Ik zag van een afstand die gozer lopen met zwaar bebloed hoofd,quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef sander89 het volgende:
[..]
Wtf waarom 112 bellenhij was toch niet erg gewond.
Ooh oke ik dacht dat je 112 had gebeld nadat je wist dat ze toch niets ergs hadden. Tuurlijk moeten ze wel de politie bellen maar dan het nummer als er geen spoed is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zag van een afstand die gozer lopen met zwaar bebloed hoofd,
weet ik veel dat het alleen schrammen/sneetjes zijn.. Heb ze, toen ik zag dat
het niets ernstigs was, ook meteen vertelt dat het schrammen/sneetjes waren.
Is toch niet zo raar?
270 Nm orgineel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef BolleSmurf het volgende:
Chipped jah...Das vals spelen. Hoeveel koppel zonder chip ? Wel een verhaal overigens
No problemquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ooh oke ik dacht dat je 112 had gebeld nadat je wist dat ze toch niets ergs hadden. Tuurlijk moeten ze wel de politie bellen maar dan het nummer als er geen spoed is.
Of een paar fietsers van een jaar of 14 aan popcorn geredenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:07 schreef SnowBite het volgende:
Jeetje, die gast heeft nog verdomd geluk dat ie niet frontaal tegen een andere wagen of een boom is geknald.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een paar fietsers van een jaar of 14 aan popcorn gereden
Als je m echt kwijt bent denk je idd alleen maar "OMG laat er niemand anders last van hebben"quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Roffa-el het volgende:
[..]
ik moest lachen
volgens mij sta je echt doodsangsten uit, als je met 130 richting weiland gaan vliegend over slootjes .. ik denk dat hij vanaf nu wel zn gordel gaat dragen, dus je hebt hem een goed lesje geleerd![]()
Lekkere vergelijk ook, een Sportwagen GTA heeft 250 pkquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Pascal86 het volgende:
Damn, die renault is snel, en ik dacht dat die sportwagon gta snel was
Die vergelijking snap ik niet helemaal..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Pascal86 het volgende:
Damn, die renault is snel, en ik dacht dat die sportwagon gta snel was
Iets?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef Pascal86 het volgende:
[afbeelding]
dat is een v6 3.2 en gaat nog maar iets sneller dan dat ding van jou.
Buurman heeft zo'n ding en zit iets onder 8 seconden aan de 100.
Misschien heeft hij geen auto en/of rijbewijs..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Iets?
DIK eronder, 0-100 doet zo een ding in 6.3 seconden en dat is echt fokking snel.
Zelfs een 535d krijgt het heel moeilijk tegen zo een ding.
^krijg je met die kut diesels.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Een 535d houdt hem misschien redelijk bij in een rechte lijn (of blijft m voor als de Alfist niet zo goed in schakelen isquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Iets?
DIK eronder, 0-100 doet zo een ding in 6.3 seconden en dat is echt fokking snel.
Tenzij die auto al afgeragd was en toe is aan een revisiequote:Op zaterdag 14 april 2007 02:24 schreef PNG het volgende:
Sjow, die staat een behoorlijk stuk het weiland in....
Toch zonde, Corrado's zijn er niet zo veel meer. Deze Corrado had een beter baasje verdient.
Blabla techniek van tegenwoordig...Pleur eens een chip in die Corrado. Lekker opvoeren dat ding. Alles aanpassen. Dan is het bye bye zwaai zwaai voor jou kerelquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
270 Nm orgineel.
De mijne weegt trouwens 1395kg, een Corrado maar 1118kg
Als je dit topic leest weet je iig. waarom er nog weinig goede Corrado's zijn. Er rijden gewoon te veel domme petje-rukkerts in.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:24 schreef PNG het volgende:
Sjow, die staat een behoorlijk stuk het weiland in....
Toch zonde, Corrado's zijn er niet zo veel meer. ..
Een 535d weegt ook bijna 2 keer zoveel ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Een 535d houdt hem misschien redelijk bij in een rechte lijn (of blijft m voor als de Alfist niet zo goed in schakelen is), maar op het circuit is de BMW kansloos
Ach zelfs dan kun je met een gezinskar andere eruit rijden. Als er maar genoeg bochten zijn die jij kent en de andere niet dan ben je al gauw sneller hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:24 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Blabla techniek van tegenwoordig...Pleur eens een chip in die Corrado. Lekker opvoeren dat ding. Alles aanpassen. Dan is het bye bye zwaai zwaai voor jou kerelDesalniettemin leuke prestatie voor een Ubergezinskar....
Er begint binnenkort een overheidscampagne om vaker 112 te bellen, bijvoorbeeld ook bij een heterdaadje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ooh oke ik dacht dat je 112 had gebeld nadat je wist dat ze toch niets ergs hadden. Tuurlijk moeten ze wel de politie bellen maar dan het nummer als er geen spoed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |