Wel wtf! Hij is toch echt 60x60... heb alleen een andere url dan jij hem gaf hoor... moment, kijk wel weer even...quote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef punkjunk het volgende:
Hij klopt nog steeds niet, heb je het plaatje wel op de zelfde url staan?![]()
ah plies! mag het ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Sind wanneer willen we jou in de OP?
quote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Deansensitized het volgende:
_nWo_ moet er nog in, met zijn Dimebag Darrel über plaatje
[afbeelding]
Maar, of je een band zoektquote:Op maandag 16 april 2007 00:02 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
![]()
Die is geak
Alleen omdat ik een Dimebag avatar heb en af en toe in een nuttelose thread voor pingelaars post moet ik in de OP staan ?
Ik voel me veels te goed voor jullie![]()
Evenals alle andere drummers![]()
Ach, 10 is beter dan gemiddeld 5quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Op moeten treden voor nog geen 10 mensenbeetje lame
locatie was wel tof in een oude bunker![]()
Jury was gelukkig wel nog redelijk positieflef, aanstekelijke muziek, positieve aggressie
Als er de volgende keer nóg minder mensen zijn zal ik mijn negatieve aggressie eens loslaten![]()
Euhm, love of my live (live uitvoering) al wel eens gelusiterd?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
Brian May zuigt. Zonder delay is ie ook niks. Net als ik zonder distortion
Leuk effect pedaal, met leuke effectenquote:Op zondag 15 april 2007 12:01 schreef DYin het volgende:
Ik ben van plan het Boss GT-8 multi-effects processor dingetje te kopen.. Ik heb al heel wat filmpjes bekeken waarin de effecten gedemonstreerd worden en het lijkt me zooo'n vet ding. Moet alleen nog even wat extra geld hebben, maar dat zal binnen nu en twee maandjes wel lukken.
Ik heb'm bij een muziekwinkel in Rotterdam( nee, niet Feedback) voor 400 eurotjes gezien en dat vind ik een heel aardige deal.
Any comments?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |