ik de mogelijkheid krijg koop ik ze terug
zodra je niveau 5 betreedtquote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Jump het volgende:
Die aandelen, wanneer worden die uitgegeven?Zodat ik ze zelf kan kopen dus
aandelen kopen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:58 schreef ChickenSpikey het volgende:
Heb nog ruim 2 miljoen over.. Iemand ideeen?
En die worden automatisch uitgegeven?quote:
quote:Klik bovenaan in de blauwe balk op 'Aandelen uitgeven' om meer aandelen van jouw bedrijf uit te geven. Je bedrijf is verdeelt in 500.000 aandelen waarvan er standaard 100.000 al op de markt staan wanneer je niveau 5 haalt. Wanneer een deelnemer 250.001 aandelen of meer van een ander bedrijf in bezit heeft, betekent het dat diegene het bedrijf voor meer dan 50% in handen heeft en zal diegene de volgende update dan ook alle bedrijven en voorraden ontvangen van de betreffende persoon, mits de status van het hoofdkantoor hoog genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |