quote:Hier.
Op woensdag 30 januari 2002 21:53 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Gewoon zo prachtig.Vooral Allergic, van de CD Without you I'm nothing. Nog fans?
quote:Wat is je favoriete nummer?
Op woensdag 30 januari 2002 21:55 schreef ZjozZ het volgende:[..]
Hier.
En vraag 2: Hoe sta je er tegenover dat de zanger (en rest van de band ook wel een beetje) nogal "nichterig" overkomt/is?
quote:Vorig jaar op Lowlands gezien
Op woensdag 30 januari 2002 21:53 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Gewoon zo prachtig.Vooral Allergic, van de CD Without you I'm nothing. Nog fans?
Heb 2 uur in de touwen van de Alpha tent gehangen
quote:1. O.a. Nancy Boy, Taste In Men, Pure Morning, Brick Shithouse en You Don't Care About Us
Op woensdag 30 januari 2002 21:56 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Wat is je favoriete nummer?
En vraag 2: Hoe sta je er tegenover dat de zanger (en rest van de band ook wel een beetje) nogal "nichterig" overkomt/is?
2. Prachtig!
quote:Zjozz, cabaret fan?
Op woensdag 30 januari 2002 22:02 schreef ZjozZ vanalles
quote:Hoe raad je het zo?
Op woensdag 30 januari 2002 22:05 schreef GoLLeM het volgende:[..]
Zjozz, cabaret fan?
vooral die van vogelgids roeleert
every me, zoiets heet ie
quote:hoewel spoelen maar (en de am\ndere imitaties ook leuk zijn)
Op woensdag 30 januari 2002 22:06 schreef ZjozZ het volgende:[..]
Hoe raad je het zo?
quote:Every You, Every Me
Op woensdag 30 januari 2002 22:07 schreef baggio het volgende:
Dat nummer van Creul intensions is wel coolevery me, zoiets heet ie
Placebo is the best!!! Heb ze nu 2x live gezien, heb alle 3 de cd's en nog eens 2 Live-cd's, 1 B-sides cd en 1 cd met acoustische nummers
Oh, meer over Placebo: www.thebsh.com , The Brick Shithouse, ook een nummer van hun.
By the way, de band is 50% Bisexueel. De zanger (Brian Molko) is Bi, de gitarist is gay en de drummer is straight
Vragen? Just ask!
[Dit bericht is gewijzigd door SkunKiePunKie op 30-01-2002 22:21]
quote:Ook gezien vorigjaar Lowlands vooraan
Op woensdag 30 januari 2002 21:56 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Wat is je favoriete nummer?
Favouriete nummer: Passive Aggressive
Nichterig? Zo komt het bij mij iig niet over
quote:Voor de duidelijkheid, het is "Without You I'm Nothing". Maar inderdaad een verschrikkelijk mooi nummer. Heb je de videoclip al gezien toen ze dat nummer samen zongen? Die is echt te gek
Op woensdag 30 januari 2002 22:41 schreef menjo het volgende:
Het mooiste nummer van Placebo vind ik toch wel 'without you', samen met David Bowie.
"Cause everyone is a star in his eyes" - Brian Molko
Favoriete nummers:
-I know
-Every you, every me
-Without you, I'm nothing
En vooral:
-Haemoglobin
Wat live-optredens betreft, door een beetje pech heb ik ze nog maar 1 keer gezien. Op Werchter, en om eerlijk te zijn had ik het idee dat het niet hun meest inspirerende concert was. Maar goed genoeg...
Beste nummers staan hier al genoemd, maar Blackeyed is ook errug goed, en teenage angst etc. etc.
quote:Black-Eyed is inderdaad geweldig, ook de clip. Toffe icon trouwens, ben jij dat? Just curious
Op donderdag 31 januari 2002 01:03 schreef Bridell het volgende:
*meldt*Beste nummers staan hier al genoemd, maar Blackeyed is ook errug goed, en teenage angst etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |