Denk niet dat het in de Eredivisie ook meteen vol zou komen te zitten. Niet met degradatievoetbal iig.quote:Op zondag 15 april 2007 18:50 schreef Positive_Thinking het volgende:
mooi groot stadion met mooie dure plaatsen voor de eerste divisie. Ben bang dat dat niet vol komt en dat we Ado voorlopig niet terug zien.
Helemaal eensquote:Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
In RKC/Excelsior wel dan? ADO hoort gewoon in de eredivisie, qua stadion, qua historie, qua hoeveelheid fans en qua stadsgrote.
Zo eentje die met een honkbalknuppel in z'n achterbak rondrijdt.quote:
Ik zat er idd net aan te denken, het valt wel opquote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef Thetallguy het volgende:
Je kan wel mooi de Ajax-aanhangertjes uit dit topic halen zeg
Wel ik ben Haagenees, maar kankuh ken ik niet. Zal wel zeker kankâh zijn ofsoquote:Op zondag 15 april 2007 18:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Haags dialect, verbastering van zo'n ziekte.
Want die heb je alleen bij ADOquote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo eentje die met een honkbalknuppel is z'n achterbak rondrijdt.
Dat heb ik niet gezegd.quote:
Whaha gezellige neef met jouw als AJACIEDquote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo eentje die met een honkbalknuppel in z'n achterbak rondrijdt.
Is er iets mis mee?quote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef Thetallguy het volgende:
Je kan wel mooi de Ajax-aanhangertjes uit dit topic halen zeg
wat een fijne eerste postquote:Op zondag 15 april 2007 21:02 schreef hospik het volgende:
en nooit meer terug in de eredivisie!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |