Ik ben m'n studie ff flink zat... Iets tijdelijks, maar het is wel ontopic om dat hier ff te uiten, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:03 schreef nixxx het volgende:
tis dr?
Herkenbaar. Ik voel mezelf stukken gelukkiger sinds ik heb besloten te stoppen en alleen nog maar te gaan genieten van mijn (weinige) vrije tijd. Mocht ik ooit de energie weer vinden ga ik weer verder. Maar nu niet!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:04 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben m'n studie ff flink zat... Iets tijdelijks, maar het is wel ontopic om dat hier ff te uiten, toch?
Nee. Op het zonneterras van Casa Landa.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:11 schreef nixxx het volgende:
lekker op het zonneterras van casa mokster?
wil je er ook nog een Leffe blond bij dan?quote:
ik neem wel een wieckse rosequote:Op zaterdag 14 april 2007 16:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
wil je er ook nog een Leffe blond bij dan?
ik drink wel bierquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:36 schreef nixxx het volgende:
ik grap ook maar wat hoorik ben ook "wel eens" genant dronken geweest
...
maar klinkt als leuke spulletjes die je gekocht hebt![]()
wie moet verhuizen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef CherryLips het volgende:
En half Utrecht zit in t park.
Moet verhuizen.
En ik maar werken.
ik ken het, vind het wat te zoet eigenlijk... maar smaken verschillen he en jij bent een meisje vrouw(tje)quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik drink wel bieralleen niet zoveel en snel meer en niet als ik slecht gegeten heb en moe ben
wieckse rose is trouwens rosebier![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik. Naar een stad met leuke mensen, mooie parken en/of strand.
Naar een stad *Utrecht, check*quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik. Naar een stad met leuke mensen, mooie parken en/of strand.
het is wijvenbierquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ken het, vind het wat te zoet eigenlijk... maar smaken verschillen he en jij bent een meisje vrouw(tje)![]()
hehehe ik dacht het ook zo maar wilde het iets subtieler opschrijvenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is wijvenbier![]()
ik ken alleen de wittekerke variant dus ben benieuwd naar deze.
snap uberhaupt niet dta mannen het proberenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
hehehe ik dacht het ook zo maar wilde het iets subtieler opschrijven
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
snap uberhaupt niet dta mannen het proberen
Den Haag!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Steden waar ik wel wil wonen:
Utrecht
Den Haag
Arnhem
Nijmegen
Leiden
dat komt omdat het een analfabetisch lijstje isquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht staat toch echt bovenaan het lijstje![]()
maar airwin en plato wonen in den haag +2!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Als het maar leuk en betaalbaar is.
En ik niet helemaal alleen ben(+1 voor Utrecht en Arnhem).
banen zijn lang zo leuk niet als ze soms lijkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:10 schreef CherryLips het volgende:air
Misschien is een baan ergens ook wel handig.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef liefie_ het volgende:
dat heeft toch iedereen met dit weer?
yepquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef liefie_ het volgende:
dat heeft toch iedereen met dit weer?
zin in sex bedoel ikquote:
Dat snapte ik al, alleen die weersafhankelijkheid snap ik niet,quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zin in sex bedoel ik
(of snapte je dat al)
heb jij ook zin?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Kijken wat er vanavond in Tivoli rondloopt.
schopt!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat gaat niet he, met je digitale meisje?
ik weet ook niet hoe t in zn werk gaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat snapte ik al, alleen die weersafhankelijkheid snap ik niet,.
Q nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
schopt!
ze is niet digitaal.. ze is een end weg
mwah daar kun je zo iets aan doen als ze wil danquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
schopt!
ze is niet digitaal.. ze is een end weg
Ja het schijnt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe t in zn werk gaat
maar serieus bij veel mensen werkt t zo
en lekker weer voor buiten sexquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja het schijnt.
Het voordeel van goed weer is natuurlijk dat het vrouwelijk schoon wat beter zichtbaar is,, maar verder maakt het voor mij niets uit wat dit betreft.
Dat is zondermeer nog een practisch voordeel,quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en lekker weer voor buiten sex
en buitensex is kei geil
Oh ja, we moesten ontopic zijn he?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
*schopje SEX*
schopsex? >>[KEL]quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
*schopje SEX*
sex moet je juist niet beperken tot een plek!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
*schopje SEX*
ja jeej, je ziet m'n armen nu. geil!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja het schijnt.
Het voordeel van goed weer is natuurlijk dat het vrouwelijk schoon wat beter zichtbaar is,, maar verder maakt het voor mij niets uit wat dit betreft.
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Jup, oa.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja jeej, je ziet m'n armen nu. geil!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
we've got the right to bare arms!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je wel!quote:
Samenwonen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Als het maar leuk en betaalbaar is.
En ik niet helemaal alleen ben(+1 voor Utrecht en Arnhem).
jij woont al samenquote:
ik heb alleen een korte broek aan, verder zie je allesquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn armen zie je en een deel van mn rugheeel lage rug heeft dit shirtje heb dr wel een hemdje onder aan
Ik zie heul niks.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn armen zie je en een deel van mn rugheeel lage rug heeft dit shirtje heb dr wel een hemdje onder aan
daar gaat mn eetlustquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb alleen een korte broek aan, verder zie je alles
quote:
tuurlijkw ij zijn toch veel te labiel om ergens anders te mogen komenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, we zitten nog in R&P.
lange kousen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:
ik wou een rokje aan morgen...
maar dat gaat nu niet met oranje onderbenen!
in de zomer?quote:
trek een schoolmeisjes uniformpje aan, met losgeknoopte stropdas en al.. en twee staartjes in je haar en met lange kousenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in de zomer?
dat staat nog gekker dan een lange broek haha
mn vinger word trouwens zwart geloof ik... dat kan niet goed zijn he
dat doe ik met carnaval altijd alquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
trek een schoolmeisjes uniformpje aan, met losgeknoopte stropdas en al.. en twee staartjes in je haar en met lange kousen
het hele jaar door carnaval!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat doe ik met carnaval altijd al
dan is het tof!
Ik dacht dat jij als (b)engeltje ging?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat doe ik met carnaval altijd al
dan is het tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |