Je hebt mensen die alleen voor het nieuwskomen. De frontpage dus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar ik snap niet waarom ze alleen daar komen en dan niet hier![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:24 schreef Siegfried het volgende:
Reken er maar niet op
Tenzij ik em hier mag plaatsen
ja maar dan is t toch niet echt een columnquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hier lezen veel meer mensen het ook anyway. Posten dus.
ja maar ik wil m dus als topic en ben bang dat jij t dan verkeerd doet en dan kan ik t niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:29 schreef Siegfried het volgende:
Ik verander geen dingen. Zou em alleen maar kunnen verbeteren
Maar net mocht ik em nog plaatsen![]()
Je hebt stiekem haar vorige reactie niet gelezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:29 schreef Siegfried het volgende:
Open dan nu een nieuw topic, op de FP komt ie toch nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik wil m dus als topic en ben bang dat jij t dan verkeerd doet en dan kan ik t niet meer aanpassen![]()
Ah, kom, post hem gewoon!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:29 schreef Siegfried het volgende:
Posten zonder toestemming mag niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:33 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ah, kom, post hem gewoon!!!!
Doe es gek
Als het waar is wat je zei, dan zou dit kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Open dan nu een nieuw topic, op de FP komt ie toch niet
Héél jammer,quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Posten zonder toestemming mag niet.
Las vandaag toevallig nog ergens een voorbeeld waarbij zo'n post was weggeëdit.
Geloof mij maar dat dat waar isquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het waar is wat je zei, dan zou dit kunnen kloppen.
Although, sommige columns zijn het FP ook niet waard:')
Dat zie ik dan als toestemming.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:36 schreef Viswijfje het volgende:
oke kijk ook maar als ie niet op de fp komt, maar ik hoop van wel
ik ben nu weg
kusjaaah!!!
hehequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat zie ik dan als toestemming.
Zie dit als je persoonlijke revisie-topic, en als ie dan af is () kun je hem in een nieuw topic posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |