Ik ben EzyDVD tins fan. Al die andere gitsets kunnen mn reet roestenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:55 schreef Dizer het volgende:
Heb je die gepre-orderd? Je bent gek. Er zullen een hoop giftsets komen voor die film overal. En wat die jij? Je pre-orderd een EzyExclusive die pas in Augustus of Novermber beschikbaar is.
quote:
Alleen jammer dat je waarschijnlijk weer last krijgt van douanequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:08 schreef RuneRose het volgende:
Toch nog maar ff meeprofiteren van die koopjes bij amazon:
[afbeelding]
click
[afbeelding verwijderd]
click
Wat een prijzen!![]()
Zelfs danquote:
dan nog zit je goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zelfs dan
Douane rekent de verzendkosten mee![]()
Hm, vorige keer met m'n Ed Wood Box geen problemen mee gehad. Had ik binne vijf dagen binnen. Die was 36 euro ofzo inc. verzenden. Deze zijn net ¤23,-- inc. verzenden. Maargoed, zoveel hoef ik dan niet extra te betalen, mochten ze achtergehouden worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Alleen jammer dat je waarschijnlijk weer last krijgt van douane
Ben benieuwdquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef RuneRose het volgende:
Kijk, dat is het betere werk. Vooral die laatste 2. Sunrise is zo ongelofelijk fantastisch.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Ook nog maar besteld voor een tientje:
[afbeelding]
Ja ach, je ziet welke `t isquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat een vreemde foto trouwens, dat is wel erg slecht photoshop werk
ik zou `t niet precies weten, maar hij`s wel behoorlijk grootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |