Ja, dat begrijp ikquote:Op zondag 15 april 2007 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, het is niet duur hier in principe.. Je kunt een verblijfs en werkvergunning krijgen inderdaad.. Je kunt uiteraard werken dan, maar je moet wel iets vinden wat je schikt, ook niet al te makkelijk hier. ik heb MBO ICT gedaan.
Gunstig.quote:Op zondag 15 april 2007 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
er valt zeker wel wat te verdienen, maar je moet iets kunnen wat een indonesier niet kan. Ze hebben hier verder alles wat ze in Nederland ook hebben, alleen is het wat minder algemeen. Maar lang niet altijd duurder hoor, dat is dan weer een ander sprookje.
quote:Op zondag 15 april 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
foto's? ooh.. eeh... jah...
komen nog
Whehe, ik moest lachenquote:Op zondag 15 april 2007 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Kon het niet laten
VERMIST Cassandra Van Schayk
Je hebt het ook zo druk hequote:Op zondag 15 april 2007 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, goed dat je het zegt dusik heb er niet meer aan gedacht verder
Da's wel belangrijk inderdaad...quote:Op zondag 15 april 2007 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
die telt op, en hij heeft nog niet op 280 gestaan, komt nog wel
Ik heb het over het algemeen niet heel druk, maar ik heb gelukkig wel een dagelijks ritme inmiddels. Erg fijn is dat.. ik was eerst bang dat dat nog het moeilijkst zou zijn, maar het is dus gelukt.
Ja, precies, maar dat lukt dus niet als je al uit jezelf om half 9 wakker wordt..quote:Op zondag 15 april 2007 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
en lekker uitslapen moet natuurlijk nog wel gewoon kunnen.
Ik nietquote:Op zondag 15 april 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
shit shit alweer een kater
mogguh allen
Same herequote:Op zondag 15 april 2007 12:45 schreef crossover het volgende:
Ik nietlekker fit
Ik duik weer de zon in
Kuukquote:Op zondag 15 april 2007 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Same here. Met een kopje koffie uiteraard
. Die Rio de Janeiro beviel goed gisteren, 14.gif.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |