Ben je nou echt zo volkomen achterlijk dat je zelfs dit probeert te goedpraten en relativeren?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Alsof het in Israël of Amerika zoveel beter is...
Ik wilde gewoon even met je communiceren. Idioot.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo volkomen achterlijk dat je zelfs dit probeert te goedpraten en relativeren?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Guantanamo Bay, Gaza. Moet ik nog verder gaan? Moet ik nog meer concentratiekampen noemen? Nee, dat dacht ik al. En verder had hij gewoon geen seks moeten hebben. Maar dat kun je de regering niet verwijten.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Monidique het volgende:
Guantanamo Bay, Gaza. Moet ik nog verder gaan? Moet ik nog meer concentratiekampen noemen? Nee, dat dacht ik al. En verder had hij gewoon geen seks moeten hebben. Maar dat kun je de regering niet verwijten.
Guantanamo ligt niet in Amerika. Voila, opgelost!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Guantanamo Bay, Gaza. Moet ik nog verder gaan? Moet ik nog meer concentratiekampen noemen? Nee, dat dacht ik al. En verder had hij gewoon geen seks moeten hebben. Maar dat kun je de regering niet verwijten.
Bullshit. Je hebt gewoon geen antwoord, omdat je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Guantanamo ligt niet in Amerika. Voila, opgelost!
En dat is gewoon niet vergelijkbaar trouwens. Je probeert er maar weer eens iets ander bij te halen om de aandacht af te leiden van waar het eigenlijk om gaat: die achterlijke zandlanden met hun sharia.
Jij praat hier bullshit. het bericht gaat over hun achterlijke 'rechtspraak'. Het gaat niet over Amerika.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bullshit. Je hebt gewoon geen antwoord, omdat je weet dat ik gelijk heb.
O, nu opeens niet meer? Lekker makkelijk, hè!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij praat hier bullshit. het bericht gaat over hun achterlijke 'rechtspraak'. Het gaat niet over Amerika.
Waarom noem je Oeganda niet? Of Angola?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Dat is Afrika, dat is anders. En gekoloniseerd. Dus kom je weer bji Amerika terecht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom noem je Oeganda niet? Of Angola?
jij probeert het onderwerp alleen daar op te brengen om de discussie maar weer eens te doen afdwalen hoor. Het bericht in de op gaat er niet over.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, nu opeens niet meer? Lekker makkelijk, hè!
Het slachtoffer krijgt 80 zweepslagen omdat ze verkracht is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bullshit. Je hebt gewoon geen antwoord, omdat je weet dat ik gelijk heb.
Wat zou je ervan denken dat die gozer gestenigd wordt, omdat ie op de Emiraten een allochtoon isquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is Afrika, dat is anders. En gekoloniseerd. Dus kom je weer bji Amerika terecht.
Schandalig. Allochtonen horen minder hard gestraft te worden, ze zijn immers te gast. Ook hier.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:41 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Wat zou je ervan denken dat die gozer gestenigd wordt, omdat ie op de Emiraten een allochtoon is
Ah ok.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is Afrika, dat is anders. En gekoloniseerd. Dus kom je weer bji Amerika terecht.
Nee, voel jezelf niet schuldig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik dacht dat dit topic nou eens niet over Amerika ging maar goed. Zal mijn fout wel zijn.
tja, Verenigde Staten of Verenigde Arabische Emiraten, what's in the name...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik dacht dat dit topic nou eens niet over Amerika ging maar goed. Zal mijn fout wel zijn.
nee ze krijgen de straf vanwege de seks op zich.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:44 schreef moussie het volgende:
als ik het goed begrijp worden die meiden dus gestraft omdat ze die man niet hebben aangegeven in al die jaren .. 11 kinderen over 4 vrouwen ?
Ja, daar is het idd een stuk beter, niet ideaal maar wel veel beter te verdragen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
even afgezien van het feit dat het hier een "kort-door-de-bocht" opmerking betreft uit de Telegraaf waarvan ik het waarheidsgehalte over het algemeen niet bijster hoog inschat .. die dames zijn inmiddels tot 26 jaar oud en de moeder is ook aangeklaagd voor vervalsen van geboortebewijzen .. dus hier lijkt meer aan de hand dan je op het eerste gezicht zou zeggen ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee ze krijgen de straf vanwege de seks op zich.
ja fantatisch systeempje he, die sharia.
Misschien even in je openingspost zetten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:14 schreef NLweltmeister het volgende:
ik heb gisteren ook Gulfnews.com zelf gecheckt, in dit geval is er geen woord gelogen in het bericht van de Telegraaf
hier het origineel
http://archive.gulfnews.com/articles/07/04/13/10117949.html
ehhh ja dat is het zeker. noem eens 1 geval op waarin je in een civiele rechtzaak in israel of amerika de doodstraf krijgt door steniging EN OF waar je als slachtoffer 80 tot zweepslagen wordt veroordeelt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
leg eens uit wat vind jij zo geweldig aan de sharia?quote:
goed idee, staat erbijquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien even in je openingspost zetten?
Zou een offtopic discussie motiveren, doe maar niet. Je mag altijd nog wel op msn vragen ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
leg eens uit wat vind jij zo geweldig aan de sharia?
Omdat die landen kwa sociale ontwikkeling ook een beetje zijn blijven steken, in tegenstelling tot self-proclaimed beschaafde landen Amerika en Israel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Het gaat nu echt NIET om sokken die verkleurd zijn in de was waar iemand zijn geld voor terug wil hoor, maar gewoon strafrechtelijke rechtspraak.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhh ja dat is het zeker. noem eens 1 geval op waarin je in een civiele rechtzaak in israel of amerika de doodstraf krijgt door steniging EN OF waar je als slachtoffer 80 tot zweepslagen wordt veroordeelt.
stelletje barbaren zijn het![]()
islam![]()
![]()
sharia![]()
![]()
![]()
Wat ben jij simpel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
vele malen beter, en dat zegt wat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Wees maar blij anders zou Den Haag en het strafrecht daar het bijzonder druk krijgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:35 schreef Martinovibes het volgende:
Als of de Amerikanen niet barbaars zijn , vandaag stond er ook weer e&a op de frontpage over die gasten.
Het is niet voor niks dat Amerika zijn onderdanen niet uitlevert.
Ziek... zulke doodstraffen doen we niet meer aan in de beschaafde wereld. En die doodstraf voor die kerel kun je nog wel goedpraten het is gewoon een klootzak maar die vrouwen, waaran hebben zij gvd 80!!! zweepslagen verdiend? kutsysteemquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:02 schreef Super7fighter het volgende:
Prachtig!
Hier in Nederland zou die man slechts een paar maanden celstraf gekregen hebben of hooguit een paar jaar in uitzonderlijke gevallen.
Iemand zou kunnen betogen dat het geven van milde straffen juist een teken is van onderontwikkeling en onbeschaafdheid.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ziek... zulke doodstraffen doen we niet meer aan in de beschaafde wereld.
Kennelijk geloofde de rechter niet dat er dwang in het spel was. Hooguit een rechterlijke dwaling.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]En die doodstraf voor die kerel kun je nog wel goedpraten het is gewoon een klootzak maar die vrouwen, waaran hebben zij gvd 80!!! zweepslagen verdiend? kutsysteem
You can say that again ....quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
Sommige mensen hebben nu al een zonnesteek.
Barbaarse religie met barbaarse straffen. Ik ben niet verbaasd.
Geloof he? Gewoon een sterk geloof hebben over hoe de wereld in elkaarzit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:35 schreef popolon het volgende:
[..]
het is idd een verschil in benadering, de invulling van wat al dan niet beschaafd is is nu eenmaal cultuurgebonden cq subjectief .. het is maar waarmee je bent opgegroeid héquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:36 schreef Super7fighter het volgende:
Iemand zou kunnen betogen dat het geven van milde straffen juist een teken is van onderontwikkeling en onbeschaafdheid.
hmz, even meegaan in die kromme gedachtengang ..quote:Kennelijk geloofde de rechter niet dat er dwang in het spel was. Hooguit een rechterlijke dwaling.
Dat zien ze in de VAE anders. Het is maar waar je mee bent opgegroeid bent he om je eigen woorden te gebruikenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:11 schreef moussie het volgende:
[..]
...
en dat dus afgezien van het absurde idee dat een man/wet een vrouw zou mogen straffen voor het hebben van seks met een man van haar keuze .. waar the fuck bemoei je je mee .. ik bepaal zelfs wel wat ik met wie doe en wanneer
Ha, cultuurrelativisme in da housequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat zien ze in de VAE anders. Het is maar waar je mee bent opgegroeid bent he om je eigen woorden te gebruiken![]()
Ik ben blij dat wij wel een rechtsstaat hebben die niet op onderbuikgevoelens is gebaseerd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:02 schreef cultheld het volgende:
Spijtig dat die vrouwen veroordeeld zijn. De steniging van die vent vind ik op zich wel een goede zaak.
Vlug, bied het een kopje koffie aan!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ha, cultuurrelativisme in da house![]()
Zielig hoor. Heb je je eigen postgeschiedenis al eens doorgespit? Verder dan snode one-liners kom je niet. Schertsfiguur. SCH of Floripas hebben tenminste iets te zeggen - jij daarentegen:quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
ELF levens verwoest door een maniak die z'n vrouw te min vond.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij wel een rechtsstaat hebben die niet op onderbuikgevoelens is gebaseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |