Sportieve reactiequote:Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef mcyodogg het volgende:
Gefeliciteerd. Het was een mooie en lange strijd. Ik heb in 2007 1 week gedacht dat we het echt nog zouden gaan flikken, maar het bleek ijdele hoop. Maar de premier league is sinds jaren weer spannend geweest bovenin, en dat is te danken aan Manchester United en Chelsea. Nogmaals gefeliciteerd. Jullie zijn de beste dit seizoen. En ik hoop dat woensdag het publiek en de club jullie de juiste waardering zullen geven voor deze prestatie.
17 mln pondquote:Bayern confirm sale of Hargreaves
Owen Hargreaves
Bayern Munich have agreed to sell Owen Hargreaves to Manchester United.
Club president Franz Beckenbauer told German TV: "Owen is leaving. That was the player's wish. It's a good match and it's also a good deal financially."
Beckenbauer would not confirm the transfer fee but when asked if it was Ŗ17m, he said it was "in that range".
waarschijnlijk blijft niet meer de eerste keeper bij ManUtd, als het goed is Foster van Watford wordt aangetrokken en wordt de eerste keeper. Wat gaat VDS nu doen?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:26 schreef Grimm het volgende:
Ik vind sar een beetje minder aan het worden
Laat hem maar lekker afbouwen bij Ajaxquote:Op maandag 21 mei 2007 15:31 schreef zjroentje het volgende:
Van der Sar is de laatste weken verre van foutloos idd.
Leeftijd begint nou toch echt aan 'm af te zien, hij gaat vaak veel te traag naar de grond.
Ook bij dat doelpunt van Drogba gaat hij niet helemaal vrij uit, hij twijfelt namelijk bij het uitkomen. Gaat 'ie er vol voor dat heeft hij de bal gewoon.
Met z'n lange haren toen nog in Manchester, excentrieke voetballer die nooit helemaal tot bloei is gekomen bij MU, maar 'n mooie carriere gehadquote:Karel Poborsky bergt zijn voetbalschoenen op
28/5/2007 22:22
Karel Poborsky speelde maandag zijn laatste wedstrijd. De 35-jarige middenvelder sloot zijn loopbaan af door met Ceské Budejovice met 2-1 thuis te verliezen van Slavia Praag.
Poborsky speelde 118 interlands, voetbalde op drie EK's en één WK en kwam onder meer uit voor Sparta Praag, Manchester United, Benfica en Lazio. 'Ik heb dit in de winterstop besloten', vertelde Poborsky na afloop van zijn laatste duel. 'Het werd steeds moeilijker me te motiveren.'
Werkloos zal Poborsky niet zijn. Hij zal deze zomer officieel in dienst treden van de Tsjechische bond, waarvoor hij als technisch directeur aan de slag gaat.
Goede aankopen idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef Grimm het volgende:
Nani en Anderson erbij! ik had liever Diego erbij gehad ipv van Anderson maar ach...Nani word wel erg goed volgens mij. nu nog een spits en een verdediger en we zijn klaar!
Ik hoop niet dat ze KJH halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |