Maak anders zelf foto's, deze kan iedereen vindenquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:04 schreef Mr.Adams het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
IRL is het voor mij duidelijker, maar "ondanks" dat de zijkant mij aan een Corvette doet denken nog steeds een van mijn favoriete supercars
dit topic is eigenlijk alleen bedoeld om zelfgemaakte foto's van brute bakken te posten, posts zonder zelfgemaakte foto worden als gebagger beschouwd. en doe ook niet elke auto in een aparte post, want dat staat ook n00b.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:38 schreef Mr.Adams het volgende:
Het ging gewoon even om de vergelijking met de Corvette... Ik zal zometeen een foto maken van de licht getunede VW Touareg die hier iedere dag in de straat staat, eind van de middag komen er dus wel degelijk "echte" foto's.
Het maakt mij niet zo heel veel uit, maar voordat je weer een hele hoop gezeik over je heen krijgt:quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef Mr.Adams het volgende:
Wel nog deze oudere spots gevonde:
* Paladijn wacht op eerste dealer/circuit-spotstemakkelijkmeukgezeikquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef Mr.Adams het volgende:
Wel nog deze oudere spots gevonde:
Er is daadwerkelijk iemand in Nederland die per ongeluk een Opel Solstice gekocht heeft?quote:
Is toch een speedster?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er is daadwerkelijk iemand in Nederland die per ongeluk een Opel Solstice gekocht heeft?
In welk opzicht is bij een hotel of de PC Hooftstraat en consorten spotten beter eigenlijk!? ja, retorisch.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zo heel veel uit, maar voordat je weer een hele hoop gezeik over je heen krijgt:
Het is niet de bedoeling dat je hier dealerspots plaatst. Dat is niet cool genoeg ofzo. Dus doe maar niet meer, dat scheelt een hoop discussie. Gewoon auto's op straat, c'est tout.
Dit is de nieuwe Opel naam-onwaardig / Pontiac Solstice.quote:
Aha, zit dat zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe Opel naam-onwaardig / Pontiac Solstice.
Speedster is Lotus Elise-met-blokvormen-achtig met een ranzig groot opel-logo in de neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |