dat laatstevind ik niet nodig, en ik bedoelde voor de colums van fok!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef Monidique het volgende:
http://www.google.nl/search?q=how+to+write+a+column&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Sletje.
Typefout. Ik bedoelde 'Slotje'.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat laatstevind ik niet nodig, en ik bedoelde voor de colums van fok!
ik weet dat me spelling soms niet helemaal toppie is als ik snel typ maar aan me columN (WTF??) zal ik echt veel tijd stoppen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:47 schreef Cahir het volgende:
Ten eerste, spel fouten achterwege laten. Columns, niet Colums.
meen je dat? dan is t nog nie erg aardig trouwes!!quote:
Wel, ik ben dan ook gewoon een klootzak.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
meen je dat? dan is t nog nie erg aardig trouwes!!![]()
ik ben daar altijd bang voor slotjes omdat ze me vragen dom vindenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:51 schreef zarGon het volgende:
Je zou beter in FB een topic kunnen openen over
[..]
Je spelling is zo te zien NOOIT 'toppie'quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik weet dat me spelling soms niet helemaal toppie is als ik snel typ maar aan me columN (WTF??) zal ik echt veel tijd stoppen!
Ze klieren een eind door. Niks van aantrekken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
meen je dat? dan is t nog nie erg aardig trouwes!!![]()
En toch hoort ie daar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben daar altijd bang voor slotjes omdat ze me vragen dom vinden![]()
dank je!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ze klieren een eind door. Niks van aantrekken.
O/T:
http://www.bicat.net/archive/2006/07/31/zelf_een_column_schrijven
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dank je!
maar ik bedoel dus meer qua voor de fok weblog! wat daar manieren zijn om er zeker op te komen!
daar kan je toch zelf verhalen voor schrijven die dan soms wel geplaatst worden?quote:
Schrijf een column over je tieten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dank je!
maar ik bedoel dus meer qua voor de fok weblog! wat daar manieren zijn om er zeker op te komen!
o de colums zijn van de homepage... dan bedoelde ik weblogs...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
daar kan je toch zelf verhalen voor schrijven die dan soms wel geplaatst worden?![]()
Wat wil je nou? Columns voor de FP of een post submitten op het Weblog?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
daar kan je toch zelf verhalen voor schrijven die dan soms wel geplaatst worden?![]()
Als forumer heb je nix te zoeken op het weblog en de fp.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o de colums zijn van de homepage... dan bedoelde ik weblogs...
maar mag ook colums... welke kan je als forumer t makkelijkste opkomen??
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als forumer heb je nix te zoeken op het weblog en de fp.
Dan post je dus op http://frontpage.fok.nl/column.fok via http://frontpage.fok.nl/submitquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:01 schreef Viswijfje het volgende:
ik weet t nog niet precies wat het beste bij me past.. ik wil in elk geval verhalen schrijven zoals colums in de bladen en dan dat mensen t kunnen zien van fok
Ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat hoort toch allemaal bij fok?
Tijd besteden aan, en steken in.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik weet dat me spelling soms niet helemaal toppie is als ik snel typ maar aan me columN (WTF??) zal ik echt veel tijd stoppen!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:10 schreef Siegfried het volgende:
Meid, ga eerst je spelling en grammatica eens verbeteren wil je zo'n column schrijven.
Nadat je erop gewezen bent dat het column is en niet colum schrijf je het net zo hard wéér fout.
[..]
Tijd besteden aan, en steken in.
Daarbij is het MIJN column, en niet me column.
Ik ben niet zo'n taalpurist, maar als je echt dergelijke columns wilt gaan schrijven zul je toch echt een hoop moeten verbeteren.
1. Verzin een boeiend en interessant onderwerp. Ook voor anderen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dank je!
Een column die haast niet te lezen valt? Nee, maak eens onderscheid tussen theorie en praktijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die kleine typfoutjes zijn mischien wel gewoon me eigen stijl en gaan me beroemd maken
![]()
dat komt goed, ik heb al heel veel ideeen!!!! ik heb veel te vertellenquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:13 schreef Metalfrost het volgende:
1. Verzin een boeiend en interessant onderwerp. Ook voor anderen.
ik weet niet of ik dat wil, ik krijg op t forum al heel veel lullige reacties op alles wat ik zegquote:2. Verzin een onderwerp waarop je commentaar krijgt, als je commentaar erop krijgt is ie altijd gelukt.
ik hou ook niet van leedvermaak.. ik wil serieuse dingen bespreken in me columns zoals respect voor vrouwen!quote:4. Verzin een goede verhaalopbouw. Pietje gaat naar de bakker en haalt daar twee broodjes, flikkert om door een paaltje en mensen lachen hem uit. Oorzaak - middel - gevolg werkt niet bij een column.
oke dank je voor je serieuse reactie in elk geval!!quote:Nooit met 'ik' en nooit met 'vroeger' beginnen. Dat leidt de lezer af, dan lijkt het net alsof je over jezelf aan het vertellen bent. Een verhaal beginnen met 'hallo ik ben Viswijfje, ik ben zoveel jaar oud en ik kom daar weg' moet dus ook niet. Tenzij je het script voor een film wil maken, waaruit je het verhaal vanuit een 'ik'- en 'vroeger' standpunt bekijkt. De verfilming van het dagboek van Anne Frank is hier een goed voorbeeld van.
Alsof mijn reactie niet serieus was..quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:19 schreef Viswijfje het volgende:
oke dank je voor je serieuse reactie in elk geval!!
Ik wil een vleugje realiteitszin voor m'n medemens, dus ik heb het idee dat we allebei de lat te hoog leggen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:01 schreef Viswijfje het volgende:
ik wil in elk geval verhalen schrijven zoals colums in de bladen
Dat is al uitgemelkt..quote:ik hou ook niet van leedvermaak.. ik wil serieuse dingen bespreken in me columns zoals respect voor vrouwen!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik wil een vleugje realiteitszin voor m'n medemens, dus ik heb het idee dat we allebei de lat te hoog leggen.
zeg jij maar wat dan! maar respect ligt me op me hart hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat is al uitgemelkt..Kom met wat orgineels
Gewoon, waar je zin hebt om over te schrijven. Iets nieuws, iets actueels, iets leerzaam, iets amuserend. Niet iets van "WIJ VROUWEN HEBBEN GEEN RECHT EN RESPECT BOEHOEquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zeg jij maar wat dan! maar respect ligt me op me hart hoor![]()
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zeg jij maar wat dan! maar respect ligt me op me hart hoor![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Gewoon, waar je zin hebt om over te schrijven. Iets nieuws, iets actueels, iets leerzaam, iets amuserend. Niet iets van "WIJ VROUWEN HEBBEN GEEN RECHT EN RESPECT BOEHOE"...
Je doet je best maar, maar je komt igg. niet ver zo...quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is hard nodig daaar over te schrijven als ik jou zo hoor
en over dat ze te veel naar tieten vragen op fok bijvoorbeeld![]()
wacht met oordelen maar tot ik t geschreven heb oke?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je doet je best maar, maar je komt igg. niet ver zo...
Waarom is dat zo erg?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is hard nodig daaar over te schrijven als ik jou zo hoor
en over dat ze te veel naar tieten vragen op fok bijvoorbeeld![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:16 schreef doka het volgende:
[..]
Waarom is dat zo erg?
Dat is gewoon een gewoonte, meestal wordt er iets van "tyf op kutn00b" gezegd, maar soms "post je tieten eens". 's Lands wijs, 's lands eer zullen we maar zeggen.
Ja. En jij? Heeft het je veel slapeloze nachten gekost?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, wat hebben we weer een lol gehad met het kloontje....
Wat heeft me veel slapeloze nachten gekost?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:19 schreef doka het volgende:
[..]
Ja. En jij? Heeft het je veel slapeloze nachten gekost?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, wat hebben we weer een lol gehad met het kloontje....
Je ergeren aan kloontjes.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft me veel slapeloze nachten gekost?
Als je echt geen kloon bent, dan vind ik dat heel sneu...quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als je eens wat meer zou lezen had je lang en breed overal kunnen zien dat ik dus echt geen kloon ben!
![]()
maar voor mij besta jij dan ook wel niet![]()
Je bent een lollig bedoeld kutkloontje, met je consequent verkeerde spelling in een topic over een columnquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als je eens wat meer zou lezen had je lang en breed overal kunnen zien dat ik dus echt geen kloon ben!
![]()
maar voor mij besta jij dan ook wel niet![]()
Ik erger me niet aan kloontjes, ik erger me aan stupide grappen. Overigens erger ik me er nu niet aan hoor. Ik zoek alleen afleiding.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je echt geen kloon bent, dan vind ik dat heel sneu...
Nee, ik zeg niet dat het vetter is om een kloon te zijn dan een echt mens... Ik zeg alleen dat als jij een echt mens bent, dat ik je dan sneu vind...quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Wat de fuck is daar nou weer sneu aan? is het vetter om een kloon te zijn dan een echt mens nee toch!? ik ben blij met wie ik ben hoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat het vetter is om een kloon te zijn dan een echt mens... Ik zeg alleen dat als jij een echt mens bent, dat ik je dan sneu vind...
Het feit dat ik jou sneu vind, heeft niets met respect te maken...quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
moet je vooral doen dan, dan vind ik jou ook sneu.. onee toch niet want ik heb wel respect voor anderen
![]()
![]()
gaan we weer intelectueel spelen? je snapt best wat ik bedoel met respect: wat je voor elke levende wezen moet hebben!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het feit dat ik jou sneu vind, heeft niets met respect te maken...
U hebt gezocht op respect:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
res·pect (het ~)
1 eerbied uit hoogachting of angst
Sorry... maar ik heb geen hoogachting voor je en je boezemt al helemaal geen angst in... Dus helaas, geen respect voor jou
Ik speel niks... Respect is iets dat je moet verdienen in mijn ogenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gaan we weer intelectueel spelen? je snapt best wat ik bedoel met respect: wat je voor elke levende wezen moet hebben!
in mijn ogen is ieder mens waardevol als ze niks verkeerds doen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik speel niks... Respect is iets dat je moet verdienen in mijn ogen
omgekeerde wereldquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
in mijn ogen is ieder mens waardevol als ze niks verkeerds doen!
Veroordelen bedoel je.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef HPoi het volgende:
Post er hier is 1, dan kunnen de Fok!kers oordelen.
Dat kan ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan kloontjes, ik erger me aan stupide grappen. Overigens erger ik me er nu niet aan hoor. Ik zoek alleen afleiding.
Ja, ik ben nou ook wel benieuwd. Post er gewoon hier eentje..quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
Tvp, ben zeer benieuwd naar je eerste column.![]()
edit; Sorry, ik bedoel colum.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:12 schreef Viswijfje het volgende:
die kleine typfoutjes zijn mischien wel gewoon me eigen stijl en gaan me beroemd maken
![]()
wie is p kouwes? een echte schrijver of van fok?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Aan één P. Kouwes hebben we al méér dan genoeg.![]()
Maar dat hou je toch, dus waar hebben we het over.
ik kan kleine letters ook llezen hoor!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:14 schreef Cylvia het volgende:
nou kom op k*tkloon met je column.
Als je zo goed kan schrijven, post dan maar eens wat.
quote:
ik heb het nagekeken maar er staat nerges "me" in me columnquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:17 schreef Siegfried het volgende:
Als je steevast 'me' blijft gebruiken als je 'mijn' bedoeld zal ie er vast niet op komen.
Me moeder, me column
Bezittelijk:
MIJN moeder, MIJN column.
Mijn moeder vraagt me naar mijn column.
Hetzelfde met jou/jouw:
Die column is van jou, maar het is jouw column.
Al vraag ik me af waarom ik hier nog serieus op reageer, want zo serieus is dit topic volgens mij ook niet.. En je doet toch niets met de tips.
ik heb connectiesquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
staat ie er al??
niet dus! hoe kom jij erbij dan??
quote:
ik lek niet. OB is OK.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
komt ie erop? en hoe lang duurt het voordat je dat hoort??
o het is een woordgrapquote:
Als je een columNNNNNNNN instuurt gaan ze er denk ik wel van uit dat je hem instuurt zonder spel-of grammatica fouten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb het nagekeken maar er staat nerges "me" in me column![]()
![]()
en ze zullen toch vooral naar me inhoud kijken mag ik hopen! de boodschap is heel goed vind ik!
ik ben niet luiquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:31 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Als je een columNNNNNNNN instuurt gaan ze er denk ik wel van uit dat je hem instuurt zonder spel-of grammatica fouten.
Dan kan je boodschap nog zo diepgaand zijn (ik betwijfel het), maar ze gaan natuurlijk niet heel jouw column herschrijven omdat jij te lui bent om wat aan je grammatica te doen.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:57 schreef Siegfried het volgende:
Dan post je em toch hier?
Zullen we eens kijken naar de spel- en grammaticafouten.
dat zul je nog wel zien!quote:
Mensen van hier komen haast niet op de FP en andersom evenmin.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dan is er toch niks meer aan als ie daarna echt op de site komt?
ik wil wachten tot ie geplaatst is![]()
Mensen van het forum volgen de frontpage niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zul je nog wel zien!![]()
in elk geval over uitgaan, seks en dubbel denken!!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mensen van hier komen haast niet op de FP en andersom evenmin.
Read him and weep...quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:19 schreef Viswijfje het volgende:
wie is p kouwes? een echte schrijver of van fok?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
quote:
Na wat ik net in mijn PM gelezen heb kan ik alleen maar zeggen:quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben na 2 regels gestopt!
hij doet t expres hoop ik, want dat ziet er echt niet uit!!!
zo schrijf ik echt niet hoor! dan zou het een belediging zijn als zijn column wel mocht en mijnes niet!!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Na wat ik net in mijn PM gelezen heb kan ik alleen maar zeggen:
Die van jou is erger, qua spelling en qua inhoud.
De FrontPagers.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het is toch allemaal fok? wie komen er dan op de fp??
Auch.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Na wat ik net in mijn PM gelezen heb kan ik alleen maar zeggen:
Die van jou is erger, qua spelling en qua inhoud.
ja maar waar komen die dan vandaan en waarom komen ze niet op het forum?quote:
Ga eens naar www.fok.nl? Waar kom je dan uit?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar waar komen die dan vandaan en waarom komen ze niet op het forum?
ja dat weet ik maar ik snap niet waarom ze alleen daar komen en dan niet hierquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ga eens naar www.fok.nl? Waar kom je dan uit?
Juist.. De Frontpage. Zo komt men daar dus.
Of door naar http://frontpage.fok.nl te surfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |