Asjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Dos37 het volgende:
Latem ze Makaay anders maar halen.
Beide namen circuleerde al een tijdje, stond er iig niet raar van te kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat 'n aankopen ineens, pats boem en ze hebben er 2 toppers bij. Goed staaltje transferwerk zeg, zonder dat iemand er echt van wist staan ze bij wijze van spreken al op Old Trafford
Anderson verraste me wel ietwat omdat het een zuid amerikaan is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide namen circuleerde al een tijdje, stond er iig niet raar van te kijken.
Een 2e cry baby in de dopquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef Grimm het volgende:
Nani word wel erg goed volgens mij
Als die ook 20 goals scoort en de hele PL voorbij dribbelt maakt t mij niet uitquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als die ook 20 goals scoort en de hele PL voorbij dribbelt maakt t mij niet uit
Ach leert die ook wel af, Ronaldo heeft is dit seizoen niet minder naar de grasmat gedoken, hij heeft veel geleerd van het wk
Waarom staat er een streep door "niet"quote:
Samenwerking of niet, hij had nog wel contract van 4 jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nani circuleerde natuurlijk rond, maar 't bleef wat vaag allemaal en sowieso de laatste tijd was dat "weg".. Natuurlijk is Nani makkelijker over te nemen aangezien Sporting 'n samenwerking heeft met Man U.
quote:United Splash £31m On Whizkids
Manchester United splashed out an amazing £31million on two superkids yesterday. The Premiership champions signed Brazilian Anderson, 19, for £17m from Porto and Sporting Lisbon’s Nani, 20, for £14m. A United statement read: “Terms are agreed with both players and an announcement will take place once a medical and other procedures are done.” Hitman Anderson has been one of the most sought-after young talents since he was crowned player of the tournament in the 2005 World Under-17 Championships. He was recently named in Brazil’s preliminary squad for this summer’s Copa America - but not tomorrow’s friendly with England at Wembley. United manager Alex Ferguson also expects to wrap up the signing of Bayern Munich’s England midfielder Owen Hargreaves, 26, this weekend for £17m. This would take Fergie’s summer spree to £48m - and he still wants to sign a striker.
Ian McGarry, The Sun
Dat zeiden ze van Carrick ook ....quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef venomsnake het volgende:
Mijn hemel, die vent is nog niet eens de helft waard.. 24 Miljoen..![]()
Dat is hij ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Carrick ook ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |