Natte bank? Vraag me af waarom ie nat wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef bladibladibla het volgende:
Leuke aflevering gisteren. Vooral het einde met House die op de natte bank ging zitten en vervolgens Wilson's kussen onder zijn kont stopte
Oude (studenten)grap. Als je iemand zijn/haar hand in warm water doet als diegene slaapt dan ga je urineren. Dat deed hij bij Dr. Wilson weet je nogquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Natte bank? Vraag me af waarom ie nat was![]()
ooh jaaaaaaa... shit zeg! Ja dat van die pan met water snapte ik nog (en het gevolg ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:04 schreef DDM het volgende:
[..]
Oude (studenten)grap. Als je iemand zijn/haar hand in warm water doet als diegene slaapt dan ga je urineren. Dat deed hij bij Dr. Wilson weet je nogDie kom met water.
Gewoonweg briljant!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef het-is-mij het volgende:
Leuke aflevering weer, heb m net ff terug gekeken.
Lekker flauw met die studentengrapjes
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 3 mei, 21.30 uur
All in
Een zesjarig jongetje wordt opgenomen in het ziekenhuis met dezelfde vreemde symptomen als een jongen die jaren geleden door House behandeld is. Hierdoor denkt House dat hij het verloop van de ziekte van de jongen kan voorspellen.
Ah wist ik niet. Thanksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef milagro het volgende:
Denk eraan, vanavond : HOUSE!!!!!! ivm 180!!!!!!!!!!!!!! en zo
Uit de reclame na House bleek dat er donderdag weer een nieuwe staat gepland, dus we worden verwend deze week!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:55 schreef AnnaStesia het volgende:
Gelukkig zaten we darten te kijken en heb ik het niet gemist,maar komt het donderdag nu wel of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |