quote:Op maandag 16 april 2007 09:08 schreef _nWo_ het volgende:
Alleen rond omgeving Den Haag, Zoetermeer, Delft.
Daarbuiten valt allemaal af.
Ik kom uit Delftquote:Op maandag 16 april 2007 09:08 schreef _nWo_ het volgende:
Dat weet ikquote:
quote:
hey, dat is niet lief!quote:Op maandag 16 april 2007 15:00 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Dat weet ik
Je vroeg me nog of ik interesse had om in een hardcore bandje te spelen met je bassist...
Hoe staat t daarmee ?
[..]
![]()
ja ooitquote:Op maandag 16 april 2007 15:00 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Dat weet ik
Je vroeg me nog of ik interesse had om in een hardcore bandje te spelen met je bassist...
Hoe staat t daarmee ?
[..]
Drukke boelquote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ooitnu nog bezig met die andere en bassist heeft ook nog een2e band he
quote:Op maandag 16 april 2007 15:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hey, dat is niet lief!![]()
BAN!
mijn avatar aangepast, zo wel goed?quote:Op zondag 15 april 2007 22:42 schreef punkjunk het volgende:
Ik wil best wel nog meer mensen in de OP zetten maar die plaatjes van LennartCM en Under_Score zijn te groot. die van U_S is zelfs te klein. Dus als jullie je plaatje ff in 60x60 doen met MS Office Image Manager (of anderszeids programma) en dat ff als plaatje doet via de fokserver bla bla bla dan pleur ik em er in! er zijn nog 3 plaatsen en Sloggi staat er al in. Oh, en voor de goede orde, het plaatje van Deansentized is te klein
.
kan toch makkelijk dan een 3e bij?quote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ooitnu nog bezig met die andere en bassist heeft ook nog een2e band he
Ik woon in Schiedam, kutquote:Op maandag 16 april 2007 09:08 schreef _nWo_ het volgende:
Jepquote:Op maandag 16 april 2007 15:46 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mijn avatar aangepast, zo wel goed?
heel toevallig in mijn gevalquote:Op maandag 16 april 2007 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Bandjes vinden is kutvolgens mij moet je er een beetje toevallig inrollen
ik dacht dat jij oud was?quote:Op maandag 16 april 2007 19:15 schreef Under_Score het volgende:
probleem is dat de meeste mensen hier al ver boven mijn leeftijd/skills zitten wat dat betreft
mischien maar is een advertentie zetten ergens
Nee, ik doe nog steeds alles op mijn trouwe Fendertjequote:Op maandag 16 april 2007 19:37 schreef imported_sphinx het volgende:
heb je geen leuke cab over?
Ik stem voor ES-335quote:Op maandag 16 april 2007 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
Okay, er gaat echt een flink deel van de collectie uit! Daarna wil ik een deel van het geld gaan besteden aan een Gibson LP Custom, SG of een ES-335 (let op het woordje 'of').
Nu nog beslissen welke het gaat worden... Iemand een vrije avond, leuke versterker en een LP Custom?![]()
Stiekem twijfel ik over de Custom en de ES-335. De SG is niet zo erg interessant aangezien ik een Epi SG heb waar ik dik tevreden over ben. Vervanging is niet echt nodig. Alle Epi LP's waar ik op gespeeld heb waren tot nog toe crap. ES is zó mooi!quote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik stem voor ES-335. (en nee, ik heb geen Gibson ES-335 te koop
).
Ik denk dat dat wel meevalt eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2007 19:15 schreef Under_Score het volgende:
probleem is dat de meeste mensen hier al ver boven mijn leeftijd/skills zitten wat dat betreft
mischien maar is een advertentie zetten ergens
custom die kicked aars, kost dat tegenwoordig?quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Stiekem twijfel ik over de Custom en de ES-335. De SG is niet zo erg interessant aangezien ik een Epi SG heb waar ik dik tevreden over ben. Vervanging is niet echt nodig. Alle Epi LP's waar ik op gespeeld heb waren tot nog toe crap. ES is zó mooi!maar ook weer flink duurder
Tweedehands zo 1800-2200 euro. Nieuw is geen optie (oftewel 3000+)quote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef Neidropje het volgende:
[..]
custom die kicked aars, kost dat tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |