Heeft iemand het nummer van de politie in Eemnes?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Hij gaat een cake bakken voor Brian, maar hij gaat er iets in doen ( ik weet niet wat maar het zal niet goed zijn )
Hij wil Brian vergiftiggen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Hij gaat een cake bakken voor Brian, maar hij gaat er iets in doen ( ik weet niet wat maar het zal niet goed zijn )
Eric is een vieze, gemene ************************ ***************************** piep en nog eeen paar piepjes eeen bille likker die geen mening heeft het is gewoon een hond !quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ben echt de kluts kwijt, waarom is iedereen zo over de zeik wat betreft Eric?
Nou ik kan het me niet voorstellen, maar we wachten het wel af.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
wat een flikkerstreek, gaat hij er heroïne in doen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Nee, een kwakjequote:Op zaterdag 14 april 2007 18:59 schreef Lipsch het volgende:
[..]
wat een flikkerstreek, gaat hij er heroïne in doen?
op zich is hij aan rat wel een stuk beter gericht dan aan ratasia, maar origineel is het niet meer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
Eric bakt dus een chococake in de vorm van een penis. Niet echt orgineel, maar ja.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:00 schreef lady1 het volgende:
vergiftgigen wat een onzin
Nee, effe serieus, dit was zo maar een gedachte van mezelf, maar als het zou gebeuren en het voedselmonster zou worden opgestuurd naar het Forensisch Instituut met als resultaat DIE uitkomst dan lig je toch dubbel...quote:
Hij zal er wel een vijl of een zaagje indoen. Om de tralies van de gouden kooi door te zagen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
En moet je zodirect eens kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:06 schreef Lipsch het volgende:
weer typisch eric, zeggen tegen sylvia dat ze er zo mooi uit ziet vandaag, terwijl iedereen met ook maar een beetje goede smaak zo kan zien dat ze er vandaag NIET uitziet.
Nee Brian fans menen daar geen zak van, die parodieren huub fans, maar dat gaat jou allemaal boven je pet natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij zal er wel een vijl of een zaagje indoen. Om de tralies van de gouden kooi door te zagen!
( pffff, zijn al die brainless fans zo para? Net als hun held?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |