Kap jij eens met je persoonlijke aanvallen. Ik ben jou zo zat, kleuterquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Kap nou eens met die infantiele bijnamen.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:20 schreef Ecila111 het volgende:
Dit mag toch niet: op andermans punten bellen?
Ik heb het gesprek gemist maar is verder nog iets noemenswaardigs gezegd?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:12 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Niels moeder: Heb je ze onder de duim![]()
APK is jouw echte naam?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Die met dat blauwe truitje aanquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:22 schreef yvonne het volgende:
Welke is de broer van?
Weinig spannends. Nicolaas baalde er alleen wel zichtbaar van dat hij tot 2 keer toe de voicemail van zijn vriendin kreeg. Zijn vriendin gaat vanavond trouwens bij Lepels dineren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek gemist maar is verder nog iets noemenswaardigs gezegd?
Ik vind al die bijnamen ook heel irritant en die afkortingen.ook. Weet soms niet over wie er wat gezegd wordt...quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was geen persoonlijke aanval maar een aansporing.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Kap jij eens met je persoonlijke aanvallen. Ik ben jou zo zat, kleuter![]()
Met het blauw-grijze shirt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:22 schreef yvonne het volgende:
Welke is de broer van?
Thanks!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weinig spannends. Nicolaas baalde er alleen wel zichtbaar van dat hij tot 2 keer toe de voicemail van zijn vriendin kreeg. Zijn vriendin gaat vanavond trouwens bij Lepels dineren.
Thanksquote:
Dus zo kun je ook als smoes punten aan iemand geven.quote:
Het gaat slecht met oma.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek gemist maar is verder nog iets noemenswaardigs gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |