ONZ of GC, daar mag dat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
welk subforum is daar het best voor?
en dat gaat je niets aan
Ergens vind ik je opmerkingen wel schattig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ook alleen maar omdat je mod wilt worden
het is de waarheid, maar laat ons lekker sc'en, het depressie topic is er, zij blij en dit kan gewoon zo blijven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ergens vind ik je opmerkingen wel schattig..
gewoon "thijs Bosma-en"quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Burdie je bent gewoon vervelend aan het zijn hier.
Hoe is het er mee? en dit is niet bedoelt als vuile sneer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef nixxx het volgende:
ach je vraagt maar raak..
Depressie en blij zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is de waarheid, maar laat ons lekker sc'en, het depressie topic is er, zij blij en dit kan gewoon zo blijven.
Nee, de discussie ging niet alleen over dat depressietopic, maar veel breder: een SC zoals die op dit moment is, hoort niet thuis in R&P. En ik ben een baggeraar in de R&P SC ja, dat geef ik graag toe. Maar als ik wil dat er wat verandert, begint dat óók bij mij. Net als destijds mijn kumbayaa-kusjekroel-input.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is de waarheid, maar laat ons lekker sc'en, het depressie topic is er, zij blij en dit kan gewoon zo blijven.
bij jou zoek ik er ook geen sneer achterquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe is het er mee? en dit is niet bedoelt als vuile sneer.
nou gezelligquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
HAi CL ik ben dr vanaaf niet dus zoek me nietzit in Fryslan
Zonde. Al hoop op enige veranderingen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
bij jou zoek ik er ook geen sneer achternog niets veranderd
![]()
Zoals eerder opgemerkt, dan kunnen alle SC's wel een schopje richting onzin/GC krijgen. (Ja, behalve de F&F SC...)quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, de discussie ging niet alleen over dat depressietopic, maar veel breder: een SC zoals die op dit moment is, hoort niet thuis in R&P. En ik ben een baggeraar in de R&P SC ja, dat geef ik graag toe. Maar als ik wil dat er wat verandert, begint dat óók bij mij. Net als destijds mijn kumbayaa-kusjekroel-input.
ze is bekaf johquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:25 schreef Q. het volgende:
CL, kom je ook naar het park?
Godt.quote:
Wat heb je met haar gedaan?quote:
Ja. mogelijkheden te over. Zoveel mensen, zoveel meningen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zoals eerder opgemerkt, dan kunnen alle SC's wel een schopje richting onzin/GC krijgen. (Ja, behalve de F&F SC...)
Vooralsnog staat het iedereen vrij zijn/haar ei kwijt te kunnen, of hier, of in een ontopic reeks, of in een eigen topic. Mogelijkheden te over, lijkt me.
ik? niets.. maar de loodgieter....quote:
Dan zien we dat vanzelf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. mogelijkheden te over. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Maar ik dacht dat het ook een wens was van de modjes/FA's om de R&P SC sowieso wat in te perken.
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?! Stelletje geiten hier ookquote:
afvallen doen we in LIFquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?! Stelletje geiten hier ook.
Als in: R&P gerelateerd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ontopic in een Slowchat???
Dat heeft toch geen zin als vrijwel niemand dat wil. Laat het lekker. Als de modjes eindelijk een besluit maken dan horen we dat wel. Maar dat moeten ZIJ doen, niet jij. De discussie is nu wel gevoerd en begint oervervelend te worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?! Stelletje geiten hier ook.
Probeer de boel maar ontopic te houden zonder jezelf tot moderator te bevorderen. Geef het goede voorbeeld in plaats van anderen bij te sturen. Tot dan toe ben je gewoon aan het miepen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?!
Wat een kut ava.quote:
ja vroeger.. toen jij nog mod was.... toen deed men net aan dat soort ONZquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ontopic in een Slowchat???
Exact. Daar is geen gedram voor nodig.quote:
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef Burdie het volgende:
Miepen is dan ook mijn favoriete hobby..
Laat ik eens ontopic doen dan; hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef Burdie het volgende:
Miepen is dan ook mijn favoriete hobby..
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?
dus moeten wij maar veranderen omdat ji als mede-user j dat opeens wilt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, de discussie ging niet alleen over dat depressietopic, maar veel breder: een SC zoals die op dit moment is, hoort niet thuis in R&P. En ik ben een baggeraar in de R&P SC ja, dat geef ik graag toe. Maar als ik wil dat er wat verandert, begint dat óók bij mij. Net als destijds mijn kumbayaa-kusjekroel-input.
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?
Lang leve lushquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me dan wel kut, maar ik ruik tenminste lekker.
Zo, even een loze opmerking tussendoor.
kan beter andersom...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me dan wel kut, maar ik ruik tenminste lekker.
Zo, even een loze opmerking tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |