Maar het gaat er niet om wat het is of zou zijn volgens jou, het gaat erom hoe de mensen in Ierland het noemen. En ze noemen het zowel bog als peat. Oké? Officieel komt de peat van de bog af, die steken ze uit de bog dus, maar als je in Ierland vraagt om bog krijg je toch echt turf om je kacheltje mee te stoken. Bovendien is bog gewoon veenland.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, want een bog is volgens mij een moeras.
Flauw hoor, ik kwam net kijken, zag de vraag, klikte op de hint en daar stond het antwoord al in: bog.jpg Ja, dan hang ik natuurlijk de slimme jongen uit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:44 schreef ScottTracy het volgende:
Zie je, de boodschap wordt gewoon niet duidelijk overgebracht. Het is een verplichting om een vraag te stellen, terwijl de laatste tijd steeds meer mensen dit als een vrijblijvendheid zien.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Onkel X?
Heel goed!quote:Op zondag 15 april 2007 00:04 schreef Berkery het volgende:
Agent 327?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
Berkery +1
Stand in deel 714
ChrisJX 2
flitspaal 1
Neleos 1
ScottTracy 1
ElizabethR 2
LadyBlack 1
Kees22 1
Berkery 1
wat snap je niet?quote:Op zondag 15 april 2007 00:28 schreef Kees22 het volgende:
Hallo, wat gebeurt hier?
Die van mij stond nog open. Ook als deze niet open stond mocht ik een vraag stellen. Waarom? Zie OP.quote:Op zondag 15 april 2007 00:45 schreef Kees22 het volgende:
Nou, ik stel om 22.45 een vraag, omdat ik een antwoord goed had, en daar komt kennelijk om 0:21 een vraag overheen. Maar waarom dan? Had je een antwoord goed of zo?
Toen jij je vraag postte, had ik nog niet gezegd dat het antwoord goed was. Laat staan dat er al 10 minuten voorbij waren.quote::
De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
Ik ben nieuw hier, dus kies maar tussen Berkery en Plasterk. Mij is het om het even.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |