.
Vult de leraar in: "Een lekker potje sex!!" wat doen je dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:41 schreef Lentigo het volgende:
Ik heb een mooie tip. Doe een enquete naar alle leraren, zogenaamd voor het jaarboek. Includeer een vraag: "Waar mogen we je 's nachts voor wakker maken?". Natuurlijk ga je dat, met een videocamera, ook in de praktijk brengen.
Politie bellen, kut pedoquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vult de leraar in: "Een lekker potje sex!!" wat doen je dan?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:54 schreef zquing het volgende:
1 we bouwen het schoolplein om tot strand
Die zijn inderdaad supertöllquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:54 schreef zquing het volgende:
we zijn er nog niet uit
1 we bouwen het schoolplein om tot strand
2 we houden een gigantische pit in de aula
3 we gaan barbequeen op het schoolplein als alle andere klassen hun laatste proefwerkweek houden
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:33 schreef dubidub het volgende:
Mensen irriteren, barbeque, bier, feest in schuur, bier, wasted, weet nog niet.
bij ons op school is het noggeeneens zo moeilijk. Ze hebben het schoolplein vorig jaar nieuw aangelegd dus er ligt mooi zand onder. Als we een stuk van 2X2 losmaken, uitgraven, zijltje ingooien, dan heb je zand voor 't strand en een gat voor de zeequote:
tradities zijn er om gebroken te wordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef Merkie het volgende:
Bij ons was het traditie om niks te doen met zaken als examenstunts. Helaas.
je moet 't dan ook na de examens doenquote:Op zondag 15 april 2007 21:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Niets, school zet waarschijnlijk beveiliging met honden neer.
Toch lsd proberen is geen examen doen.
Ja echt heel erg..quote:Op zondag 15 april 2007 23:47 schreef Houtspeer het volgende:
Is er bij jullie ook een stunt comite? Maar 9 mensen en die bepalen wat meer dan 150 leerlingen voor stunt moeten doen.. En ze vertellen ons ook niks..
Die 9 mensen zitten nu altijd samen in de pauzes heel serieus te praten
Erick E is een House DJ. The Beat is Rockin' is zijn laatste single.quote:Op maandag 16 april 2007 19:07 schreef Houtspeer het volgende:
Wie is Erik E en The beat?rappers ofzo?
Google is your friend.quote:Op maandag 16 april 2007 19:07 schreef Houtspeer het volgende:
Wie is Erik E en The beat?rappers ofzo?
Hebben ze bij ons vorig jaar ook geflikt, niemand kon meer in of uit.quote:Op maandag 16 april 2007 00:06 schreef zquing het volgende:
we moeten 't zand nog wel daar krijgen he xD. Als we gewoon zand laten storten voor de poort hebben we meteen een zandduin
Ik hoefde het niet weten, sukkel. Nooit van retorische vragen gehoord? Sterf, jij randdebiel.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:05 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ik hoefde het niet weten, sukkel. Nooit van retorische vragen gehoord? Sterf, jij randdebiel.
Een retorische vraag is net iets anders, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:05 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ik hoefde het niet weten, sukkel. Nooit van retorische vragen gehoord? Sterf, jij randdebiel.
Haha, geweldig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wij mochten geen examenstunt houden van de school dus gingen we maar een BBQ houden op het schoolplein snachts met veel bier uiteraardPolitie kwam langs, en hadden wel trek in een saté-tje
!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:20 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Mijn examenstunt uit 2005, waarom een mooie hond bruin houden als het ook knalroze kan!
op een basisschool?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:20 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Mijn examenstunt uit 2005, waarom een mooie hond bruin houden als het ook knalroze kan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |