Die van mij stond nog open. Ook als deze niet open stond mocht ik een vraag stellen. Waarom? Zie OP.quote:Op zondag 15 april 2007 00:45 schreef Kees22 het volgende:
Nou, ik stel om 22.45 een vraag, omdat ik een antwoord goed had, en daar komt kennelijk om 0:21 een vraag overheen. Maar waarom dan? Had je een antwoord goed of zo?
Toen jij je vraag postte, had ik nog niet gezegd dat het antwoord goed was. Laat staan dat er al 10 minuten voorbij waren.quote::
De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
Ik ben nieuw hier, dus kies maar tussen Berkery en Plasterk. Mij is het om het even.quote:
Die van Kees is beantwoord. Agent 327 is dat.quote:Op zondag 15 april 2007 01:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die wist ik toen niet......
En het antwoord op Kees zijn vraag ook niet
Misschien helpt de hint?quote:Op zondag 15 april 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ken dit heeft iets met een gitaar te maken. Shit dit wordt een ontzettend Oh jaatje
quote:Op zondag 15 april 2007 00:26 schreef Plasterk het volgende:
de zanger geef ik cadeau. Hint voor het nummer:
"It was originally sang and written by David McWilliams. The song was inspired by the fate of a homeless friend of his."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |