Oeps, sorryquote:
Ja dat zeg ik, maar hoe noemen ze het ook wel??quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:57 schreef ChrisJX het volgende:
Ook turf?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef ChrisJX het volgende:
Bruine goud?
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef Kees22 het volgende:
Na ja: bog?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:19 schreef Kees22 het volgende:
Nou, op de een of andere manier klonk het wel passend en de hint was wel erg duidelijk.
Dat is wel de bedoeling ja, en ik ben ook nog maar net aangesloten in het rijtje deelnemers hoor.quote:Moet ik nu eenvraag plaatsen?
Ik kom er een beetje zijdelings in namelijk.
Ook, maar bog is ook goed. Kan beiden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Turf is toch peat?
Je moet nu een vraag stellen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef Kees22 het volgende:
Ja, ik heb net de ijsbeer gehoord. Lekker nummer. Ga maar even door, ik kom nog wel terug, leuk draadje.
En daarom klonk bog ook niet raar: ik kende het als de naam voor een veengebied of zo. denk ik.quote:De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |