Ja, want het wetboek verschilt per stad..quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zolang de PVDA en Groenlinks daar de grootsten blijven wordt alles met de mantel der liefde bedekt.![]()
Ja, op oplossingen hoef je de komende 3,5 jaar niet te rekenen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zolang de PVDA en Groenlinks daar de grootsten blijven wordt alles met de mantel der liefde bedekt.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, want het wetboek beleid verschilt per stad..
Ik weet niet of ranselen de oplossing is, ik denk dat mensen dan juist nog geweldadiger worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef Commensaal het volgende:
Tja, laat ik in dit kader maar drs. Hans van Oostrom citeren:
"Wie kan er nog een zweep hanteren? Wie kan er nog met de rotting overweg? Wie weet nog hoe die moet ranselen? Ja, een tik met de fluwelen handschoen, of een mep met een geitenwollensok, dat kunnen we wel, maar als je tot die hardere aanpak zou besluiten, krijg je daar dan mensen voor?"
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef Commensaal het volgende:
Tja, laat ik in dit kader maar drs. Hans van Oostrom citeren:
"Wie kan er nog een zweep hanteren? Wie kan er nog met de rotting overweg? Wie weet nog hoe die moet ranselen? Ja, een tik met de fluwelen handschoen, of een mep met een geitenwollensok, dat kunnen we wel, maar als je tot die hardere aanpak zou besluiten, krijg je daar dan mensen voor?"
En het stomme is, nu begint de ellende weer helemaal van vooraf aan met die oost-blokkers. En de mensen die daar geld aan verdienen wonen in het gooi of iets en zien totaal niet de overlast terug die het gewone volk wel heeft. Altijd fijn zulke ontwikkelingen..quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:26 schreef Commensaal het volgende:
Nederland heeft dit over zelf gewild, door de weg die we in de jaren '60 en '70 zijn ingeslagen. Aan een zachte liberale samenleving zitten voor- en nadelen...
ja joh, maak er weer een links/rechts discussie van .. pff .. misschien dat idd eens samen naar oplossingen zoeken ipv elkaar de zwarte piet toe te schuiven zou kunnen helpenquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, op oplossingen hoef je de komende 3,5 jaar niet te rekenen.
Oh, okay, dus hét middel is een opvoedingscursus voor de ouders...quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:03 schreef Colnago het volgende:
Utrecht zegt hulp nodig te hebben van het rijk om ouders te verplichten een opvoedingscusus te nemen.
Kan me niet voorstellen dat die straat ooit mooi is geweestquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:24 schreef Tarabass het volgende:
Joh echt.. Mijn opa en oma zijn die klerestad al tien jaar geleden ontvlucht door dit soort mannetjes. De amsterdamse straatweg was ooit één van de mooiste straten van de stad maar moet je er nu eens kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |