JKah waarom kwam jij niet dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat een animo weer, naja als er maar bier was he.
Trein? mietje..quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
JKah waarom kwam jij niet dan?
Konden we dezelfde trein naar huis pakken....
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Trein? mietje..
Ik was rond 3 uur in oosterbeek en ben daarna naar huis gelopen
Had er ook niet meer bij stil gestaan dat er een 'meet' was eerlijk gezegd.
Ga je beter van neukenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Lopen als je ook kan treinen/bussen voor gratis/weinig...![]()
het zou netjes geweest zijn als je even had laten weten dat je geen interesse meer hebt in de kamer in plaats van niks meer van je laten horen en mij het weken later op fok te laten lezenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd van Arnhem naar Wageningen....![]()
![]()
quote:
Ja het was chill, leuk uitzicht ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
Vetste meet ooit trouwens vanmiddag!!
Remlof, ik, hond en bier!
Unglaublich!!
leuk uitzicht = schaars geklede chicks?quote:
Jammer alleen dat ze gingen praten....quote:
Vrijdagmiddag. Pft. Als je het nou gewoon eens plant op een tijd dat ik en velen met mij wel kunnen. 's Avonds ofzo, buiten, bij Moortgat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
Vetste meet ooit trouwens vanmiddag!!
Remlof, ik, hond en bier!
Unglaublich!!
Was best grappig "Tim... ooh die is toch nog maagd?" enzoquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze gingen praten....
Volgende keer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag. Pft. Als je het nou gewoon eens plant op een tijd dat ik en velen met mij wel kunnen. 's Avonds ofzo, buiten, bij Moortgat.
"En Maarten heeft toch al best wat geneukt?"quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Was best grappig "Tim... ooh die is toch nog maagd?" enzo
Moortgatquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag. Pft. Als je het nou gewoon eens plant op een tijd dat ik en velen met mij wel kunnen. 's Avonds ofzo, buiten, bij Moortgat.
Foto's?quote:
Muck!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef Muck het volgende:
[..]
het zou netjes geweest zijn als je even had laten weten dat je geen interesse meer hebt in de kamer in plaats van niks meer van je laten horen en mij het weken later op fok te laten lezen![]()
Yep een dwergschnauzerquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
He remlof had jij een schnauzer bij je vandaag? want dan heb ik je voorbij zien lopen!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep een dwergschnauzer
En ik had een blauw hoedje op.
Jij bent natuurlijk ook geen doelwit van die pannensetjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:30 schreef remlof het volgende:
Niet dat ik weet fembol... Nooit wat van gemerkt iig
Stimmt!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik was laatst bij Wampie. Hoewel de naam doet vermoeden dat het een ordinaire skihut is, bleek het een geschikt café met een leuke inrichting en prima muziek (veel jaren '90 rock).
Wampie stamt nog uit de tijd dat skihutten er nog niet warenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik was laatst bij Wampie. Hoewel de naam doet vermoeden dat het een ordinaire skihut is, bleek het een geschikt café met een leuke inrichting en prima muziek (veel jaren '90 rock).
Waar zit je ergens in Wageningen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:21 schreef leolinedance het volgende:
Muck!!
Sorry!Heb er inderdaad helemaal niet meer aan gedacht. Ben er heel erg druk mee geweest enzo dus was allang blij dat ik iets had.
Het bevalt erg goed trouwens, dat dan weer wel![]()
Bestond die quality time uit conniveren planten en werken in het tuintje of waren dat de onderburen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik kom niet, hubbie heeft de middag vrijgenomen voor qualitytime![]()
o.a.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Bestond die quality time uit conniveren planten en werken in het tuintje of waren dat de onderburen?
of ben ik nu geheel confuus?
In een schuur?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:46 schreef voodoolady het volgende:
Onze tv is bezorgd en hij is geweldigwe moeten alleen de mega doos 2 weken bewaren, waar laat je dat??
The new underground vanavond weer, denk dat ik mijn corset maar weer eens uit de kast trek
Gothic alert!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:46 schreef voodoolady het volgende:
Onze tv is bezorgd en hij is geweldigwe moeten alleen de mega doos 2 weken bewaren, waar laat je dat??
The new underground vanavond weer, denk dat ik mijn corset maar weer eens uit de kast trek
En had jij een grijs t-shirt aan?quote:
Zat je aan de bar?quote:
under the bridgequote:Op zaterdag 14 april 2007 11:46 schreef voodoolady het volgende:
en ook aardig personeel aldaarquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat is Kroese toch een fantastische winkel! De nieuwe Antimatter en de limited edition van de nieuwe Porcupine Tree hadden ze allebei op voorraad!
Van 3 tot 7 lekkker gevoetbald op de ronde weide en lekkker bier drinken - easy!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:48 schreef Smeich het volgende:
Was weer fokking lekker in Sonsbeek, verlate paasbrunch, beetje gelopen door het park richting waterval en wat gefootball'd, beste! Wel beetje verbrand nu maar ok..![]()
Morgen weernu het nog kan.. volgende week wordt t weer iets minder..Adios!
Wie hielp je? Die wat langere kale, die met de bril, het meissie, de bedriijfsleider of die andere?quote:Op zondag 15 april 2007 00:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, in tegenstelling tot de Kroese in Nijmegen, daar lopen een paar zoutzakken rond...
Heb je het nu over Arnhem of Nijmegen?quote:Op zondag 15 april 2007 00:29 schreef Doc het volgende:
Wie hielp je? Die wat langere kale, die met de bril, het meissie, de bedriijfsleider of die andere?
Kroesequote:Op zaterdag 14 april 2007 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat is Kroese toch een fantastische winkel! De nieuwe Antimatter en de limited edition van de nieuwe Porcupine Tree hadden ze allebei op voorraad!
Nee hij ging tellen, ik kreeg een bericht dat ik genaaid was en kreeg een bonnetje dat 'ie 'm "helaas had ingenomen"quote:Op zondag 15 april 2007 15:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Whehe verkeerde toetsen ingedrukt in je dronken bui?
Dan had je ook gewoon naar Nijmegen moeten gaanquote:Op zondag 15 april 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
KroeseIk heb daar laatst ook die nieuwe Porcupine Tree gehaald. Puike plaat
![]()
En die kut SNS bij het Gele Rijdersplein heeft m'n pinpas opgegeten vannacht
De terrasjes aan de rijn waren gisteravond ook wel dat je zegt: OK!!quote:Op zondag 15 april 2007 15:55 schreef -skippybal- het volgende:
neuh, gewoon kroegentochtje gedaan die eindigde in The Move
Willemeenquote:Op zondag 15 april 2007 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je ook gewoon naar Nijmegen moeten gaan
Naar Willemeen geweest zeker?
Ey, jij woont in noord!quote:Op maandag 16 april 2007 09:39 schreef Garisson72 het volgende:
Bij wijze van bijdrage aan ook weer dit deel van het onvolprezen Arnhem-topic, dan nu een sfeerimpressie van Arnhem vanuit mijn voortuin:
[afbeelding]
nee, dat was niet gisteravond, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 09:39 schreef Garisson72 het volgende:
Bij wijze van bijdrage aan ook weer dit deel van het onvolprezen Arnhem-topic, dan nu een sfeerimpressie van Arnhem vanuit mijn voortuin:
[afbeelding]
He, dat uitzicht heb ik ook!quote:Op maandag 16 april 2007 09:39 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
maar dan aan de overkant... Jacob Cremert!quote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef fembol het volgende:
[..]
Ey, jij woont in noord!
Ik gok in de buurt van de Wetstraat/Paul Krugerstraat/Apeldoornseweg
dat wisten we toch al?quote:Op maandag 16 april 2007 11:33 schreef Muck het volgende:
[..]dan woon je wel heel erg dichtbij!
sterker nog, je bent praktisch mijn buurman, hahahaha
Ga eens rap uit mijn voortuin dan!!!quote:Op maandag 16 april 2007 11:33 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
He, dat uitzicht heb ik ook!!!!
ja dat moet niet gekker worden...quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef remlof het volgende:
Omg, er wonen drie FOK!kers op dat kruispunt!11!!!!
tuurlijk, maar dat het zo dichtbij zou zijn....quote:
Kroese is top jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
yupquote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef Garisson72 het volgende:
(jullie hebben weer een nieuwe haag in je tuin he?)
quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef remlof het volgende:
Omg, er wonen drie FOK!kers op dat kruispunt!11!!!!
alleen heel voorzichtig zwaaien, vooral niet te dichtbij komen, dan voelen ze zich bedreigdquote:Op maandag 16 april 2007 15:06 schreef Garisson72 het volgende:
hebben we het inmiddels al over een gezondheidsbedreigende concentratie Fok!kerts per vierkante meter?
bestaat er een samenscholingsrichtlijn voor Fok!kerts, buiten de gangbare 'meets' om?![]()
Ruig!quote:Op maandag 16 april 2007 15:08 schreef voodoolady het volgende:
Ik heb lekker de middag vrij![]()
Als ik in mijn voortuin ga staan heb ik dat uitzicht ook BIJNA![]()
Dat was trouwens niet iemand van hier toevallig, die gisterenmiddag werd gehoekt door de spiegel van een bus?
Op die stoep had Gerard Joling afgelopen donderdagavond z'n Mercedes geparkeerd ...quote:Op maandag 16 april 2007 09:39 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
Daar woont een collega van mij ook.quote:Op maandag 16 april 2007 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dat het zo dichtbij zou zijn....
ik woon in de wetstraat
En? Nu heeft hij geen banden meer mag ik hopen?quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Op die stoep had Gerard Joling afgelopen donderdagavond z'n Mercedes geparkeerd ...
Dat moet je aan Garrison vragenquote:Op maandag 16 april 2007 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En? Nu heeft hij geen banden meer mag ik hopen?
Nou...quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Doc het volgende:
Op die stoep had Gerard Joling afgelopen donderdagavond z'n Mercedes geparkeerd ...
Omdat ik 'm uit de auto zag stappen (ze waren idd met z'n drieen), maar als je het niet geloofd vraag je het je verbouwende buren maarquote:Op maandag 16 april 2007 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou...
ik heb idd donderdag wel een fraaie dikke nieuwe S-klasse zien staan op die stoep, en dus pal voor mijn raam... én ik heb er twee stereotiepe patjepeeërs zien instappen, maar niets diarree-bruins met HairWeave en een naar-wit gebit herkend.![]()
Maar daarmee is niet gezegd dat het niet waar is natuurlijk... ik kan zoiets makkelijk missen op 1 meter afstand.
(blijft natuurlijk de vraag : mis je daar nou zoveel aan...)
Maar hoe weet jij dat het de Onvolprezen Joling was dan?
ik durf mijn verbouwende buren nix te vragen, want zoals Hertog_Martin al zegt: in deze buurt praat niemand irl met elkaar.quote:Op maandag 16 april 2007 16:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat ik 'm uit de auto zag stappen (ze waren idd met z'n drieen), maar als je het niet geloofd vraag je het je verbouwende buren maar
quote:Op maandag 16 april 2007 16:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
4 a 5 fokkers op zelfde stukje grond, en dan nog kennen ze elkaar niet
Woon jij ook daar Doc ?quote:Op maandag 16 april 2007 16:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat ik 'm uit de auto zag stappen (ze waren idd met z'n drieen), maar als je het niet geloofd vraag je het je verbouwende buren maar
Quality time...quote:Op maandag 16 april 2007 17:11 schreef remlof het volgende:
Maar de vraag is natuurlijk: Wat deed Gerard Joling bij Bonnie?
idd... met zoveel op een kluit moet er toch een keer een Nescio-meet uit te slepen zijn... ?quote:Op maandag 16 april 2007 16:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Woon jij ook daar Doc ?![]()
Ik vind het wel grappig worden zo
shit bustedquote:Op maandag 16 april 2007 17:11 schreef remlof het volgende:
Maar de vraag is natuurlijk: Wat deed Gerard Joling bij Bonnie?
representin' here as well, al zou ik liever in de buurt van die andere ernemfokkers willen wonenquote:Op maandag 16 april 2007 18:10 schreef Vork het volgende:
Laat ik dan gewoon maar het immer prachtigePresikhaaf vertegenwoordigen.
Ik ook hoor, daar niet van. Maar ik moet toch ergens wonen. Ik ben allang blij dat ergens geen Zuid of Geitenkamp is. Maar zodra ik weg kan uit deze buurt (als in richting centrum) ben ik weg.quote:Op maandag 16 april 2007 19:24 schreef Smeich het volgende:
representin' here as well, al zou ik liever in de buurt van die andere ernemfokkers willen wonen![]()
Wat is er mis met Zuid?quote:Op maandag 16 april 2007 19:39 schreef Vork het volgende:
Ik ook hoor, daar niet van. Maar ik moet toch ergens wonen. Ik ben allang blij dat ergens geen Zuid of Geitenkamp is. Maar zodra ik weg kan uit deze buurt (als in richting centrum) ben ik weg.
Stop toch eens met Zuid afzeiken allemaalquote:Op maandag 16 april 2007 19:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daar niet van. Maar ik moet toch ergens wonen. Ik ben allang blij dat ergens geen Zuid of Geitenkamp is. Maar zodra ik weg kan uit deze buurt (als in richting centrum) ben ik weg.
er wordt alweer rap overheen gepraat, Remloph...quote:
Nieuwbouwbuurten zijn niet mijn ding. Nieuwbouw op zich kan ik mooi vinden, maar alls het alleen maar nieuwbouw is, dan voel ik me er niet thuis. Niet iin Arnhem, niet in Zwolle, niet in Tilburg. Op z'n hoogst misschien in Amsterdamquote:
Het zit zo ver van het centrum afquote:
rappen?quote:Op maandag 16 april 2007 19:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Stop toch eens met Zuid afzeiken allemaal![]()
WILLEN JULLIE OORLOG OFZO???![]()
Ok, ik probeer er bij te zijn volgende keer! Ik was die dag van die meet ook in het park (1,5 later wel) maar weet ik veel waar die fokmeet plaatsvind.. ook zoiets om op een groepje af te stappen en dan zo van "zijn jullie fokkers?"quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
er wordt alweer rap overheen gepraat, Remloph...![]()
Een collega van mij zit in nieuwbouw in Malburgen - en dat is maar 5 minuten van het centrumquote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zit zo ver van het centrum af.
Jou heb ik tenminste al een keer gezienquote:Op maandag 16 april 2007 20:24 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ok, ik probeer er bij te zijn volgende keer! Ik was die dag van die meet ook in het park (1,5 later wel) maar weet ik veel waar die fokmeet plaatsvind.. ook zoiets om op een groepje af te stappen en dan zo van "zijn jullie fokkers?"![]()
Moet je ook maar mee naar Liverpoolquote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef Smeich het volgende:
True true.. in da pubMaar je wou mij daarna niet meer meehebben he?
![]()
Gewoon in de stad. Ik zat echt echt te kijken vanquote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef Smeich het volgende:
cool, mijn vader was/is gek op die bus! Waar, wanneer, why?
Wupperthal - leerde de link nnaar het plaatje mijquote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef Smeich het volgende:
cool, mijn vader was/is gek op die bus! Waar, wanneer, why?
ik heb oude trolleys idd ook wel eens door de stad zien rijden. Je kan die geloof ik ook voor feesten en partijen huren of zo geloof ik.quote:Op maandag 16 april 2007 20:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon in de stad. Ik zat echt echt te kijken van![]()
Willemsplein, Lijn 5 richting Presikhaaf had ik toen.
Hehe ja ik vermoedde al dat er meer FOK!kers zouden zijnquote:Op maandag 16 april 2007 20:24 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ok, ik probeer er bij te zijn volgende keer! Ik was die dag van die meet ook in het park (1,5 later wel) maar weet ik veel waar die fokmeet plaatsvind.. ook zoiets om op een groepje af te stappen en dan zo van "zijn jullie fokkers?"![]()
Ik keek nog om mij heen om te raden waar jullie zouden zitten... had wel zo af en toe zo'n idee van dat zullen zij wel zijn maar nu ik las dat het er maar twee waren had ik het achteraf toch mis.quote:Op maandag 16 april 2007 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hehe ja ik vermoedde al dat er meer FOK!kers zouden zijn
Wij zitten straks met een trolleyhalte voor de deur hooguit een kwartier bij het centrum vandaan. Bijkomend voordeel van buiten het centrum wonen is dat we een (gratis) parkeerplaats voor de deur hebben en letterlijk tegenover het bos wonen.quote:
dan moet je toch echt bij W zijnquote:Op maandag 16 april 2007 20:47 schreef Smeich het volgende:
En nee, ik wil alleen een trui![]()
Maar bedankt voor het aanbod
Zuid is nou niet allemaal nieuwbouw, tenzij je woningen uit de jaren 70 al nieuwbouw vindquote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Nieuwbouwbuurten zijn niet mijn ding. Nieuwbouw op zich kan ik mooi vinden, maar alls het alleen maar nieuwbouw is, dan voel ik me er niet thuis. Niet iin Arnhem, niet in Zwolle, niet in Tilburg. Op z'n hoogst misschien in Amsterdam
Mja, ik zit echt heel zuidelijk maar 10-15 min reistijd naar centrum valt nog prima te doen. Vooral als je bedenkt dat er bij schuytgraaf ook een groot winkelcentrum komt met horeca enzo.quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zit zo ver van het centrum af.
Welke wijk woon jij?quote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zuid is nou niet allemaal nieuwbouw, tenzij je woningen uit de jaren 70 al nieuwbouw vind
Mja, ik zit echt heel zuidelijk maar 10-15 min reistijd naar centrum valt nog prima te doen. Vooral als je bedenkt dat er bij schuytgraaf ook een groot winkelcentrum komt met horeca enzo.
En dan heb je goedkopere en grotere woningen dan in het centrum![]()
Maar ook dat zijn geen wijken waar ik graag zou wonenquote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zuid is nou niet allemaal nieuwbouw, tenzij je woningen uit de jaren 70 al nieuwbouw vind
De Laar Westquote:
gelukkig ben je wegquote:Op maandag 16 april 2007 19:43 schreef leolinedance het volgende:
Ik woonde in die brugemeesterswijk ofzo. Amsterdamseweg. Goed te hebben daar![]()
Helaas nu weg dus, maar wie weet kom ik nog wel terug...
op een even nummer en niet naast 13 (ik vind het een beetje raar om iemand adres hier zomaar te plaatsen)quote:
is het ookquote:Op maandag 16 april 2007 21:22 schreef Doc het volgende:
[..]
op een even nummer en niet naast 13 (ik vind het een beetje raar om iemand adres hier zomaar te plaatsen)
je woont naast mijn kapper!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:29 schreef voodoolady het volgende:
Ik ken trouwens mijn naaste buren niet eens behalve van zien, mijn bovenbuurvrouw groet me al niet eens meer, andere kant boven zijn studenten, en naast zie ik nooit/is een kapper.
idd, Ria kijkt altijd een beetje norsig, maar tis best een lief mens hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef voodoolady het volgende:
Ze kijkt altijd heel moeilijk als ik weer eens met mijn tnt briefje kom, maar bij nader inzien kijkt ze volgens mij altijd moeilijk dus misschien valt het mee, nou ja ze kan ook weigeren
Dat is lijn 3 op zondag naar het openluchtmuseum.quote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb laatst in deze bus gezeten:
[afbeelding]
Vet old-skool![]()
oh ja...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Arnhem #9 Waar je lekker kan chillen in de lente
Hen jij al vlinders gezien?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:04 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja...
lente, hoeravogeltjes, vlindertjes, lammetjes, Sonbeek, blij
nou ehm ik was vorige week in Artis in de vlindertuin, daar zag ik hele grote, maar dat telt dan weer niet he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hen jij al vlinders gezien?![]()
Ik nog helemaal geen één...
Ik wel, een paar per dag, in de bossen bij Edequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hen jij al vlinders gezien?![]()
Ik nog helemaal geen één...
Dat is toch geen Arnhemquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, een paar per dag, in de bossen bij Ede
Dan klap ik die zon ff in elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 08:55 schreef Garisson72 het volgende:
dan ga jij je lol opkunnen deze zomer, Q_B ! het schijnt een vies hete zomer te worden dit jaar...
Er schijnen idd wespen- en muggenplagen te komenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:39 schreef Smeich het volgende:
Nederlandse zomers zijn kut. En er zullen ook wel ontzettend veel insekten zijn daar het nu al warm was![]()
Van www.chemtrails.nl :quote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
Al die chemtrails hierHeb ik morgen alweer AIDS..
quote:6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.
Ik ga altijd met 4 witte weg en kom altijd met 4 zwarte terugquote:Op woensdag 18 april 2007 19:11 schreef Adelante het volgende:
Wat is de Veluwezoom bij Rozendaal GLD toch mooiIk ging met een zwarte hond en bij thuiskomst was ie bruin
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef Muck het volgende:
zeg quickie, zijn dat je eigen tieten?
eh, nee, ik raak die van mezelf wel even aan, maar toch bedanktquote:
Jaahaa!! Baronquote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef Adelante het volgende:
Wel bier?
Ik heb geen tieten maar wel bier. Maar ik kan niet drinken want moet nog heul veel te veel doenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb geen tieten en geen bier.
En volgens mij is Quickie_Butt heul geen echte vrouw
Ik dacht altijd dat je een vrouw wasquote:Op woensdag 18 april 2007 22:07 schreef Adelante het volgende:
dus slecht bier, maar wel goede tieten
Dude... Staat er ook nog Marco Borsato aan op de achtergrond?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb geen tieten en geen bier.
vandaaahaaaag is rooooooos rosequote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dude... Staat er ook nog Marco Borsato aan op de achtergrond?
Kan toch nog steeds?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een vrouw was![]()
Ik heb morgen een presentatie voor iets van 100 manquote:Op woensdag 18 april 2007 22:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten maar wel bier. Maar ik kan niet drinken want moet nog heul veel te veel doen![]()
En morgen(vroeg) ook![]()
wat moet ik dan met nog meer tieten?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, ik weet niet of paul de leeuw in het gelredome beter is
Picsquote:Op woensdag 18 april 2007 22:11 schreef Muck het volgende:
ik heb het andersom... ik heb wel tieten, maar geen bier
wel lekker ijs overigens
ik heb ook weleens het idee dat er door 2 buren gebruik wordt gemaakt van het Q_B-account!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
daar ben je mooi mee gematst dan... ik vind dat echt vieze bocht, dat rosé bier. Zoiets als frikadellen met slagroom...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:07 schreef Adelante het volgende:
ik heb nog wieckse rose in de koelkast liggenm'n vriendin (die normaal geen bier drinkt) had het meegenomen om te proberen, maar nu mag ik het wegslurpen
kom maar halen hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef Vork het volgende:
Geen tieten, geen bier, zelfs geen ijs.
Eigenlijk zou ik daar wat aan moeten doen.
Ik heb een bank gekregen van Q_B en het is wel degelijk een vrouw. En nog een leuke ookquote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik heb ook weleens het idee dat er door 2 buren gebruik wordt gemaakt van het Q_B-account!![]()
[..]
daar ben je mooi mee gematst dan... ik vind dat echt vieze bocht, dat rosé bier. Zoiets als frikadellen met slagroom...![]()
En ik heb tieten noch bier, maar wel een jointje.![]()
HA!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb een bank gekregen van Q_B en het is wel degelijk een vrouw. En nog een leuke ook
Ja in principe wel, al is ie niet in perfecte staat. Morgen picsquote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef Vork het volgende:
Oja, ik zoek ook nog een bank, dus als iemand er nog een over heeft...
HET IS EEN KLOON VAN LITSO!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb een bank gekregen van Q_B en het is wel degelijk een vrouw. En nog een leuke ook
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
HET IS EEN KLOON VAN LITSO!!!!!
Oeh. Die onthoud ik evenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:24 schreef Slarioux het volgende:
Oh en voor vier tientjes heb je er een prima wasmachine bij.
Niet nodig, ik heb een kat. Als de bank te perfect zou zijn, dan past zij 'm wel even aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef Slarioux het volgende:
Ja in principe wel, al is ie niet in perfecte staat. Morgen pics
Ik ga vrijdag naar een optreden en dan uit, zaterdag bier en uit, en zondag misschien nog naar Limburg wielrennen kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een glas water en geen tieten dus. Wat wil een man nog meer![]()
Goede vooruitzichten ook...in het weekend ook studeren. Het enige lichtpuntje is voetbal kijken in de kroeg zondag![]()
Al valt dat nog maar te bezien...![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:30 schreef Vork het volgende:
aangezien de tieten bij me weg zijn (met o.a. een wasmachine en een bank).
Niet dat de tieten weg zijn, maar wel dat je hier op zoek bent naar een bank en asmachine.quote:
Het kwam ter sprake zegmaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Niet dat de tieten weg zijn, maar wel dat je hier op zoek bent naar een bank en asmachine.
Ofzo...
Oh, nou misunderstanding dusquote:
En anders wel Dribbelquote:
Maarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, nou misunderstanding dus
Dat krijg je dus als je geen PI's gebruikt![]()
Jij kreeg de wasmachine, zij het huis?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:41 schreef leolinedance het volgende:
Bier is zeker oke voor de naweeen. Kan het weten...ben niet voor niks weg uit Arnhem he![]()
beetje de maandagmorgen na een goed weekend dus...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef -skippybal- het volgende:
Van een bierperiode is het over gegaan naar een verdwenen tietentijdperk.
Mijne wel! Altijd!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:51 schreef Adelante het volgende:
Mijn pinpas mag nooit mee naar de kroeg.
Idem hier. En met een beetje geluk wordt er twee maal een gleuf in gegledenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mijne wel! Altijd!
En blij dat 'ie er mee is! Hij mag dan altijd minimaal één keer de gleuf in glijden...
Soms ook wel jah. Maar meestal ben ik zo'n zwerver die genoeg naar binnen werkt bij iemand thuis ofzo en elk wijf wat ook maar durft te hinten naar iets te drinken af wimpelt met een simpele doch effectieve "Sorry, ik doe niet aan sletten"quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Idem hier. En met een beetje geluk wordt er twee maal een gleuf in gegleden![]()
En in het geval dat je enige potentie ziet in de dame in kwestie? (dat je haar gleuf eens lekker kunt bewerken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 april 2007 23:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Soms ook wel jah. Maar meestal ben ik zo'n zwerver die genoeg naar binnen werkt bij iemand thuis ofzo en elk wijf wat ook maar durft te hinten naar iets te drinken af wimpelt met een simpele doch effectieve "Sorry, ik doe niet aan sletten"
Dan nog niet. Principesquote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En in het geval dat je enige potentie ziet in de dame in kwestie? (dat je haar gleuf eens lekker kunt bewerken bijvoorbeeld![]()
)
Meiden met vage stropdassenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan nog niet. Principes
Net als dat ik niks te maken wil hebben met die meiden met van die vage stropdassen...
Slaat nergens op, maja...
Jah die zo'n stropdas om hebbenquote:
Bij mijn flat is dat zo'n beetje gelijk aan elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
Ga je verhuizen Slar, of heb je in de Rijnwijk geshopt/?
Hij heeft een vaag patroontje maar ik jas wel wat pics op mn hippe telefoonquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb een kat. Als de bank te perfect zou zijn, dan past zij 'm wel even aan.
Maar als zo'n bank maar zit, staat en past in m'n interieur dan ben ik allang blij
Dit klinkt als de ideale vrouwquote:Op donderdag 19 april 2007 09:19 schreef voodoolady het volgende:
Beetje laat maar goed: ik heb tieten (erg mooie), bier (grolsch en hertog jan grand prestige), wijn rood+wit, whisky (verschillende soorten) en ijs caramel > erg vies
dat probleem heb ik ook steeds meer tegenwoordig ... alsof het nog niet druk genoeg is in onze straat / wijk!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
waarom staan er steeds kutauto;s op mijn parkeerplaats?
hee feliquote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
ok sorry, ik liet me even gaan. Sorry bout that sir, won't happen again.
trouwens, ik hoor net van mijn broer dattie zwanger is (ownee, zijn vrouw dus) ...
van een tweeling nog wel.
wat doen ze me aan... maar ik ben wel heel blij voor ze!
Aaaw wat leuk, gefeliquote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
trouwens, ik hoor net van mijn broer dattie zwanger is (ownee, zijn vrouw dus) ...
van een tweeling nog wel.
wat doen ze me aan... maar ik ben wel heel blij voor ze!
het was gewoon met voorbedachte rade hoor, dus ik heb nergens medelijden mee!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Voor henzelf is het nog een stukkie erger lijkt meMaar het heeft ook wel wat natuurlijk
Idd, zoals gister die vijf(!!!)ling bij Jensen, was geloof ik ook met IVF.. Nouja beter dat dan dat het niet aanslaat zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het was gewoon met voorbedachte rade hoor, dus ik heb nergens medelijden mee!![]()
(dat krijg je met IVF naar het schijnt - het is maar afwachten of het aanslaat, maar áls het aanslaat is het vaak goed raak)
thnx!!quote:
idd, want voor zover ik begreep is dat IVF nog niet meteen het allerleukste om te moeten ondergaan voor de vrouw in kwestie...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Idd, zoals gister die vijf(!!!)ling bij Jensen, was geloof ik ook met IVF.. Nouja beter dat dan dat het niet aanslaat zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:08 schreef Slarioux het volgende:
Vijf tientjes, want Vork wil hem ook. Vraag versus aanbod, je waits.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Smeich het volgende:
Liep net de deur uit en wat een mooie maan nu zeg![]()
Of je hebt gewoon een goede CVquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:53 schreef voodoolady het volgende:
Ik zet mijn cv voor 1 dag op monsterboard en ik word meteen plat gebeld door allerlei bedrijven, de arbeidsmarkt is zeker aangetrokken
2 gesprekken volgende week![]()
Ik heb 'm er al een half jaar opstaan, sindsdien 4 keer bekekenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:53 schreef voodoolady het volgende:
Ik zet mijn cv voor 1 dag op monsterboard en ik word meteen plat gebeld door allerlei bedrijven, de arbeidsmarkt is zeker aangetrokken
dat, of je hebt gewoon een geweldig cvquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:53 schreef voodoolady het volgende:
oh sorry, zal het straks ff weghalenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef -skippybal- het volgende:
Welke lompe boer heeft onderaan de oude brug bij de Berenkuil allemaal zand neer getieft? Ik flikkerde bijna op m'n bek met een vaartje van 30...
Whehe dat zei ik ook al es, misschien moet ik er gewoon een naaktfoto bijdoenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef -skippybal- het volgende:
Of VL heeft gewoon d'r tieten bij d'r CV attached![]()
je vriend gaat wii-en en jij gaat aan de zuip met vriendinnen... goh dat klinkt als een avond hier bij ons thuisquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:21 schreef voodoolady het volgende:
ai open knieen
Ik heb vanavond een huis vol spelletjesnerds, gelukkig kan ik naar een uurtje weg: avondje in de belly
nou..... wel vaak hoor...quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die spelletjes spelen zijn niet persé nerds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |