abonnement Unibet Coolblue
pi_48411668
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Renesite het volgende:
Ik ben ook vrij basic, niet opvallend en niet enorm saai ofzo. Ga gewoon naar een fijne winkel. Ik heb in de buurt van Groningen (Roden) een vaste plek waar ze vanalles hebben. Het voordeel daar is dat je daar gewoon persoonlijk geholpen word. Ik had daar laatst iets aan en daar zeiden ze heel eerlijk "Dat zit echt verschrikkelijk doe maar een maat kleiner ! "
tsja, maar ik kan ook niet ruiken wat een fijne winkel is aangezien ik bijna nooit in (kleding)winkels te vinden ben.
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

ok, wellicht anders dan. wat doe je voor werk, muziek,smaak, hobbies? Hou je van de natuur of stad, stappen in een dure club of lekker bieren in de kroeg?

Op mij (door deze topics) kom je over als eentje die liever lekker in de kroeg gaat hangen (+1 goed voor mustardman). Maar echt, als je bijna je hele kleding collectie moet verniewen begin met de volgende dingen

- mooie jeans
- wat toffe vesten met goede snit en van goede stof in verschillende kleuren die makkelijk te combineren zijn (marine, zwart, wellicht legergroen of creme?
- wat vrolijker gekleurde tshirts voor de fleurige touch
- bloesjes gewoon mooie slmifit, niets geen rare roze/groene strepen maar gewoon mooie basic kleuren.

En voor het meeste kan ´je inderdaad naar de WE of H&M alhoewel de kwaliteit vaak niet om over naar huis te schrijven is, maar goed.

Misschien nog een stomme vraag, maar heb je geen broer/moeder die mee kan? Ik bedoel, ons mam weet soms heul goed wat mij staat, nog beter dan ikzelf en die zijn eerlijk en hoeven niet te verkopen...
werk: hbo
muziek: rock n roll, rap, etc. in ieder geval geen hardcore/r&b/trance/bagger.
smaak: ik blief graag pizza en bier.
hobbies: gezellig kroegen, series kijken, etc

ik hou van de stad, bieren in een kroeg. (af en toe naar een club is ook wel eens leuk)

toffe vesten met goede "snit"? en goede stof? heb ik totaal geen verstand van.
zijn er verder nog meer kleuren die makkelijk te combineren zijn? dan schrijf ik ze even op.

ik heb wel een broer maar zijn smaak is me iets te... tsja hoe noem je dat, té studenterig/homofielerig/bla.
hij geeft 10x meer uit aan kleding dan zn vriendin en zegt vooral naar het merk te kijken want dat vind hij belangrijk want hij wilt graag status zegt hij.

en mn moeder.... die is wel vaker meegeweest en zoals je in het vorige topic hebt kunnen zien was dat niet echt een succes.
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lucky Brand Jeans in A'dam. Hippe winkel met 50% korting hedendaags. Zeker de moeite waard
helemaal naar amsterdam gaan om kleren te kopen de moeite waard?
ik weet niet wat het is, maar ik heb het gevoel dat het moment dat ik een kledingwinkel binnenstap, mijn hersenen een stofje aanmaken dat ervoor zorgt dat ik spontaan doodmoe ben. maar misschien komt dat omdat ik dan niet weet wat ik in godsnaam aan het doen ben.


in ieder geval bedankt voor de tips tot dusver dames en heren.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_48412749
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:35 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]
werk: hbo
muziek: rock n roll, rap, etc. in ieder geval geen hardcore/r&b/trance/bagger.
smaak: ik blief graag pizza en bier.
hobbies: gezellig kroegen, series kijken, etc

ik hou van de stad, bieren in een kroeg. (af en toe naar een club is ook wel eens leuk)
het relaxte type, puik
quote:
toffe vesten met goede "snit"? en goede stof? heb ik totaal geen verstand van.
zijn er verder nog meer kleuren die makkelijk te combineren zijn? dan schrijf ik ze even op.
Ik bedoel een lekker dikke stof, geen slappe die een beetje om je lijf flubbert. We heeft volgens mij wel goede en kijk anders eens bij de Zara (niet naar het advies van die veuls te hippe winkelmannetjes luisteren he.) of natuurlijk de H&M. Eigenlijk ben ik niet zo goed in winkels adviseren want het is een jaar geleden dat ik in NL heb gewinkeld en hier hebben ze alleen H&M en Zara.
quote:
ik heb wel een broer maar zijn smaak is me iets te... tsja hoe noem je dat, té studenterig/homofielerig/bla.
hij geeft 10x meer uit aan kleding dan zn vriendin en zegt vooral naar het merk te kijken want dat vind hij belangrijk want hij wilt graag status zegt hij.

en mn moeder.... die is wel vaker meegeweest en zoals je in het vorige topic hebt kunnen zien was dat niet echt een succes.
[..]
@ je broer

Wat betreft de kleuren - ik herinner me een testje dat iemand hier op fok had gepost, dan moet je wat vragen ebantwoorden en daar kwam je kleurtype (ofzo) uit. Kweenie of het alleen voor mannen of ook voor vrouwen was. Maar bij de meeste klopte het geloof ik wel. Dan kan je zeg maar zien welke kleurje goed zou moeten staatn, afgaande op je haarkleur e.d. En dan heb je gelijk goede dingen om te combineren!

Ohja en nog - geen roze of oranje met rood, geen oranje met geel etc... (kan leuk zijn, maar dan moet je er wel kijk op hebben denk ik )Hou het rustig met 1 afwijkende / accentkleur. Als ik een plaatje vnid zal ik wel ff wat posten, heb nu even geen voorbeeld bij de hand!!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 april 2007 @ 11:57:37 #53
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_48592885
Even schopje omhoog, je moet toch een keer nieuwe kleren gaan aanschaffen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_48595622
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even schopje omhoog, je moet toch een keer nieuwe kleren gaan aanschaffen

ja ik ga morgen de stad in.

ik was deze vrijdag wel na school langs de H&M in den haag geweest maar ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest doen. Ik ga denk ik toch de hulp van mn ma vragen voor second opinions ofzo. Ook even de tips opschrijven en meenemen want als ik eenmaal in zo'n winkel sta vergeet ik instantly wat ik nou aan het doen was.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 april 2007 @ 13:45:24 #55
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_48595873
Den Haag is goed te doen hoor met de trein

Mocht je trek in koffie hebben
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_48623636
succes

laat even weten wat het geworden is he, kunnen wij nog zeggen of je het terug moet brengen
pi_48624001
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Den Haag is goed te doen hoor met de trein

Mocht je trek in koffie hebben
thx but no thx
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:53 schreef Perruche het volgende:
succes

laat even weten wat het geworden is he, kunnen wij nog zeggen of je het terug moet brengen
ik zal uiteraard nieuwe pics maken wanneer ik ze gekocht heb

echter, door onvoorzienbare omstandigheden is het kledingwinkelen naar donderdag verplaatst.
Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mustard_Man op 23-04-2007 18:38:02 ]
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 april 2007 @ 10:12:40 #58
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_48624132
Oh van uitstel komt afstel hè
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 17:21:31 #59
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48674560
Het is bijna donderdag
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48743775
nieuwe kleren gekochtttt

2 korte broeken, 2 polo's en 6 shirts. (geloof ik)
ik maak later vandaag of anders morgen(ochtend) pics.

morgen ga ik overigens wéér kledingshoppen maar dan gewoon hier in Zoetermeer.


denk dat jullie wel trots op me kunnen zijn deze keer.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_48744999
oeh ik ben benieuwd
pi_48750345
En, deed het pijn?

Verder kun je ook gewoon ff op www.hm.com online kijken, dan hebben modellen bepaalde kleren aan en als iemands bouw een beetje met de jouwe overeenkomt zie je al of het je zal staan of niet.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  donderdag 26 april 2007 @ 20:21:41 #63
3185 Adelante
To let it go now
pi_48750645
hoop dat je de bonnetjes nog hebt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48750689
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
En, deed het pijn?

Verder kun je ook gewoon ff op www.hm.com online kijken, dan hebben modellen bepaalde kleren aan en als iemands bouw een beetje met de jouwe overeenkomt zie je al of het je zal staan of niet.
Vage site hebben die zeg
  donderdag 26 april 2007 @ 20:24:16 #65
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_48750736
Show that shit!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 21:19:27 #66
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48752856
Showen nou !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 april 2007 @ 23:35:22 #67
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_48758591
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Renesite het volgende:
Showen nou !
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 27 april 2007 @ 05:11:55 #68
153812 Frautie
Frautilicious
pi_48764477
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  vrijdag 27 april 2007 @ 05:17:49 #69
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48764483
Ja kom maar met die fotos
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_48767688
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Mustard_Man het volgende:
nieuwe kleren gekochtttt

2 korte broeken, 2 polo's en 6 shirts. (geloof ik)
ik maak later vandaag of anders morgen(ochtend) pics.

morgen ga ik overigens wéér kledingshoppen maar dan gewoon hier in Zoetermeer.


denk dat jullie wel trots op me kunnen zijn deze keer.
Nou duik het stadshart in vandaag en loop even langs de Jack&Jones en de V&D.
Bij de V&D kan je simpele doch vrolijke doch niet al te kleurrijke slimfit overhemden halen voor 14 euro.
Misschien dat ik je vandaag nog tegenkom dan
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:00:59 #71
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48767972
Eerst fotos
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_48771200
F o t o ' s !
pi_48775547
wauw heb net nog wat overhemden gehaald wat simpele shirts en een leren jasje ietsding ofzo.
en ben naar de kapper gweest.

ik ga zo pics maken. eerst ff ontbijten.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_48777058







ik weet dat jullie liever pics hebben van de kleren terwijl ik ze aan heb in een totaalplaatje dus ik zal even kijken hoe ik dat ga doen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')