Bassen is 3 topics verderop!quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:01 schreef VaderJacob het volgende:
Ik ga eens lekker nummers van The Offspsring bassen, aangezien het te warm is om moelijke dingen te gaan leren![]()
die gast speelt beter als ik..quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:03 schreef TeleluvR het volgende:
Maar goed dat ze beiden dood zijn...
http://www.youtube.com/watch?v=bpYN3q1JIA8&mode=related&search=
hmja maar dan wordt het een dt10 van korg:) eens kijken of dat nog past, ruimtegebrek:Pquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat Korg stemapparaatje ertussen gepleurd misstaat wel een beetje!![]()
Wordt het niet eens tijd voor een TU-2???
goed om te horen, binnenkort nog het een en ander aan versleutelen en dan is aan een zanglijn gaan werken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Nice! Echt een verbetering imo
*kucht*quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
Brian May zuigt. Zonder delay is ie ook niks. Net als ik zonder distortion
Op wie?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Als er de volgende keer nóg minder mensen zijn zal ik mijn negatieve aggressie eens loslaten![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Op moeten treden voor nog geen 10 mensenbeetje lame
locatie was wel tof in een oude bunker![]()
Jury was gelukkig wel nog redelijk positieflef, aanstekelijke muziek, positieve aggressie
Als er de volgende keer nóg minder mensen zijn zal ik mijn negatieve aggressie eens loslaten![]()
gewoon maar niet kmoen dan he dat is wel zo veiligquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Op wie?De keuze lijkt me nogal beperkt als er nog minder dan 10 mensen zijn
Mja het was hier niet in de buurt dus eigen publiek meenemen was geen optie, en dat was precies hetzelfde geval voor de andere bandsquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Wij spelen zelfs op de oefenzolder nog wel eens voor 10 mensen.
Maar spelen is spelen!!
damn, bijna vergetenquote:
true en truequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef Deansensitized het volgende:
Spelen is spelenEn commentaar van een jury is altijd mooi meegenomen
Whehequote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
Brian May zuigt. Zonder delay is ie ook niks. Net als ik zonder distortion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |