Nee van Dieselquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is ie van goud ofzo, daar heb ik er bijna 4 voor
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:40 schreef pascalheister het volgende:
geen idee mn profiler kan ik niet meer updaten
en daar betaal je dan $ 30,- voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:40 schreef pascalheister het volgende:
geen idee mn profiler kan ik niet meer updaten
quote:
Merkte ik laatst ook al, ik vroeg me ook al af wat er aan de hand was. Maar het is wel gewoon aangekomen, dus zal wel veelvoorkomend foutje zijn. Of je orders verdwijnen sowieso gewoon als ze verstuurd zijn ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:31 schreef RuneRose het volgende:
Ik heb 25 April een bestelling bij CD-wow geplaatst (levertijd 7 tot 10 dagen) en ik ging vandaag eens kijken hoe het er mee stond, en toen ik op de website keek bij mijn "ordergeschiedenis" stond daar dit:
Uw ordergeschiedenis staat hieronder. »
Ordernummer Orderdatum Naam artiest Titel album Bijgewerkt Aantal Huidige status
Er zijn op dit moment geen gemachtigde bestellingen, die aan u toegeschreven zijn als een WOW!-lid.
Wat zijn dat nu voor truuken? Er staat niets bij, terwijl er wel geld afgeschreven is van m'n rekening. Hoort dit, of?
Is niks bijzonders heeft iedereen de orderlijst van cdwow.nl is al sinds november 3x kut, nu is cdwow.com tegenwoordig ook vernaggelt, cdwow.net werkt bij mij weer wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:31 schreef RuneRose het volgende:
Ik heb 25 April een bestelling bij CD-wow geplaatst (levertijd 7 tot 10 dagen) en ik ging vandaag eens kijken hoe het er mee stond, en toen ik op de website keek bij mijn "ordergeschiedenis" stond daar dit:
Uw ordergeschiedenis staat hieronder. »
Ordernummer Orderdatum Naam artiest Titel album Bijgewerkt Aantal Huidige status
Er zijn op dit moment geen gemachtigde bestellingen, die aan u toegeschreven zijn als een WOW!-lid.
Wat zijn dat nu voor truuken? Er staat niets bij, terwijl er wel geld afgeschreven is van m'n rekening. Hoort dit, of?
Jezusquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:47 schreef pascalheister het volgende:
nieuw record geloof ik
16 dvd's met de post vandaag![]()
Wat netjes verpaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:58 schreef pascalheister het volgende:
ik schrik er zelf ook van
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik doelde ook vooral op de bovenste. Wat tof zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bovenste van dvdfromkorea, onderste dvdpacific
whoooquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:47 schreef pascalheister het volgende:
nieuw record geloof ik
ligt ook een dikke box van francois ozon onderquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doelde ook vooral op de bovenste. Wat tof zeg.
Ah, oké. Ik vind het maar een beetje een vreemde site, dat CD-wow. Maar wel een stuk goedkoper, hoop m'n spullen snel binnen te hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:04 schreef washandje het volgende:
[..]
Merkte ik laatst ook al, ik vroeg me ook al af wat er aan de hand was. Maar het is wel gewoon aangekomen, dus zal wel veelvoorkomend foutje zijn. Of je orders verdwijnen sowieso gewoon als ze verstuurd zijn ofzo.
Ja, ik heb ook geen verzendmail gekeregen. Ik heb ze inmiddels wel gevonden op de website, ze staan in het groen "Order dispatced" dus ik zal ze wel krijgen vandaag of morgen. Of volgende week.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Cd-wow doet inderdaad vreemd. Van de week een dvdtje besteld. Wel een Order Confirmation ontvangen, maar nog geen verzendmailtje, maar m'n orders zijn op de website ook niet terug te vinden...?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:47 schreef pascalheister het volgende:
nieuw record geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |