quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
mijn balkon is nog steeds heerlijk!! ik ga gauw weer terug!![]()
trusten!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En ik duik mijn bed in! Welterusten allemaal!
iss?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:45 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ik zag het iss daarstraks overkomen, vanaf mn balkonnetje![]()
yup dat is m.quote:Op zondag 15 april 2007 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
iss?
Is dat dat gare ruimtehok met allemaal mensen erin? Kan kan je dat zien overkomen?![]()
BeeDee!!!quote:
truste man!quote:Op zondag 15 april 2007 00:46 schreef BeeDee het volgende:
Even meer bezig met pasgekochte spullen en hervonden hobby..![]()
Gitaar enzo jeweetzz..![]()
Maar ik ga pitten voor nu, later !![]()
![]()
Zo mag ik 't horen !quote:Op zondag 15 april 2007 02:43 schreef Tezz het volgende:
Tezz is dronken
Joepie! Daar is BeeDee!quote:Op zondag 15 april 2007 10:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zo mag ik 't horen !![]()
Mogguh iedereen![]()
BeeDee gaat vandaag lekker van de zon genietenGister was het maar een waterig zonnetje de hele dag in de nederlandse sunshine state.
Wel lekker op zich, maar geen 25 graden.
![]()
Vandaag daarentegen..![]()
![]()
![]()
kraakhelder
![]()
JOEHOOOEEEEEE het is weer super! *rent weer naar buiten*quote:Op zondag 15 april 2007 10:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zo mag ik 't horen !![]()
Mogguh iedereen![]()
BeeDee gaat vandaag lekker van de zon genietenGister was het maar een waterig zonnetje de hele dag in de nederlandse sunshine state.
Wel lekker op zich, maar geen 25 graden.
![]()
Vandaag daarentegen..![]()
![]()
![]()
kraakhelder
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 10:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Joepie! Daar is BeeDee!
Ik ben jaloers op je hoor, ik zou daar ook wel willen zijn (tussen 50.000 andere nederlands met hetzelfde idee). Ik ga ook lekker de tuin in nu, kater wegwerken!
Ik heb ze wel in de koelkast.quote:Op zondag 15 april 2007 10:58 schreef BeeDee het volgende:
Of gewoon zo weer een lekker biertje pakken helpt ook...lekker Leffe blondje ofzo![]()
![]()
wat heb jij ook een druk leven eigenlijk Tezz..quote:Op zondag 15 april 2007 11:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb ze wel in de koelkast.
Maar moet er nog ff niet aandenken. Ik ga nu kindje ophalen bij mijn ouders en als het goed is kan ik zo aanschuiven aan het zondagse ontbijt. En daarna eerst nog lekker bakkie koffie en dan ben ik wel toe aan die Leffe denk ik!
Have fun vandaag allemaal!
* nu naar buiten rent
mooi, dan kan ik me vanaf dan weer verschuilen in het donkere hok dat het ziekenhuis heetquote:Op zondag 15 april 2007 12:37 schreef Broekpaling het volgende:
Vanaf dinsdag alweer rond de 16 graden.![]()
Aan de andere kant, ook wel is fijn dat het lekker weer is in het weekend inplaats van op school/werkdagen.![]()
Ziekenhuizen zijn eng, vanwege mensen met ziekten enzeau.quote:Op zondag 15 april 2007 12:45 schreef Djarum het volgende:
[..]
mooi, dan kan ik me vanaf dan weer verschuilen in het donkere hok dat het ziekenhuis heet![]()
ach, zolang ze zichzelf niet als een dolle hond diep in je arm vastbijten..quote:Op zondag 15 april 2007 12:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zijn eng, vanwege mensen met ziekten enzeau.![]()
ben ik ff blij dat ik op mijn rustige zondagmiddag ver van jou vandaan woonquote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen m'n subwqoofer even aan een test ondervinden.
Ding kan 800W hebben!
Ga zometeen 2 versterkers aan elkaar hangen, dan zit ik 'nog maar' aan de 250W.![]()
Whehe.quote:Op zondag 15 april 2007 13:12 schreef Djarum het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik op mijn rustige zondagmiddag ver van jou vandaan woon![]()
kun je nu nog horen?quote:Op zondag 15 april 2007 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Nou hij ging hard hoor! Goeiemiddag! Alles in m'n kamer stond te trillen.![]()
Dag maaike, goed bezig !quote:Op zondag 15 april 2007 16:29 schreef maaike1987 het volgende:
Net lekker een eindje gefietst..
vandaag nog maar 1 peukie gerookt
![]()
haha ja hequote:
Of je fietst ook terugquote:Op zondag 15 april 2007 16:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja heben ook trots op mezelf..
alleen moet zo nog in die stomme snikhete trein terug naar huis![]()
eetzequote:Op zondag 15 april 2007 17:01 schreef BeeDee het volgende:
'T is bijna zover...BBQ is goed doorgewarmd. Alleen wel uitkijken tuuk ! [afbeelding]
Dinner time !![]()
![]()
Ik helemaal niks.quote:Op zondag 15 april 2007 16:29 schreef maaike1987 het volgende:
Net lekker een eindje gefietst..
vandaag nog maar 1 peukie gerookt
![]()
Dank je. Ik heb genotenquote:
bij ons gaat nu de bbq aan! net de hele dag heerlijk op het strand gelegenquote:Op zondag 15 april 2007 18:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb genoten![]()
Nog ff lekker uitbuiken in de tuin. Mischien nog wel even een lekker jointje roken. En nabieren.[afbeelding]
Ja heb ik best wel eigenlijk. Je bedoelde het waarschijnlijk sarcastisch maar ik heb het wel erg druk. Ik werk 24 uur, da's op zich nog wel te doen (ook omdat mijn man in ploegendiensten werkt en dus veel thuis is als ik moet werken), heb een redelijk groot huisje te onderhouden, kind moet naar school gebracht en gehaald worden enzo en daarna ook nog een vrij pittig sociaal (leuk) leven! Veel te doen in het weekend enzo!quote:Op zondag 15 april 2007 12:08 schreef Djarum het volgende:
[..]
wat heb jij ook een druk leven eigenlijk Tezz..![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:16 schreef Piovan het volgende:
tezzie!!
Het lijkt wel juniquote:Op zondag 15 april 2007 19:15 schreef Djarum het volgende:
[..]
bij ons gaat nu de bbq aan! net de hele dag heerlijk op het strand gelegen![]()
de grap is dat ik het niet eens sarcastisch bedoelde, ik bedoelde het serieus.quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja heb ik best wel eigenlijk. Je bedoelde het waarschijnlijk sarcastisch maar ik heb het wel erg druk. Ik werk 24 uur, da's op zich nog wel te doen (ook omdat mijn man in ploegendiensten werkt en dus veel thuis is als ik moet werken), heb een redelijk groot huisje te onderhouden, kind moet naar school gebracht en gehaald worden enzo en daarna ook nog een vrij pittig sociaal (leuk) leven! Veel te doen in het weekend enzo!
Maar wel leuk!
Lucky!! ouwe geluksvogel!quote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef lucky_m3 het volgende:
Hoi allemaal
Hehe, eindelijk weer even tijd om te fokken.![]()
Hele week al zo ongeveer aan het kloten geweest in t huisje. nog niks af, maar dat zal komernde week hopelijk veranderen![]()
Nu lekker slapen, binnekorty zal ik eens proberen een foto der op te zetten
greets
lucky
it's al in your handsquote:Op zondag 15 april 2007 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
Geil weer.
Deaudtzonde dat ik geen vriendin heb.![]()
<bejaardenmodus aan> Verstand komt met de jaren mien jong <bejaardenmodus uit>quote:Op zondag 15 april 2007 22:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
de grap is dat ik het niet eens sarcastisch bedoelde, ik bedoelde het serieus.
als ik nu naar mijn leven kijk, zou ik het niet zo 1-2-3 kunnen managen hoor zo'n gezin![]()
Hand en ik vonden dat het tijd werd voor pauze, we hebben alleen nog geen vervangster.quote:
Maar, maar, maar het was toch nog niet helemaal officieel aan? Heb je het verpest Broek, of niet?? Vertel het tante Tezz maar....quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hand en ik vonden dat het tijd werd voor pauze, we hebben alleen nog geen vervangster.![]()
![]()
Ga anders eerst 10 minuten op je hand zitten, lijkt 't net of een ander 't doet.quote:Op zondag 15 april 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hand en ik vonden dat het tijd werd voor pauze, we hebben alleen nog geen vervangster.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 22:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ga anders eerst 10 minuten op je hand zitten, lijkt 't net of een ander 't doet.![]()
ja hahahahihihi ben ik eens een keer echt serieus en dan wordt ik gewoon voor het lapje gehouden, jij vlegel .quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hahahahihihi ben ik eens een keer echt serieus en dan wordt ik gewoon voor het lapje gehouden, jij vlegel .
niks mis mee hoor!quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik mocht willen dat het aan was.Verliefdheid.
![]()
ja die zien we hier de eerst komende 15 minuten niet hoor!quote:
Whehehe..ondertussen toch uitproberenquote:Op zondag 15 april 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja die zien we hier de eerst komende 15 minuten niet hoor!
Broek, doe je wel je deur op slot, stel dat je moeder je betrapt.
Ik heb geen slot op m'n deur.quote:Op zondag 15 april 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja die zien we hier de eerst komende 15 minuten niet hoor!
Broek, doe je wel je deur op slot, stel dat je moeder je betrapt.
Uit de kans die er is een afgestorven hand te intwikkelen ben ik er niet aan begonnen.quote:
Ik wil niet weten hoe snel dat op de 1e zal gaan.....quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef BeeDee het volgende:
Duurt natuurlijk heul geen 15 minuten op die leeftijd.![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef BeeDee het volgende:
Duurt natuurlijk heul geen 15 minuten op die leeftijd.![]()
Heel snel, maar dat geeft niet. Opladen gaat ook snelquote:Op zondag 15 april 2007 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe snel dat op de 1e zal gaan.....![]()
Dat geloof ik maar al te graag.quote:Op zondag 15 april 2007 22:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heel snel, maar dat geeft niet. Opladen gaat ook snel![]()
Deur gaat naar buiten open en de steul haalt de kruk niet.quote:Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
maar weet je wat ik ga doen, ik ga kijken hoe snel mijn man het kan!
Trusten allemaal !
@broek: zet anders ff een stoel voor je deur
welterusten tezz!quote:Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
maar weet je wat ik ga doen, ik ga kijken hoe snel mijn man het kan!
Trusten allemaal !
@broek: zet anders ff een stoel voor je deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |