pff oud wijf hou je erbuiten.quote:Op zondag 15 april 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
Ah.. het oude niveau is weer terug zie ik... stelletje kleuters![]()
Ik weet hetquote:
Mmm ik heb hele middag aan oostvoornse meer gehangen ... dus mij niveau is ook ehhh kleuterschool.quote:Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Vanmiddag lekker loom op een terrasje gezeten... dus dat gaat m niet meer worden hier![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
Is die ronde paardenbuik al eindelijk verlost van d'r ongewenste zwangerschap![]()
Ik wordt er een beetje zat van![]()
Nivootje keurslager.....quote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je nu weer mee Schnitzel![]()
Nee ik haat uiltjesquote:Op maandag 16 april 2007 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit vraagt toch gewoon om nog zo'n uiltje?
Muil huilen Schnitzelquote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[[url= en ]afbeelding[/url]] eromheen kutnewbie.
Dan hoop ik dat je dat niet net gisteren hebt gezien, want toen had mijn PC even downtime...quote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Ian, weet je nog dat we het over het plusje en het minnetje hadden? Als jij offline bent, sta je in de min, ook al ben je niet uitgelogd. Weten we dat ook weer.
Oh ja, en: fuck you![]()
Ja, was gisteren. Een nieuwe test is dus nodig.quote:Op maandag 16 april 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je dat niet net gisteren hebt gezien, want toen had mijn PC even downtime...![]()
Oh ja, en: Krijg de grafhoest!![]()
Neuken?quote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was gisteren. Een nieuwe test is dus nodig.
Krijg toch helemaal het heen en weer, snotjong!
De vraag was, twee dagen geleden, of er een plusje blijft staan als je wel bent ingelogd maar niet hier aanwezig. Ian en ik loggen nl. nooit uit, dus we vroegen het ons af. Gisteravond 'verdween' Ian, en hij kreeg een minnetje.quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
Voor de duidelijkheid: als je aanwezigheid niet verborgen is dan ben je zichtbaar aanwezig dmv een blauw plusje, dit duurt tot exact 5 minuten nadat je uitgelogd bent... dan staat er weer een rood minnetje.
Dat was al duidelijk.quote:Op maandag 16 april 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
Met uitloggen wordt zowel het werkelijke uitloggen bij FOK! bedoeld als het wegklikken van alle FOK! pagina's... met weer die 5 minuten.
Dus als je al 6 min. geen FOK! pagina meer open hebt staan sta je dus als afwezig (rood minnetje)
... Maar dus nog niet of je, als je niet uitlogt, ook als aanwezig genoteerd staat terwijl je het niet bentquote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Mooi...
Nee, jij snapt de vraag nietquote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
Dat stond in mijn antwoord, wat volgens jou al duidelijk was![]()
Joh, krijg wat!quote:Op maandag 16 april 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie vergeten te schelden.
Ik snap de vraag wel, jij snapt het antwoord niet.......quote:
Je snapt de vraag niet.................quote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap de vraag wel, jij snapt het antwoord niet.......
Zolang er een FOK pagina openstaat sta je aanwezig als je niet uitgelogd hebt, of je nou voor je PC zit, of de slager staat te versieren... je staat afwezig vanaf 5 minuten nadat je uitgelogd hebt of alle FOK pagina's afgesloten hebt...
Jij zou een goeie rel nog niet herkennen al beukt ie met 140 kilometer per uur dwars door je grafhok heen en pist ie in je van pure shock opengesperde snavel.quote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
Wat een gelul hier zeg. Tis een reltopic dus rellen met die zooi
En waar zit jij de hele avond...kaarten maken van theezakjes?quote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
Wat een gelul hier zeg. Tis een reltopic dus rellen met die zooi
Wat ik al 3 keer geroepen heb: als er geen enkele FOK pagina open staat, staat er een minnetje...quote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
In kindertaal (ook voor BZV - bijzonder STOERE vrouwen):
Bovenin links staat de optie Logout. Maar daar maak je nooit gebruik van; je staat dus altijd ingelogd en als je weggaat en weer terugkomt, hoef je je niet eerst in te loggen.
Goed, je staat dus ingelogd. Maar je hebt geen enkele fok! pagina open. Sterker nog, je systeem staat uit en je bent boodschappen doen.
Die situatie dus (moeilijk he, maar het stond er de eerste keer ook al maar dan in klare taal)... wat staat er dan voor je naam op fok!, een plusje of een minnetje.
Nog simpeler: hangt het plusje/minnetje gebeuren af van het werkelijk aanwezig zijn alhier, of hangt het af van het ingelogd zijn i.t.t. gebruikmaking van Loguit.
Knap, een direct antwoord na drie slagen. Je begreep gewoon de vraag nietquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ik al 3 keer geroepen heb: als er geen enkele FOK pagina open staat, staat er een minnetje...
Ik heb de hele avond al RUZIE met CHELLOquote:Op maandag 16 april 2007 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En waar zit jij de hele avond...kaarten maken van theezakjes?![]()
Als het om de streams gaat, drie ervan staan hier ook vrijwel constant stil... tutholaquote:Op maandag 16 april 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond al RUZIE met CHELLO![]()
![]()
Dus ik ben MEGA SAGGO.![]()
![]()
Sodemieter op zeg, wel gedeelte begreep jij niet van mijn letterlijke woorden "Met uitloggen wordt zowel het werkelijke uitloggen bij FOK! bedoeld als het wegklikken van alle FOK! pagina's... "quote:Op maandag 16 april 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap, een direct antwoord na drie slagen. Je begreep gewoon de vraag niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |