Heb ik dat fout gespeld?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Diakritisch? Waaaaat?

Geen flauw idee, want ik heb geen idéé wat het betekent!quote:

SInds wanneer is dat een beledigingquote:

Nee, er zit een c met een aanhangsel in. Of een cedille, wat je wil...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is diakritisch? Zitten er cijfers in of wat?

Wel als je helemaal niks gedronken hebtquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
SInds wanneer is dat een belediging![]()
Ik weet hetquote:

Ik wist niet dat dat zo heetquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Nee, er zit een c met een aanhangsel in. Of een cedille, wat je wil...
Diakritische tekens.

Afvallige!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel als je helemaal niks gedronken hebt![]()

quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik durf niet verder te scrollen op dat linkje, anders zie ik de naam van de actrice staan
quote:

Ja!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Heb je een mooie vraag voor over een paar dagen.

Als je plechtig belooft dat je hem wist, mag je van mij het punt hebben. Ik wil van die vraag af.quote:

quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Post die actrice maar, hij gaat toch het punt binnenslepen

Ik had er waarschijnlijk francailles van gemaakt en heb de film nog niet gezien, maar is hier al zo vaak langsgekomenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:22 schreef broer het volgende:
[..]
Als je plechtig beloofd dat je hem wist, mag je van mij het punt hebben. Ik wil van die vraag af.

Ik heb geen fout gezienquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:24 schreef broer het volgende:
[afbeelding]
(En bedankt voor het niet-quoten van die koe van een fout.)

Tautou.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:25 schreef erkel het volgende:
Audrey Tatou (of iets dergelijks?)

Wist ik niet, maar dat verbaast me niet. Zoals ik al eerder zei: ik ben inspiratieloos.quote:
Klopt. Speelde ze ook in. (Maar die heb ik dan weer niet gezien.)quote:behalve als het dezelfde is van de Da Vinci Code.

Ha, nu zie ik 'm ook. Als je niks had gezegd, had er geen haan naar gekraaid.quote:

Nee, want dat antwoord ben ik weer vergeten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:29 schreef erkel het volgende:
zal ik die BMX vraag nog er een keer ingooien, broer?

Heb je het nog opgezochtquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, want dat antwoord ben ik weer vergeten.

Jawel. Ik!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ha, nu zie ik 'm ook. Als je niks had gezegd, had er geen haan naar gekraaid.

quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:31 schreef broer het volgende:
Jawel. Ik!
Ik was er vannacht wakker van geworden. Schreeuwend. Gillend. Krijsend.

Ik zie hem nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, nu zie ik 'm ook. Als je niks had gezegd, had er geen haan naar gekraaid.

Ik ga 'm ook niet voor je aanwijzen, want dat is een vreselijk onhebbelijke gewoonte waar ik vanaf wil.quote:

* yuri voelt zich aangesprokenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Troost je met de gedachte dat er op dit forum legio mensen zijn die voortdurend bewijzen dat ze niet kunnen spellen, zich nergens voor schamen en 's nachts slapen als een roos.

Antwoord is nog steeds niet juist geraden...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het antwoord werd uiteindelijk gegeven, toch?
Of heeft niemand die vraag beantwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |