Mja, ik mocht heb pas verwisselen na 3-6 maanden ofzo, duurt lang voordat 'ie genezen is. Weken met biotex groen hielp erg goed bij mij, klein beetje biotex aanlengen met gekookt (lauw) water, wattenschijfje erin en dat op de piercing leggen. Als nieuwe gewoon een bananabel van 1,6 mm dik en ongeveer 10 mm lang erin doen lijkt me het beste. Calendula wondspray wil de genezing ook nog wel eens bevorderen en ontsmetten, sterilon remt de genezing juist af volgens mij.quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Schubbekut het volgende:
Nou lekker dan, gisternacht was het bolletje van mijn navel piercing eruit gevallen voor de derde keer.. dus ik een pleistertje eroverheen gedaan en gaan slapen , sta op , piercing er toch uit gegaan al een beetje dicht, dus ik doe hem er weer in , kom ik aan op mijn werk .. piercing wegen geen nieuwe dus , dus na wat heen en weer gebeld ging het broertje van mijn beste vriendin een nieuwe halen , maar je mag helemaal geen andere piercing erin doen na 3 weken , pas na 2 maanden ofzo , het staafje is ook dunner dan waarmee is gepierced ..
Maar uhm weet iemand hoe "schadelijk" dit is , hij is niet ontstoken ofzo , alleen de randje zijn een beetje aan het "vervellen" , of kan ik vandaag beter ergens een staafje halen waar ze mee piercen (als je die kan kopen) en die erin doen?
Of gewoon lekker laten zitten?
geen pijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet? Het is iig beter dan een normale lippiercing omdat je hierbij geen/minder schade aan de gebit krijgt. Enne, doet geen pijn hoor
Kun je hem niet beetje duwen? Zeg maar andere bolletje beetje aandouwn. In ieder geval zorgen dat ie er niet in groeit, krijg je lelijke littekens van. Is het staafje wel lang genoeg?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:53 schreef Schubbekut het volgende:
Gister mijn tragus laten piercen , maar heeft iemand een tip om de achterkant schoon te maken ? Het achterste bolletje zit namelijk bijna in mijn oor en ik kan er niet goed bij met een wattenstaafje en schoonmaak spul ..
Hoeveel ga is 1 cm? Ik heb echt geen idee in wat voor groottes ik nu moet denken hihi. Maar een centimeter dikke staaf in je tong, lijkt me ontzettend weird, moest al enorm wennen aan een gewone 1,6 staafquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:15 schreef Conekiller het volgende:
00ga geloof ik. Lijkt me inderdaad vreemd, zo'n grote plug in je tong.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoeveel ga is 1 cm? Ik heb echt geen idee in wat voor groottes ik nu moet denken hihi. Maar een centimeter dikke staaf in je tong, lijkt me ontzettend weird, moest al enorm wennen aan een gewone 1,6 staaf.
Maar goed, jij bent wel iemand van het stretchen als ik het zo lees![]()
Volgens mij tellen ze niet meer door met nullen na 00g. 7/16" wordt het danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:15 schreef Conekiller het volgende:
Op het moment: 1.1cm dikke (000ga als ik het goed heb) tongbarbell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |