Ja maar deze heeft dikke ballen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Bij elke verjaarag gaat Eric een piemel te voorschijn toveren?
Erg orgineel.
Volgens mij voor zijn taart .... die zal nog wel bij de buren liggen om de kans op vroegtijdige ontdekking te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:44 schreef getl0st het volgende:
Waar belde huub over naar de buren?
Zullen ze achter wel moeten inleverenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
Ze gaan gewoon met die handdoeken om weg....... dat doe je toch niet!
Omdat het geen standaard nederlanders zijn zekerquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:42 schreef Lieve het volgende:
Stelletje tuig! Supertuig!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat het geen standaard nederlanders zijn zeker![]()
Vuile racist![]()
You Evil Woman You!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:38 schreef Talitha het volgende:
Ik heb niet het hele bezoek gevolgd, maar zo erg is Brian's familie toch niet? Niet het standaard DKG-volk, maar dat is wel eens leuk voor de verandering.
Ik zag Brian met genoeg dingen lopenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
Moest er geen tasje met spullen mee? ... doet Natasia ook altijd.
wat is in vredesnaam een standaard nederlander?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vuile racist![]()
Wat heeft de afkomst nu weer met 'tuig' te maken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vuile racist![]()
Wrom, is toch gewoon chocoladecake @@quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:49 schreef PC eend het volgende:
Als ik brian was had ik hem zo in de vuilnisbak geFLIKKERd
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
Eric gaat in zijn bl ote kont die cake geven...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |