abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 april 2007 @ 10:03:05 #1
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_48316767
Vrouwen kijken naar schoenen.en dan ook naar die van andere vrouwen dat wist ik al wel. maar waarom en hoe is me nog een raadsel.

En waarom zijn dan alle winkels 3/4 vrouwenschoenen of meer. Dan zou je toch verwachten dat er voor de heren nog meer aanbod zou moeten wezen. als die vrouwwezens daar zo een belang aan hechten...

[ Bericht 6% gewijzigd door kless op 14-04-2007 13:21:55 (manne duidelijk, inschatten wie er op loopt + cash) ]
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_48316821
Gisteren toevallig op schoenen jacht geweest, de keuze voor vrouwen schoenen is idd veel groter en de herenschoenen daar zitten modellen bij waar ik grote vraagtekens bij heb,
Ja, als je die smalle voeten hebt, of kleine voeten dan heb je leuke schoenen, maar bij een normale hollandse voet is het echt zoeken.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_48316889
Onder een normale Hollandse voet hoort natuurlijk normaal Hollandsch schoeisel:

zaterdag 14 april 2007 @ 10:11:02 #4
41885 kless
pi_48316904
dat je 5 / 6 paar hebt in de garderobe kan ik nog wel bij
sport in door
sport outdoor
sneakers / gympys / alledaags gevalletjes
netjes licht
netjes donker
zandaal/slipper iets
en sloffen

* en voor de tuin laarzen/klompen/kisten*
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  Vis een optie? zaterdag 14 april 2007 @ 10:45:14 #5
70532 loveli
N
pi_48317581
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:03 schreef kless het volgende:
En waarom zijn dan alle winkels 3/4 vrouwenschoenen of meer.
Pumps gaan minder lang mee dan Van Bommels. Mannenschoenen deden vroeger nauwelijks aan mode en gingen daarom ook langer mee. De laatste tijd zijn er steeds meer schoenen te koop voor de modebewuste man, maar die markt is nog niet verzadigd.
crap in = crap out
pi_48317597
We kijken naar hun schoenen want daar kan je een beetje uit opmaken wat de penislengte is van die man.
Sowieso schrijf je zo.
pi_48317642
Mooie schoenen hoor die van Bommels, erg duur maar dat zou ik er nog wel voor over hebben alleen de pasvorm is niet perfect bij mij.
Ik heb mooie gezien in een goede winkel, alleen de kleur was niet mijn smaak en de kleur die wel mijn smaak was was een maatje te klein.
Ik ga ze misschien vandaag wel halen
pi_48317660
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:46 schreef -XX- het volgende:
We kijken naar hun schoenen want daar kan je een beetje uit opmaken wat de penislengte is van die man.
Nee hoor, neem nou pipo de clown
  zaterdag 14 april 2007 @ 11:00:22 #9
41885 kless
pi_48317907
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:46 schreef -XX- het volgende:
Jullie kijken naar schoenen (niet alleen naar die van de heren). ik bedoel. bovenstaande is gewoon een smoesje. waarom kijken jullie naar schoenen?

(die dingen moeten vooral lekker zitten/lopen, niet teveel centen kosten en niet vloeken met de rest van de kleding, al kan een knalgeel sportschoentje best mooi zijn onder een spijkerbroek)
iGEM
pi_48318415
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:49 schreef longinus het volgende:

[..]

Nee hoor, neem nou pipo de clown
Die heeft een me der een knoert!!
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 14 april 2007 @ 11:30:13 #11
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48318478
Ik kijk bij vrouwen altijd naar schoenen
Bernie en ik zijn tof.
pi_48318526
IK Kijk altijd eerst naar de schoenen en dan pas naar de rest
maarja als je er zo uitziet http://www.whoozz.com/Pho(...)rthmillergq074ao.jpg
dan maken je schoenen niet meer uit !
pi_48318614
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:00 schreef kless het volgende:

[..]

Jullie kijken naar schoenen (niet alleen naar die van de heren). ik bedoel. bovenstaande is gewoon een smoesje. waarom kijken jullie naar schoenen?
Omdat de schoen gewoon alles zegt over je stijl en smaak, de schoen is de kroon op je outfit en in 9/10 gevallen kan je aan de schoen zien wat voor kerel er in loopt. Dus bespaar wat op de kleding zelf en koop eens een prachtige schoen, aandacht gegarandeerd
  zaterdag 14 april 2007 @ 11:41:37 #14
41885 kless
pi_48318695
kerels worden blij van tieten kijken.
kont loeren is een soort van vleeskeuring.

kleren maken de man/vrouw, accenten op macht/kracht of op andere aantrekkelijke dingen

Maar schoenen???

*vetischime met voeten is heel begrijpelijk. In je brein ligt je lul/kut vlak bij je tenen/voeten. En stimuleert erkaar een beetje zegmoar*
iGEM
  zaterdag 14 april 2007 @ 11:46:08 #15
41885 kless
pi_48318785
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:38 schreef Agrafes het volgende:

[..]

Omdat de schoen gewoon alles zegt over je stijl en smaak, de schoen is de kroon op je outfit en in 9/10 gevallen kan je aan de schoen zien wat voor kerel er in loopt. Dus bespaar wat op de kleding zelf en koop eens een prachtige schoen, aandacht gegarandeerd
Maar om met mn geklede schoenen en zwembroek rond te wandelen , nou nu nog net wat te koud... lijk toch voor geen porem.

* kortom het zegt iets of je er om geeft en de centen er voor (over) hebt? *
iGEM
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:01:41 #16
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_48319074
Ik kan ook erg afknappen op schoeisel van de man
Aan de schoenen kan je idd een beetje aflezen wat voor tiep het is, ik zie mijn mannen graag in legerkisten, of allstars, adidasjes, doc martens of skategympen. Dat zijn toch weer andere tiepes als mannen die puma's of van Bommel schoenen dragen.

Het is denk een beetje hetzelfde als dat mannen naar tieten en kont kijken

Heeeeeeeeeeeel vroeger vond ik die gast van Clouseau wel lekker maar toen ik zag dat ie van die 80ger jaren punk puntschoenen droeg was het toch wel gauw afgelopen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:14:08 #17
41885 kless
pi_48319349
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:01 schreef purplerose het volgende:
Aan de schoenen kan je idd een beetje aflezen wat voor tiep het is, ik zie mijn mannen graag in legerkisten, of allstars, adidasjes, doc martens of skategympen. Dat zijn toch weer andere tiepes als mannen die puma's of van Bommel schoenen dragen.

Het is denk een beetje hetzelfde als dat mannen naar tieten en kont kijken

Heeeeeeeeeeeel vroeger vond ik die gast van Clouseau wel lekker maar toen ik zag dat ie van die 80ger jaren punk puntschoenen droeg was het toch wel gauw afgelopen
De man lezen die er op staat.. maar bij vrouwen dan?

Waarom kijk je dan ook de schoenen van vrouwen *die bekend staan om een garderobe met voor elke situatie 3 paar* ipv zoals ik boven beschreven heb dat een kerel voor alle (situaties) 1 paar heeft
iGEM
pi_48320021
Als man zijnde heb ik best veel schoenen. Vind het belangrijk, punt 1 afwisseling. punt 2 niet alle schoenen passen onder iedere broek.
dan heb je nog stap schoenen nou noem maar op.

Vind zelf schoeisel bij vrouwen ook belangrijk, vind het er bijvoorbeeld niet uitzien wanneer een vrouw onder een spijkerbroek afgetrapte sportschoenen draagt.
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:13:10 #19
168540 hisdudeness
the dude abides
pi_48320584
het probleem is alleen dat wanneer ik uitga, ik altijd mijn oude afgetrapte schoenen aantrek, niet heel aantrekkelijk. maar anders gaan mijn "mooie" schoenen naar de tiefus.
at least I'm housebroken
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:23:21 #20
41885 kless
pi_48320791
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:13 schreef hisdudeness het volgende:
het probleem is alleen dat wanneer ik uitga, ik altijd mijn oude afgetrapte schoenen aantrek, niet heel aantrekkelijk. maar anders gaan mijn "mooie" schoenen naar de tiefus.
Als het een plek is waar glaswerk heel blijft durf ik het wel aan. smurrie poets je er zo af.

maar waarom kijken vrouwen naar 't schoeisel van andere vrouwen?
iGEM
pi_48322099
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:23 schreef kless het volgende:
maar waarom kijken vrouwen naar 't schoeisel van andere vrouwen?
Om de concurrentie voor te blijven. Met name in de strijd om die ene vent. Je moet en zal zélf de mooiste zijn.

(Ik vind het zelf wat kinderachtig, die concurrentiestrijd, maar bij het overgrote deel van de vrouwen werkt het zo.)
  zaterdag 14 april 2007 @ 14:48:26 #22
41885 kless
pi_48322668
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:23 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Om de concurrentie voor te blijven. Met name in de strijd om die ene vent. Je moet en zal zélf de mooiste zijn.

(Ik vind het zelf wat kinderachtig, die concurrentiestrijd, maar bij het overgrote deel van de vrouwen werkt het zo.)
aha. dus maar euh.. waarom blijft dat dan als ze een "vent hebben"?
iGEM
pi_48322971
Om hem te hóuden...
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:21:04 #24
41885 kless
pi_48323295
ohjah.. nee ach helemaal vergeten. dat dat ook nog moest. (volgends mij zal dat echter niet aan schoenen liggen)
iGEM
pi_48323318
Ik merk dat ik dat doe wanneer ik zelf op zoek ben naar schoenen. Tenminste, als ik niet weet wat ik wil. Dan kijk ik wat rond en dan denk ik "yes, zoiets wil ik!"
pi_48323424
Ik kijk nooit als eerst naar de schoenen, maar ik let er wel op, ja. Ik vind het echt een afknapper als iemand heel lelijke schoenen aanheeft. Gelukkig hebben leuke, knappe mannen ook vaak leuke schoenen aan. In ieder geval als ze ook een leuke kledingsmaak hebben, en dat maakt een man ook leuk.
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:29:05 #27
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48323442
Mannen doen het ook hoor...
Sneakers enzo #27
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:29:54 #28
41885 kless
pi_48323458
* mijn zussie kon vroeger al schoenen aantrekken omdat ze mooi waren. *vond zij dan*.(en maar pijn lijden en de tenen overelkaar om em maar aan te kunnen*

ijsmeis? en of andere vrouwen dus ook nog eens altijd opzoek naar nieuwe schoenen...
iGEM
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:36:46 #29
41885 kless
pi_48323590
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:28 schreef Daantjee het volgende:
Ik kijk nooit als eerst naar de schoenen, maar ik let er wel op, ja. Ik vind het echt een afknapper als iemand heel lelijke schoenen aanheeft. Gelukkig hebben leuke, knappe mannen ook vaak leuke schoenen aan. In ieder geval als ze ook een leuke kledingsmaak hebben, en dat maakt een man ook leuk.
heel lelijke? wat zijn dat voor een schoenen dan?

zo goed als alle schoenen kunnen mooi zijn (mits de juiste outfit er boven)
iGEM
pi_48324196
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:36 schreef kless het volgende:

[..]

heel lelijke? wat zijn dat voor een schoenen dan?

zo goed als alle schoenen kunnen mooi zijn (mits de juiste outfit er boven)
Het ligt er inderdaad ook aan hoe alles gecombineerd is. Er bestaan zeker wel lelijke schoenen voor mannen, alhoewel ik daar nu even niet op kan komen. Maar het is denk ik ook wel meer de combinatie van kleding en schoenen. Daar let ik op. Net als dat ik zie dat een bepaald t-shirt en een broek niet bij elkaar staan. Voor vrouwen bestaan er in ieder geval zéker lelijke schoenen.

Ach, zo belangrijk vind ik schoenen bij mannen niet. Kleding wel
pi_48324310
Eindelijk de schoenen die ik mooi vind gehaald, ze zijn mooi, passen goed en nog betaalbaar.
Nu nog zuinig op zijn
pi_48325739
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:15 schreef longinus het volgende:
Eindelijk de schoenen die ik mooi vind gehaald, ze zijn mooi, passen goed en nog betaalbaar.
Nu nog zuinig op zijn
foto?

Dit zijn mooie schoenen vind ik, vinden de dames dit ook?

plaatje gejat van adelante
pi_48326097
Gaastra
pi_48326350
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:24 schreef perfectdreft het volgende:

[..]

[afbeelding]
Nee.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_48328309
Maar vrouwen kijken dus naar elkaars schoenen voor de concurrentie, maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit want mannen kijken niet naar schoenen. (Tenzij ze echt heel lelijk zijn)
  zaterdag 14 april 2007 @ 19:03:24 #36
41885 kless
pi_48328437
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:58 schreef Dirkmaat het volgende:
Maar vrouwen kijken dus naar elkaars schoenen voor de concurrentie, maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit want mannen kijken niet naar schoenen. (Tenzij ze echt heel lelijk zijn)
Jupz (of te afgetrapt) of het is in zo een schreewende kleur dat je er wel naar moet kijken.

Voeten eventueel wel dat het wat euh.. nouja net als handen iets sierlijks heeft van bewegen of pose? ofzoiets...
*maar dna hebben we alleen koppie kont billen tieten benen enzovoords bewonderd.
iGEM
  zaterdag 14 april 2007 @ 19:08:34 #37
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48328578
Ik heb maar 1 paar schoenen, maar ik kan het wel waarderen als een vrouw sexy schoenen aan heeft, alleen begrijp ik bij een hoop hun smaak niet en de rede waarom ze zo ongelovelijk veel geld aan bepaalde schoenen moeten uitgeven.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_48329341
schoenen zeggen idd veel over je stijl en smaak, bij vrouwen idem. God, wat haat ik lelijke schoenen, maar t is wel vet moeilijk om voor mezelf mooie schoenen te vinden.
0023
pi_48336115
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 19:35 schreef ikJur het volgende:
schoenen zeggen idd veel over je stijl en smaak, bij vrouwen idem. God, wat haat ik lelijke schoenen, maar t is wel vet moeilijk om voor mezelf mooie schoenen te vinden.
Idd!

Het duurt echt maanden voordat ik nieuwe schoenen heb gevonden.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:16:09 #40
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48336310
ach ik vind ze zo; sterker nog ik heb nog een hele waslijst die ik wil hebben... tis vooral mn portomonnee die me tegenhoudt
pi_48337706
Lelijke/foute schoenen zijn echt gruwelijk
Sowieso als een jongen/man niet (naar mijn smaak) goed gekleed is, is dat echt voor 100% een afknapper. Zou *nooit* iets kunnen hebben met een man die niks om kleding geeft.
  zondag 15 april 2007 @ 19:08:58 #42
41885 kless
pi_48355890
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 19:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb maar 1 paar schoenen, maar ik kan het wel waarderen als een vrouw sexy schoenen aan heeft, alleen begrijp ik bij een hoop hun smaak niet en de rede waarom ze zo ongelovelijk veel geld aan bepaalde schoenen moeten uitgeven.
Een goede lederen schoen/laars van 60 tot 160 ¤ ofzo?
Een hak geval voor de dames met wat gevlochten leertjes kosten net zoveel (waar je nieteens fatsoenlijk op kan lopen fietsen of auto rijden)
iGEM
pi_48462252
quote:

[..]

foto?

[afbeelding]
Nee wat een lelijk ding..
pi_48462591
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:04 schreef parselmouth het volgende:
Sowieso als een jongen/man niet (naar mijn smaak) goed gekleed is, is dat echt voor 100% een afknapper. Zou *nooit* iets kunnen hebben met een man die niks om kleding geeft.
ik vind dit eigenlijk best zielig. Kijk, dat je niet iemand zoekt die met vieze, kapotte kleding rondloopt is logisch. Maar wat boeit het nou wat iemand aanheeft
  woensdag 18 april 2007 @ 15:12:05 #45
41885 kless
pi_48463580
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Daantjee het volgende:

[..]

Nee wat een lelijk ding..
zonder gaastra (tekst) er op en allemaal glad leer (poetsbaar) zou ik em aan kunnen trekken ( redelijk vrolijke frisse kleurtjes)
(ik zou er wel ronde veters in willen hebben . die platte witte worden zo snel ranzig. en "veteren?" niet zo lekker als ronde of dikkere platte ofzo
Ja ik heb ook nog "nette" "vrolijke" stappers nodig. Sport(tief)schoentje mag nog wel.
iets met pastelkleure + creme/wit/zandgeel van glad leer ofzo leek me wel wat. maar nog niet wat gezien (maar ik zoek nu ook niet echt...)
Deze maar dan glad leer en dan wat "netter" leek me wel wat

[ Bericht 2% gewijzigd door kless op 18-04-2007 15:29:32 ]
iGEM
  woensdag 18 april 2007 @ 15:36:30 #46
117776 OFfSprngr
pi_48464408
quote:
foto?

[afbeelding]
Lijkt wel een sportschoen die een skateschoen wil zijn.
Sowieso witte schoenen..

Overigens, wat een smaak heb jij.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:37:44 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48464457
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:04 schreef parselmouth het volgende:
Maar wel klagen als wij maatje 34 willen, cup dubbel D, strakke kont en een kaal kutje .

Vrouwen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 18 april 2007 @ 15:39:35 #48
117776 OFfSprngr
pi_48464555
Ik zie niet in waarom een vrouw persé kleine voeten moet hebben, de grote van een meisje's voet is wel het laatste waar ik op let.
.
.
pi_48464558
Kut. Moet ik m'n afgetrapte k-swiss sneakers toch maar eens vervangen

Respect, jeweet
  woensdag 18 april 2007 @ 15:43:59 #50
41885 kless
pi_48464762
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zie niet in waarom een vrouw persé kleine voeten moet hebben, de grote van een meisje's voet is wel het laatste waar ik op let.
die maat was niet mbt schoenen denk ik
iGEM
  woensdag 18 april 2007 @ 15:53:24 #51
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_48465195
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:58 schreef Dirkmaat het volgende:
Maar wel naar onzekerheid en vrouwen kunnen dus onzeker worden van schoenen t.o.v. andere vrouwen. Dus mooiere schoenen == minder onzeker == aantrekkelijker.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_48476486
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef hummus het volgende:

[..]

ik vind dit eigenlijk best zielig. Kijk, dat je niet iemand zoekt die met vieze, kapotte kleding rondloopt is logisch. Maar wat boeit het nou wat iemand aanheeft
Ach noem het zielig. Ik zou geen vriend willen hebben die me niet begrijpt.
Ik geef om kleding, hou van winkelen en het lijkt me echt klote om een vriend te hebben die het niet interesseert hoe ik er uit zie of hoe hij er zelf uitziet, buiten blijft staan met het winkelen.

En er werd een vergelijking gemaakt dat het net zo stom zou zijn als wanneer een man eist dat een vrouw cup DD en maat 34 heeft (kan niet eens overigens). Die klopt naar mijn mening niet helemaal. Ik val op jongens met een kledingstijl die duidelijk uitstraalt dat ze om kleding en hun presentatie geven. Die jongens zullen op dat gebied meer op een lijn zitten dan jongens die er allemaal geen flikker om geven.
pi_48479444
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ach noem het zielig. Ik zou geen vriend willen hebben die me niet begrijpt.
Ik geef om kleding, hou van winkelen en het lijkt me echt klote om een vriend te hebben die het niet interesseert hoe ik er uit zie of hoe hij er zelf uitziet, buiten blijft staan met het winkelen.

En er werd een vergelijking gemaakt dat het net zo stom zou zijn als wanneer een man eist dat een vrouw cup DD en maat 34 heeft (kan niet eens overigens). Die klopt naar mijn mening niet helemaal. Ik val op jongens met een kledingstijl die duidelijk uitstraalt dat ze om kleding en hun presentatie geven. Die jongens zullen op dat gebied meer op een lijn zitten dan jongens die er allemaal geen flikker om geven.
maar je mag toch wel af en toe een dagje als een pauper erbij lopen? dit klinkt wel heel streng
0023
pi_48481762
zolang je het maar stylies doet, ik loop ook in een bijelkaar geraapt zooitje, maar doe het wel met style
  woensdag 18 april 2007 @ 22:17:17 #55
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48482360
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef ikJur het volgende:

[..]

maar je mag toch wel af en toe een dagje als een pauper erbij lopen? dit klinkt wel heel streng
kan je nagaan wat ik altijd doormaak met haar
  donderdag 19 april 2007 @ 07:27:36 #56
41885 kless
pi_48490868
quote:

[..]

slippers sweatpants oud verrot tshirt dag (en dan lekker overal schijt aan hebben,niks hoeven en dan je fiets schoonmaken of repareren ofzo... )
iGEM
pi_48491666
quote:
Op donderdag 19 april 2007 07:27 schreef kless het volgende:

[..]

lekker overal schijt aan hebben (...) en dan je fiets schoonmaken of repareren
whahaha
  donderdag 19 april 2007 @ 14:14:09 #58
41885 kless
pi_48499464
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:49 schreef Frrreek het volgende:

[..]

whahaha
Je moet toch iets doen om je tijd door te komen? labtopje in de tuin met koffie ofzo is ook lekker natuurlijk.
iGEM
  donderdag 19 april 2007 @ 14:24:05 #59
172358 oddman
Introspecteur
pi_48499788
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:01 schreef purplerose het volgende:
*kijkt naar voeten*
*ziet recent gepoetste kisten die al heel wat jaartjes meegaan*

*denkt aan schoenen thuis*
*mentaal beeld van donkerblauwe Adidasjes*
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  donderdag 19 april 2007 @ 14:26:18 #60
41885 kless
pi_48499857
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef oddman het volgende:

[..]

*kijkt naar voeten*
*ziet recent gepoetste kisten die al heel wat jaartjes meegaan*

*denkt aan schoenen thuis*
*mentaal beeld van donkerblauwe Adidasjes*
jij hebt vast ook wel ergens slippers....
iGEM
pi_48500616
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:14 schreef kless het volgende:

[..]

Je moet toch iets doen om je tijd door te komen? labtopje in de tuin met koffie ofzo is ook lekker natuurlijk.
maar fietsen repareren?

daar ben ik te lui en onvakkundig voor
  donderdag 19 april 2007 @ 14:47:31 #62
41885 kless
pi_48500722
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:44 schreef Frrreek het volgende:

[..]

maar fietsen repareren?

daar ben ik te lui en onvakkundig voor
d'r is vast wel iets anders waar je aardigheid aan hebt om buiten mee te "pielen"
iGEM
pi_48512603
quote:

[..]

Ja tuurlijk wel, zou hypocriet zijn... Ik breng zelf ook menig luie zondag door in m'n trainingspak (maar da's dan wel weer een mooi passend trainingspak, geen slobberjoggingbroek )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')