quote:Projectie!
Op zondag 15 februari 2004 14:29 schreef JAM het volgende:[..]
Jawel Vlens, want je stond hardstikke stijf van de zenuwen.
quote:Objectie?
Op zondag 15 februari 2004 18:31 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Projectie!
.
quote:Ik vond: "Ik vind het kijken naar jullie al leuk genoeg" wel een aardige.
Op zondag 15 februari 2004 19:13 schreef RaisinGirl het volgende:
Heeft één van jullie niet een geniale quote van beeer onthouden?
Ik snap hem.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:53 schreef thaleia het volgende:
Koekepan:
"die laughing, wat een grappige naam haha, echt hilarisch aha, haha, leuk zeg,hahahahahah hahahahahahahahahaha hahaaaaahahahahaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa ARGH nk"
quote:* Rejoined channel #steentje
* Topic is 'rust. | #steentje, not for girly men. | Vlens wist 'm, Koekepan. | Albanie - Griekenland 2 - 1.. |
. IR|Fok5.
. | Gellicismen nee. | De Judas en de Antichrist: http://www.xs4all.nl/~qyroz/5jaarmeet/imagepages/IMG_0864.html | Bazyx, ik weet dat Vlens 'm wist.'
* Set by Koekepan on Sun Sep 05 18:11:07
Hahahahaha. Koekepanhumor.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:53 schreef thaleia het volgende:
Koekepan:
"die laughing, wat een grappige naam haha, echt hilarisch aha, haha, leuk zeg,hahahahahah hahahahahahahahahaha hahaaaaahahahahaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa ARGH nk"
De tijden veranderen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah,
geniaal heeft inmiddels een nieuwe betekenis gekregen, zie ik.
Ik schrijf het even op,
voordat ik het weer vergeet.
Schrijf ik dat ook gelijk op.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De tijden veranderen.
Ach! Schrijver! Hoeveel woorden heb je nodig om uit te beelden wat één tekening kan!quote:
Mooi gesproken Do2quote:Op zondag 2 januari 2005 13:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Met woorden alleen zal je er niet komen, JUBJAM. Woorden alleen beelden niets uit.
Het hangt dan uiteindelijk toch allemaal af van je eigen verbeeldingskracht, he.
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Met woorden alleen zal je er niet komen, JUBJAM. Woorden alleen beelden niets uit.
Het hangt dan uiteindelijk toch allemaal af van je eigen verbeeldingskracht, he.
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:55 schreef JAM het volgende:
[..]
[afbeelding]..
VERBEELDINGSKRACHT VERSCHMILDINGSKRACHT!!!
Zeg, ik ben geen fuckin' 'helderjijdateensevenvoormijopwatjenoumetdatantwoordvanjoubedoelde-machine!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:55 schreef JAM het volgende:
[..]
[afbeelding]..
VERBEELDINGSKRACHT VERSCHMILDINGSKRACHT!!!
Ik heb werkelijk geen flauw idee of #filosofie nog bestaat. Of irc nog bestaat. Een aantal van de #filosofen is (minder of meer) regelmatig te vinden in TTK: LPT.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef KWAKje het volgende:
bestaat #filosofie eik nog wel?
![]()
maw wat een waanzinnige lulkick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |