Jawel hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:42 schreef Day het volgende:
Ik kom net binnenvallen. Zijn er geen streams?
Als het alleen handdoeken waren.. hebben ze die vast wel ingeleverd achter bij het inleveren van de zenders..quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
Handdoeken en eten en alles wat los en vast weg te werken was waar we niets van hebben gezien, maar waar ik ze inmiddels wel van verdenk.
De gouden kooi is rijk dus zij hebben recht om handdoeken mee te nemen! Vonden ze!
Het was tuig van de richel ( dat is GEEN ziekte PC eend, wel een term die ik van horen zeggen heb, maar niet van jouw favoriet Brian. Misschien dat je het daarom niet snapt en daarom leg ik het speciaal voor jou nog eens uit).
Ohja, áls je dan toch steelt, pak dan gewoon iets duurs, niet een paar handdoeken...quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
Handdoeken en eten en alles wat los en vast weg te werken was waar we niets van hebben gezien, maar waar ik ze inmiddels wel van verdenk.
De gouden kooi is rijk dus zij hebben recht om handdoeken mee te nemen! Vonden ze!
Het was tuig van de richel ( dat is GEEN ziekte PC eend, wel een term die ik van horen zeggen heb, maar niet van jouw favoriet Brian. Misschien dat je het daarom niet snapt en daarom leg ik het speciaal voor jou nog eens uit).
Jawel hoor: http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:42 schreef Day het volgende:
Die zijn er gewoon hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:42 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niels bezint zich: Wat doe ik hier.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:42 schreef Day het volgende:
Ja, ik merk het nu ook. En ik had er nog wel weinig vertrouwen in!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:45 schreef Dark het volgende:
Jaap krijgt geen poot aan de grond bij Eric.
Jaap ziet mogelijkheden voor zichzelf om een ruzie tussen Natasia en Brian te bewerkstelligen.
Het is dan ook een slechte leugenaarquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
Jaap durft Eric niet eens aan te kijken.
Ik het het over spotten met kanker, wat ik jou heb zien doen, ik was niet de enige die daarover viel, ik vond dat zover gaan (wat mij niet snel gebeurt), dat ik zelfs nog in FB gevraagt had waarom jij daarvoor geen ban kreeg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
Bevooroordeeld is een groot woord (zeker met 3x woordwaarde). Het broertje van Brain vind ik nou eenmaal een walgelijk figuur, net als zijn broer en zijn moeder.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou je denken![]()
Of maakte het bezoek een grapje en wordt dat, omdat sommigen hier nogal bevooroordeelt zijn, veel te serieus genomen?
Mocht ik het fout hebben, zal er binnekort wel en filmpje met het bewijs van het ontvreemden verschijnen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om er eens een paar uit te pikken, maar er zijn er ontelbaar meer.
Kan iemand mij informeren over de strafbladen van Brian en zijn familie of verzinnen jullie die gewoon.
En in dat laatste geval is dat dan gebaseerd op zijn afkomst (hoe kom ik erbij), jullie perceptie van zijn milieu (wat zeggie nou) of is dat gewoon vet cool om te zeggen als je Huub fannetje bent?
Zit je in '' Programma gemist''?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef carpediem23 het volgende:
Wat zijn de streams klote!!! Telkens beginnen ze weer opnieuw
Voor hoelang het duurtquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
Amanda der haren zijn echt stukken beter dan dat vorige.
Ik geef het 2 dagen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
Amanda der haren zijn echt stukken beter dan dat vorige.
Dat illustreert prima wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Bevooroordeeld is een groot woord (zeker met 3x woordwaarde). Het broertje van Brain vind ik nou eenmaal een walgelijk figuur, net als zijn broer en zijn moeder.
Dat is een oordeel dat gebaseerd is op wat ik zelf op de streams waargenomen heb. Op grond daarvan heb ik wat betreft de familie Kubatz inmiddels een vooroordeel.
Ik acht dat soort volk dan ook niet in staat tot het maken van grapjes, daar zijn ze gewoon te stom voor.
Lief van je dat je zdngmw nu noemt met de naam Natasja ,ZMZGW (ZoMoetZijGenoemdWorden)quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja had de oven hoog gezet om de cake van Eric te verkutten.![]()
Ik heb Kenneth Kubatz een aantal keren op de streams mogen aanschouwen, en mijn mening over hem is dat hij een walgelijke domme eikel is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om er eens een paar uit te pikken, maar er zijn er ontelbaar meer.
Kan iemand mij informeren over de strafbladen van Brian en zijn familie of verzinnen jullie die gewoon.
En in dat laatste geval is dat dan gebaseerd op zijn afkomst (hoe kom ik erbij), jullie perceptie van zijn milieu (wat zeggie nou) of is dat gewoon vet cool om te zeggen als je Huub fannetje bent?
Ik kan Natasia niet uit mijn bek krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lief van je dat je zdngmw nu noemt met de naam Natasja ,ZMZGW (ZoMoetZijGenoemdWorden)![]()
Die weerzin die hij toont voor Sylvia slaat de plank erg mis, ja. Daarmee stuit je Eric juist tegen de borstquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio maakt zichzelf heel ongeloofwaardig. Eerst het verhaal dat hij bij SHE wil aansluiten (gisteren). En nu wil hij een deal sluiten met Eric om Sylvia weg te stemmen.....
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:56 schreef Marrije het volgende:
Wel een verademing dat er 2 zitten te praten op een plek waar je die 'muziek' niet hoort.
Ik ben geen VOL fanquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:56 schreef carpediem23 het volgende:
Ik zit op VOL en die streams zijn echt bagger, na 3 minuten stoppen ze en dan beginnen ze opeens opnieuws vanaf het begin. Iemand anders ook last van?
Ik heb te vroeg gejuichtquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:56 schreef Marrije het volgende:
Wel een verademing dat er 2 zitten te praten op een plek waar je die 'muziek' niet hoort.
Klopt, had ik maar niks gezegdquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggenNou zit die pokkeherrie op alle vier de streams
Ik wil me registreren op de PIETJE-fansite. Linkje?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb Kenneth Kubatz een aantal keren op de streams mogen aanschouwen, en mijn mening over hem is dat hij een walgelijke domme eikel is.
Of hij daadwerkelijk crimineel is zal me een worst wezen, het zou me iig niks verbazen.
En als je je zou hebben verwaardigd wat meer van mijn postings tot je te nemen zou je weten dat ik géén Huub-fannetje ben, maar wél een pleurishekel heb gekregen aan B. Fintelman Kubatz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |