Heh. Je moet weten dat ik van de dommere users (je weet wel over welke mensen ik het heb) de reacties niet eens lees.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:36 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jazeker en ze zullen jou ook wel zijn opgevallen, maar ik noem geen namen. Voor de goede orde wil wel even melden, dat ik van Triggershot nooit antisemitische uitlatingen heb gelezen. Ik ken hem enkel als een prettige en respectvolle discussiepartner met veel kennis op het gebied van de islam.
Maak je je trouwens ook zo druk om de miljoenen Duitsers, Polen usw die in dezelfde tijd op veel VEEL grotere schaal van hun land onteigend zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik in jouw citaat hierboven vet gemaakt.
[..]
Dus jij noemt mensen wier land onteigend wordt graag zigeuners?
Ja, ene Funkmeister, toch? En Meki ziet ook het verschil tussen "joden" en "israelische soldaten" niet altijd even scherp...quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:42 schreef retteketet het volgende:
Ik heb hier nog geen antisemieten gezien.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maak je je trouwens ook zo druk om de miljoenen Duitsers, Polen usw die in dezelfde tijd op veel VEEL grotere schaal van hun land onteigend zijn?
Plus van de joodse palestijnen die uit de regio naar Jeruzalem trokken, ja.quote:En het gros van de Palestijnen is trouwens niet afkomstig uit wat nu Israel is, maar zijn Jordanie uitgeflikkerd na een bomaanslag op de Jordaanse koning.
Helaas wel. Vaak zijn ze uitstekend in staat om hun antisemitisme te verbergen. Nogmaals ik noem geen namen. Ik reken jou daar overigens niet bij, mocht je dat onverhoopt denken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heh. Je moet weten dat ik van de dommere users (je weet wel over welke mensen ik het heb) de reacties niet eens lees.
Ik bedoel: hebben we ook wat intelligentere antisemieten?
Nou, dat mag ik hopen, anders krijg ik slaag van mijn schoonzus, mijn scharrel en mijn beste vriendin.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Helaas wel. Vaak zijn ze uitstekend in staat om hun antisemitisme te verbergen. Nogmaals ik noem geen namen. Ik reken jou daar overigens niet bij, mocht je dat onverhoopt denken.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, dat mag ik hopen, anders krijg ik slaag van mijn schoonzus, mijn scharrel en mijn beste vriendin.![]()
Hetgeen overigens niet zegt dat het er bij debatten zo nu en dan niet flink heftig aan toe gaat thuis.quote:
Tja, maak ik ook vaak mee in mijn omgeving. Als kind was ik al berucht vanwege het beginnen van discussies, waar volwassenen niet altijd evenveel zin in hadden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hetgeen overigens niet zegt dat het er bij debatten zo nu en dan niet flink heftig aan toe gaat thuis.
Vooral in Israel zelf niet. Daarbuiten wel, hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Tja, maak ik ook vaak mee in mijn omgeving. Als kind was ik al berucht vanwege het beginnen van discussies, waar volwassenen niet altijd evenveel zin in hadden.
Ik kan je even niet volgen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vooral in Israel zelf niet. Daarbuiten wel, hoor.
Toen ik daar was had bijna niemand zin in een vlammend debat.quote:
Aha. Er ontbrak een stukje achtergrondinformatie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Toen ik daar was had bijna niemand zin in een vlammend debat.
"Kom nou maar eten", zeiden ze overal afkeurend. "En hou je mond."![]()
Iets omslachtiger dan hier. Mijn moeder heeft wel eens een asperge naar mijn schoonzusje gegooid. Alles in goede zin, natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Aha. Er ontbrak een stukje achtergrondinformatie.Ik vermoed dat veel discussies juist onder het eten worden gevoerd.
Mijn moeder heeft een keer mijn vader met een knijpfles tomatenketchup eronder gespoten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Iets omslachtiger dan hier. Mijn moeder heeft wel eens een asperge naar mijn schoonzusje gegooid. Alles in goede zin, natuurlijk.
En welke van de twee was van mening dat pan-arabisch nationalisme zoals die populair is gemaakt door Nasser de basis legt van antizionisme dat uitmondt in antisemitisme?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:27 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een keer mijn vader met een knijpfles tomatenketchup eronder gespoten.Gelukkig kon hij er ook zelf om lachen. Zo maak je nog een keer wat mee.
De huidige CDA'ers zijn rechtser en verstandiger dan die intens seniele van Agt hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:51 schreef buachaille het volgende:
[..]
bron.www.rtl.nl
Verbaast me niets na een andere terrorist een leerstoel te hebben gegeven aan de Erasmus-Universiteit Tariq Ramadan gasthoogleraar aan de Erasmus Universiteit bereidt Nederland nu een warm welkom voor een andere massamoordenaar. Het wordt tijd voor een "polder patriot act" waardoor dit soort ongedierte wordt geweerd. Hopelijk wordt de politiek (of justitie) op tijd wakker.![]()
Het onderwerp van de discussie is mij niet bijgebleven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
En welke van de twee was van mening dat pan-arabisch nationalisme zoals die populair is gemaakt door Nasser de basis legt van antizionisme dat uitmondt in antisemitisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |