abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 april 2007 @ 11:23:13 #51
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_48495883
Steviger weet ik niet, maar ik weet wel hoe je (natuurlijk) heel grote borsten kunt krijgen.
Dan moet je 7 maanden lang elke dag minstens 1x met een prop wc-papier tussen je borsten wrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
pi_48543972
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:42 schreef mercurial3 het volgende:
ik wil je borsten wel masseren
pi_48614646
we willen natuurlijk nu wel verhalen (of beter nog: foto's!) of die tips hierboven geholpen hebben
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 22 april 2007 @ 21:58:18 #54
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_48614717
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 02:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Helemaal niets.
De borstspieren liggen onder de borsten, trainen heeft dus geen enkel effect op het borstweefsel.
Smeren met goedjes is allemaal leuk voor je huid enzo maar ook dat doet niets voor je borstweefsel.
Wat wil je precies met masseren bereiken? Dat haalt ook niets uit. Vet- en klierweefsel wordt echt niet steviger van een potje wrijven.
Maar wrijven is natuurlijk wel een leuke bezigheid.
quote:
Het enige dat een klein beetje helpt om het te voorkomen is vanaf het begin een goede BH dragen en een goede sport-BH gebruiken als je gaat sporten. Maar ook dat veranderd niets aan hangtieten.
Als het hangt dan hangt het.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_48615525
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:58 schreef SpecialK het volgende:
Maar wrijven is natuurlijk wel een leuke bezigheid.
Dat wel natuurlijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48618423
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk.
als je opgewonden raakt nemen je borsten toe in omvang met 10% door de extra bloedtoevoer..

dus wat dat betreft heeft masseren toch effect..al is het tijdelijk
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_72220312
Ik raad je aan MF de borsten eens te laten masseren. Dan heb je binnen de kortste keren weer stevige , pronte borstjes .
pi_72245888
Spam verwijderd.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_72246464
He, da's jammer, was vermakelijk om te lezen
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:05:19 #60
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72294333
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 02:00 schreef street011 het volgende:
Ik vroeg me zo af hoe een vrouw op een natuurlijke manier steviger borsten kan krijgen? (dus niet groter, maar alleen steviger)
Tot nu toe heb ik drie dingen gehoord:

- Masseren van de borsten.
- Trainen van de borstspieren.
- Aankomen.

is dit allemaal waar? wat werkt nu het beste?
zijn er nog meer manieren?
Zwanger raken. Dan zijn ze in notime stevig, erug stevig zelfs. Al lijkt t me niet best om daar nou zwanger voor te geraken.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_72298868
Kssjt

[ Bericht 99% gewijzigd door Muck op 31-08-2009 01:42:37 ]
pi_72298938
Begin je nu alweer? Wat ontzettend kansloos.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72300555
Om borsten te laten groeien, zijn er hormonaal twee dingen nodig.
1 Er moeten genoeg vrouwelijke hormonen (zoals oestrogeen) in het bloed aanwezig zijn en 2 er moeten genoeg receptoren zijn in het borstweefsel waar die hormonen aan kunnen koppelen. De oestrogeen receptor kun je zien als het slot waar het oestrogeen hormoon (de sleutel) in past. Zodra de receptor wordt geprikkeld door de sleutel worden de reacties in gang gezet (in geval van prikkeling van de receptoren in borstweefsel zijn de reacties onder andere grotere borsten). Hop (Humulus lupulus) is de sterkste phyto-oestrogeen in het plantenrijk. Daarom wordt vooral hop gebruikt in borstpillen met een borstvergrotend effect. Maar ook worden andere combinaties van kruiden kruiden met een borstvergrotend effect (lees koppelend aan de oestrogeen receptor in de borsten.)

Uit wetenschappelijke studies is gebleken (zie link met daarin de wetenschappelijke studies op ) dat, de volgende actieve stoffen die in hop voorkomen: 8-prenylnaringenin, 6-prenylnaringenin, xanthohumol en isoxanthohumol een oestrogeen effect hebben. Een oestrogeen effect wil zeggen dat deze stoffen zorgen voor onder andere grotere borsten en stevigere botten. Er is ook gebleken dat van alle kruiden hops de sterkste phyto-oestrogenen zijn (lees, in vergelijking met andere kruiden, geven de phyto-oestrogenen uit hop de sterkste signalen af aan de oestrogeen receptor). Maar hop werkt nou ook weer niet zo sterk als het lichaamseigen oestrogeen. Dit betekent dat hop de beste optie is als ingrediënt voor borstpillen bedoeld voor natuurlijke borstvergroting.

als je jullie borstpillen kopen, let dan vooral op de prijs. het effectieve ingredient in borstpillen is hop kruid. dat is een heel goedkoop ingredient. als jullie breast gro, natural push up, of busti care kopen, dan betalen jullie veel te veel, die producten zijn belachelijk duur, de kost prijs is hooguit een paar euro en die zakenmannen (ja product voor vrouwen en mannen zitten er achter!) vragen er makkelijk het tien dubbele voor.
zie je kan gewoon een hop kruid extract kopen bij de natuur winkel en dan werkt het net zo goed of misschien beter!!!!! kost je dan maar een paar euro, en is toch het proberen waard!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjowhan op 31-08-2009 08:16:20 ]
  Admin maandag 31 augustus 2009 @ 07:10:01 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72301282
Verkloot, dicht
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')